Njäää :$Alkuperäinen kirjoittaja reiska:Me voitaisiin tavata ihan kaksistaan Grace
Kyllä se onnistuu ja ihan mukavasti tulossa porukkaakin. Aloituksessa on lista.Alkuperäinen kirjoittaja JouJou85:eikö tää tapaaminen onnistunutkaan? kaikkiko peru? ite en ollu osallistujalistalla mutta kiinnostais vaan tietää
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Kyllä se onnistuu ja ihan mukavasti tulossa porukkaakin. Aloituksessa on lista.Alkuperäinen kirjoittaja JouJou85:eikö tää tapaaminen onnistunutkaan? kaikkiko peru? ite en ollu osallistujalistalla mutta kiinnostais vaan tietää
Åbo ei ole vastannut tuleeko, mutta muuten homma hoidossa.
en minäkään. järjestetään oma tampereellaAlkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Enpä pääse Turkuun....
Pitää tehdä toinen lista sivustaseuraajilleAlkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:listalla olevat siis tulossa? tais kutistua lista?
:flower:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Kotona ollaan
Oli mukavaa ja rentoa vaikkakin meitä oli sitten vaan kahdeksan loppujen lopuksi.
Turkilmaksella oli ihastuttava hurmuripoika mukana joka hauskutti meitä naisia parhaansa mukaan ja CrytalBluella oli niin ihana vauva mukana joka jaksoi olla meidän kanssa koko sen ajan tosi hienosti.
Kiitos Huumekoira kun tulit miehesi kanssa sieltä saakka..olet :heart:
Ja oli tosi tosi kiva tutustua edellä mainitut sekä Tytsi, hedona, Very important baby, BootyPeppi :wave:
Ihan sama, voisin vaikka vannoa että mä oon jutellut sen kanssa joskusAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi::wave: Mä vieläkin mietiskelen täällä, että missä mä oon nähnyt CrystalBluen....
Lupaan osallistua jos järjestät :saint:Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:en minäkään. järjestetään oma tampereellaAlkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Enpä pääse Turkuun....
Mä ensin ajattelin, et olis ollut samba Cariocan tunneilla...mut jossakin olen kyllä nähnyt ja myös jutellut....Alkuperäinen kirjoittaja hedona:Ihan sama, voisin vaikka vannoa että mä oon jutellut sen kanssa joskusAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi::wave: Mä vieläkin mietiskelen täällä, että missä mä oon nähnyt CrystalBluen....
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mä ensin ajattelin, et olis ollut samba Cariocan tunneilla...mut jossakin olen kyllä nähnyt ja myös jutellut....Alkuperäinen kirjoittaja hedona:Ihan sama, voisin vaikka vannoa että mä oon jutellut sen kanssa joskusAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi::wave: Mä vieläkin mietiskelen täällä, että missä mä oon nähnyt CrystalBluen....
Mystinen punatakkinen nainen.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Ai niin ja sit me nähtiin yksi harmaa siellä
Huuteliko puskista, vai oliko vaan "nyt harmaana"?Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Ai niin ja sit me nähtiin yksi harmaa siellä
niin nähtiin....Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Ai niin ja sit me nähtiin yksi harmaa siellä
Ne ilmeetAlkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mystinen punatakkinen nainen.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Ai niin ja sit me nähtiin yksi harmaa siellä
Huusi silmillään äänettömästi :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Huuteliko puskista, vai oliko vaan "nyt harmaana"?Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Ai niin ja sit me nähtiin yksi harmaa siellä
Ootellaan aloitusta. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Huusi silmillään äänettömästi :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Huuteliko puskista, vai oliko vaan "nyt harmaana"?Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Ai niin ja sit me nähtiin yksi harmaa siellä