2+ tapaaminen Turussa ( muoks. tavattu on :)

Alkuperäinen kirjoittaja JouJou85:
eikö tää tapaaminen onnistunutkaan? kaikkiko peru? ite en ollu osallistujalistalla mutta kiinnostais vaan tietää :)
Kyllä se onnistuu ja ihan mukavasti tulossa porukkaakin. Aloituksessa on lista.
Åbo ei ole vastannut tuleeko, mutta muuten homma hoidossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja JouJou85:
eikö tää tapaaminen onnistunutkaan? kaikkiko peru? ite en ollu osallistujalistalla mutta kiinnostais vaan tietää :)
Kyllä se onnistuu ja ihan mukavasti tulossa porukkaakin. Aloituksessa on lista.
Åbo ei ole vastannut tuleeko, mutta muuten homma hoidossa.

no mut sehän hyvä :) sain vaan noista vikoista viesteistä kuvan et ei oiskaan onnistunu..

Kotona ollaan :D
Oli mukavaa ja rentoa vaikkakin meitä oli sitten vaan kahdeksan loppujen lopuksi.
Turkilmaksella oli ihastuttava hurmuripoika mukana joka hauskutti meitä naisia parhaansa mukaan ja CrytalBluella oli niin ihana vauva mukana joka jaksoi olla meidän kanssa koko sen ajan tosi hienosti.

Kiitos Huumekoira kun tulit miehesi kanssa sieltä saakka..olet :heart:
Ja oli tosi tosi kiva tutustua edellä mainitut sekä Tytsi, hedona, Very important baby, BootyPeppi :wave:

Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Kotona ollaan :D
Oli mukavaa ja rentoa vaikkakin meitä oli sitten vaan kahdeksan loppujen lopuksi.
Turkilmaksella oli ihastuttava hurmuripoika mukana joka hauskutti meitä naisia parhaansa mukaan ja CrytalBluella oli niin ihana vauva mukana joka jaksoi olla meidän kanssa koko sen ajan tosi hienosti.

Kiitos Huumekoira kun tulit miehesi kanssa sieltä saakka..olet :heart:
Ja oli tosi tosi kiva tutustua edellä mainitut sekä Tytsi, hedona, Very important baby, BootyPeppi :wave:
:flower:

Ihanaa et teillä oli mahtavaa.

Ite oon kahdessa tapaamisessa aikoinaan ollut ja kyllä molemmissa oli todella ihana tunnelma myös

Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
:wave: Mä vieläkin mietiskelen täällä, että missä mä oon nähnyt CrystalBluen....
:LOL: Ihan sama, voisin vaikka vannoa että mä oon jutellut sen kanssa joskus :D
Mä ensin ajattelin, et olis ollut samba Cariocan tunneilla...mut jossakin olen kyllä nähnyt ja myös jutellut.... :eek:

Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
:wave: Mä vieläkin mietiskelen täällä, että missä mä oon nähnyt CrystalBluen....
:LOL: Ihan sama, voisin vaikka vannoa että mä oon jutellut sen kanssa joskus :D
Mä ensin ajattelin, et olis ollut samba Cariocan tunneilla...mut jossakin olen kyllä nähnyt ja myös jutellut.... :eek:
:D

Yhteistyössä