Niin, se on vielä vähän auki. Mä pääsen tulemaan ilman lapsiakin, mutta mitä mieltä olette asiasta?Alkuperäinen kirjoittaja chef:Onko muuten tarkoitus tulla kera lasten vai ilman?
Niin, se on vielä vähän auki. Mä pääsen tulemaan ilman lapsiakin, mutta mitä mieltä olette asiasta?Alkuperäinen kirjoittaja chef:Onko muuten tarkoitus tulla kera lasten vai ilman?
No mä haluaisin kanssa tulla ilman, mutta sinänsä ei mua kyllä häiritse jos jonkun muun lapset siellä on. Että kunhan kukaan ei mun lapsia tuo mukanaan niin kaikki OK.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Niin, se on vielä vähän auki. Mä pääsen tulemaan ilman lapsiakin, mutta mitä mieltä olette asiasta?Alkuperäinen kirjoittaja chef:Onko muuten tarkoitus tulla kera lasten vai ilman?
juu toi olisi aika hyvä vetää raja siihen.Alkuperäinen kirjoittaja BKM:No mä haluaisin kanssa tulla ilman, mutta sinänsä ei mua kyllä häiritse jos jonkun muun lapset siellä on. Että kunhan kukaan ei mun lapsia tuo mukanaan niin kaikki OK.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Niin, se on vielä vähän auki. Mä pääsen tulemaan ilman lapsiakin, mutta mitä mieltä olette asiasta?Alkuperäinen kirjoittaja chef:Onko muuten tarkoitus tulla kera lasten vai ilman?
No tämän kannalla mäkin olisin...mein pienin ei varmaan viihdy missään miitissä ja mä saisin jätettyä lapset miehelle...ja sitten mä voisin tuolle BKM:älle tarjota kyydin...jotta se saa taas yhden etuoikeuiden lisää elämäänsäAlkuperäinen kirjoittaja Grace:juu toi olisi aika hyvä vetää raja siihen.Alkuperäinen kirjoittaja BKM:No mä haluaisin kanssa tulla ilman, mutta sinänsä ei mua kyllä häiritse jos jonkun muun lapset siellä on. Että kunhan kukaan ei mun lapsia tuo mukanaan niin kaikki OK.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Niin, se on vielä vähän auki. Mä pääsen tulemaan ilman lapsiakin, mutta mitä mieltä olette asiasta?Alkuperäinen kirjoittaja chef:Onko muuten tarkoitus tulla kera lasten vai ilman?
Martinaan voitais mennä...se niinku sopis hyvin myös palstan henkeen (lukuisat Martina ja Esko- keskustelut nääs)Alkuperäinen kirjoittaja Grace:No, mitäs me sitten siinä tehtäis? Mentäiskö sinne Martinaan syömään vai ihan vaan kahvilaan lämmittään sitä chefin lasagnee?
Toisaalta oishan se vähän rumaa kun toinen näkee niin paljon vaivaa ja sit me ei syötäiskään :xmas:
Niinpä toi rennosti on sit ihan avainsana kun tavataan. :attn:Alkuperäinen kirjoittaja chef:No tämän kannalla mäkin olisin...mein pienin ei varmaan viihdy missään miitissä ja mä saisin jätettyä lapset miehelle...ja sitten mä voisin tuolle BKM:älle tarjota kyydin...jotta se saa taas yhden etuoikeuiden lisää elämäänsäAlkuperäinen kirjoittaja Grace:juu toi olisi aika hyvä vetää raja siihen.Alkuperäinen kirjoittaja BKM:No mä haluaisin kanssa tulla ilman, mutta sinänsä ei mua kyllä häiritse jos jonkun muun lapset siellä on. Että kunhan kukaan ei mun lapsia tuo mukanaan niin kaikki OK.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Niin, se on vielä vähän auki. Mä pääsen tulemaan ilman lapsiakin, mutta mitä mieltä olette asiasta?Alkuperäinen kirjoittaja chef:Onko muuten tarkoitus tulla kera lasten vai ilman?
Ja muakaan ei siis misään nimessä muiden muksut haittaa, mutta omat jätän mieluusti kotiin, jotta saan ottaa ihan rennosti
Meinaatko että mä en onnistu No jopas on taas reilua...saakelin palstakiusaajaAlkuperäinen kirjoittaja Grace:No, mitäs me sitten siinä tehtäis? Mentäiskö sinne Martinaan syömään vai ihan vaan kahvilaan lämmittään sitä chefin lasagnee?
Toisaalta oishan se vähän rumaa kun toinen näkee niin paljon vaivaa ja sit me ei syötäiskään :xmas:
Åbo on ainoa tästä pinosta, jota volisi kiinnostava nähdä. Mutta kyllä 500 km. on liikaa.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:13.2. mennessä ehtii tiputtaa viitisen kiloa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ylipainoiset älkööt vaivautuko! Saadaan sit jälkeenpäin lukea täältä, miten se ja se oli IHAN KAUHEAN LIHAVA, yök
Mä voisin ilmestyä paikalle, jos ja kun ei oo mitään muuta ja jos vaikka vahingossa olis joskus terveenäkin |O
Missäpäin sä asut?Alkuperäinen kirjoittaja f:Åbo on ainoa tästä pinosta, jota volisi kiinnostava nähdä. Mutta kyllä 500 km. on liikaa.
Aivan muuten sopii kun tarrat limusiinin ikkunaan B)Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Martinaan voitais mennä...se niinku sopis hyvin myös palstan henkeen (lukuisat Martina ja Esko- keskustelut nääs)Alkuperäinen kirjoittaja Grace:No, mitäs me sitten siinä tehtäis? Mentäiskö sinne Martinaan syömään vai ihan vaan kahvilaan lämmittään sitä chefin lasagnee?
En mä epäonnistumisesta sanonut mitään..sun vaivannäöstä vaanAlkuperäinen kirjoittaja chef:Meinaatko että mä en onnistu No jopas on taas reilua...saakelin palstakiusaaja
Tottapuhuakseni...on varmaan turvallisempaa jos mennään syömään jotain muuta, kuin mun tekemiä pöperöjä :ashamed:
No mä kyllä olen yhden homon kaveri ja aion osallistua. :saint: Tuskin kellään mitään sitä vastaan on.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saako homotki osallistua? Entä jos kärsii suolikaasuvaivoista? Tai jos tykkää homoista? Tai jos on homon kaveri?
No kunhan ei siinä ruokapöydässä pahasti pieri, niin eiköhän mukaan mahduAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Saako homotki osallistua? Entä jos kärsii suolikaasuvaivoista? Tai jos tykkää homoista? Tai jos on homon kaveri?
voihan oisin sun kuuluisat sääret halunnu nähäAlkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:En pääse :|
Mulla just 2 edeltävää viikonloppua vapaata joten tiedän että toi on töitä ja täältä kestää kuitenkin sen 2h ajaa sinne ettei viiti töiden jälkeenkään lähteä
Mä en ole niin aktiivi näissä hommissa =) . Enkä myöskään minkään muunkan valtakunnan organisoija.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Järjestä sä Helsinkiin tapaaminen =)Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Eikä missään Turussa treffata vaan Helsingissä. En mä jaksa Turkuun asti tulla, mutta haluaisin NIIN nähdä teitä livenä :heart: .