2+ tapaaminen Turussa ( muoks. tavattu on :)

Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Mulla on tästä vähän sekavat tunteet että ottaisko tavoitteeksi tänne yrittämisen vai ei.. Varsinkin mietin että viittiskö lasten kanssa tulla, jos joku harmaa paparazzi räpsii nurkan takaa niiden reimatekeistä kuvia ja julkaisee netissä vääränvärisiksi haukkuen tai muuta vastaavaa. Oon elämäni aikana mm. liftannut vaarallisena pidetyllä alueella ja yöpynyt ennestään tuntemattomien miesten luona, mutta tuntuu että tällä palstalla on kaikista hämärimmät tyypit.
lupaan pysyä poissa turusta sinä päivänä kun kokoonnutte :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Eurajoelta.
Kiva kun tulet ja onneksi tässä on aikaa vielä järkkäillä asioita. =)
Naapurikunnasta siis :wave: :D
Ahaa, eli onko tästä tuonne Euran suuntaa vai Porin suuntaan missä asut? Ei ole tietty pakko vastata =)
Raumalla asustelen :D
Juu juu, mä heti aattelin että jotain näitä pieniä kuntia tässä lähellä kun Rauma on kaupunki :xmas: *pilkkua viilailen :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx5:
Mä voisin tulla skanssiin tuo päivä luultavasti.
Ok, merkkasin sutkin tuohon litaniaan ja ehkä tulossa =)

Jos ketää ei vaa haittaa että ottaisin tämän pienimmän pojan mukaan kun hän on vasta 2kk ja syö vaan rintaa niin on vähän pakko ottaa.
Ei haittaa, ota pieni mukaan vaan :)

No se on mukava kuulla että ei haittaa.Näillä näkymin minä ja vaavi päästäis tulemaan jos ei mitään muutoksia tule aikatauluun.Toivottavasti ei sairastuta just tuolloin tai muuta vastaava.Ois tosi kiva tavata muita palstalaisia täältä Turustakin kun ite ei olla kovin kauaa täällä ees viälä asuttu.

No se on mukava kuulla että ei haittaa.Näillä näkymin minä ja vaavi päästäis tulemaan jos ei mitään muutoksia tule aikatauluun.Toivottavasti ei sairastuta just tuolloin tai muuta vastaava.Ois tosi kiva tavata muita palstalaisia täältä Turustakin kun ite ei olla kovin kauaa täällä ees viälä asuttu.
Hienoa!! Palataan sitten vielä tarkemmin asiaan kun päivä lähestyy. Sairastumiset on kyllä harmittavia jos sattuu just silloin kipeeksi tulemaan.

Hienoa!! Palataan sitten vielä tarkemmin asiaan kun päivä lähestyy. Sairastumiset on kyllä harmittavia jos sattuu just silloin kipeeksi tulemaan.

ok

sini
Mua jotenkin kiinostaisi, mutta en tiiä "uskallanko" tulla. Olen kuitenkin jo niin vanhakin..

Paljon harmaana olen palstaillut, mutta kerhoista "tuttuja" jokunen nimimerkki olisi.. Ja siis mustathan minä "tunnen" kaikki, mutta kukaan ei tiedä kuka minä olen. (harmaudestani johtuen)

Yhteistyössä