2+ tapaaminen Turussa ( muoks. tavattu on :)

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Onko muuten tarkoitus tulla kera lasten vai ilman?
Niin, se on vielä vähän auki. Mä pääsen tulemaan ilman lapsiakin, mutta mitä mieltä olette asiasta?
No mä haluaisin kanssa tulla ilman, mutta sinänsä ei mua kyllä häiritse jos jonkun muun lapset siellä on. Että kunhan kukaan ei mun lapsia tuo mukanaan niin kaikki OK. :D

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Niin, se on vielä vähän auki. Mä pääsen tulemaan ilman lapsiakin, mutta mitä mieltä olette asiasta?
No mä haluaisin kanssa tulla ilman, mutta sinänsä ei mua kyllä häiritse jos jonkun muun lapset siellä on. Että kunhan kukaan ei mun lapsia tuo mukanaan niin kaikki OK. :D
:D juu toi olisi aika hyvä vetää raja siihen.

No, mitäs me sitten siinä tehtäis? Mentäiskö sinne Martinaan syömään vai ihan vaan kahvilaan lämmittään sitä chefin lasagnee?
Toisaalta oishan se vähän rumaa kun toinen näkee niin paljon vaivaa ja sit me ei syötäiskään :xmas:

No tämän kannalla mäkin olisin...mein pienin ei varmaan viihdy missään miitissä ja mä saisin jätettyä lapset miehelle...ja sitten mä voisin tuolle BKM:älle tarjota kyydin...jotta se saa taas yhden etuoikeuiden lisää elämäänsä :D

Ja muakaan ei siis misään nimessä muiden muksut haittaa, mutta omat jätän mieluusti kotiin, jotta saan ottaa ihan rennosti :D

No, mitäs me sitten siinä tehtäis? Mentäiskö sinne Martinaan syömään vai ihan vaan kahvilaan lämmittään sitä chefin lasagnee?
Toisaalta oishan se vähän rumaa kun toinen näkee niin paljon vaivaa ja sit me ei syötäiskään :xmas:
Martinaan voitais mennä...se niinku sopis hyvin myös palstan henkeen (lukuisat Martina ja Esko- keskustelut nääs) :D

No tämän kannalla mäkin olisin...mein pienin ei varmaan viihdy missään miitissä ja mä saisin jätettyä lapset miehelle...ja sitten mä voisin tuolle BKM:älle tarjota kyydin...jotta se saa taas yhden etuoikeuiden lisää elämäänsä :D

Ja muakaan ei siis misään nimessä muiden muksut haittaa, mutta omat jätän mieluusti kotiin, jotta saan ottaa ihan rennosti :D
Niinpä toi rennosti on sit ihan avainsana kun tavataan. :attn:

Meinaatko että mä en onnistu :eek: No jopas on taas reilua...saakelin palstakiusaaja :LOL:

Tottapuhuakseni...on varmaan turvallisempaa jos mennään syömään jotain muuta, kuin mun tekemiä pöperöjä :ashamed:

f
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ylipainoiset älkööt vaivautuko! Saadaan sit jälkeenpäin lukea täältä, miten se ja se oli IHAN KAUHEAN LIHAVA, yök :eek:
13.2. mennessä ehtii tiputtaa viitisen kiloa :xmas:

Mä voisin ilmestyä paikalle, jos ja kun ei oo mitään muuta ja jos vaikka vahingossa olis joskus terveenäkin |O
Åbo on ainoa tästä pinosta, jota volisi kiinnostava nähdä. Mutta kyllä 500 km. on liikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Martinaan voitais mennä...se niinku sopis hyvin myös palstan henkeen (lukuisat Martina ja Esko- keskustelut nääs) :D
Aivan muuten sopii kun tarrat limusiinin ikkunaan B)

Meinaatko että mä en onnistu :eek: No jopas on taas reilua...saakelin palstakiusaaja :LOL:

Tottapuhuakseni...on varmaan turvallisempaa jos mennään syömään jotain muuta, kuin mun tekemiä pöperöjä :ashamed:
En mä epäonnistumisesta sanonut mitään..sun vaivannäöstä vaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
En pääse :|

Mulla just 2 edeltävää viikonloppua vapaata joten tiedän että toi on töitä ja täältä kestää kuitenkin sen 2h ajaa sinne ettei viiti töiden jälkeenkään lähteä
voihan :( oisin sun kuuluisat sääret halunnu nähä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Eikä missään Turussa treffata vaan Helsingissä. En mä jaksa Turkuun asti tulla, mutta haluaisin NIIN nähdä teitä livenä :whistle: :heart: .
Järjestä sä Helsinkiin tapaaminen =)
Mä en ole niin aktiivi näissä hommissa =) . Enkä myöskään minkään muunkan valtakunnan organisoija.

Yhteistyössä