2+ tapaaminen Turussa ( muoks. tavattu on :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Saako harmaat osallistua vai onko tää sisäpiiri juttu? ;)
sisäpiiri?? Ei tässä tosiaan mistään sisäpiiristä ole kyse, joten mukaan vaan ..kunhan sitten tuutte kans rohkeesti paikan päälle :kieh:
Mä voin tulla,mutta lupaan,että ekaks kyräilen siellä sivussa hihittämässä ja vasta sitten tulen sanoo moi. :)

Mäkin voisin mahdollisesti ilmestyä paikalle. En noin pitkälle vielä mitään lukkoon lyötyä kykene tekemään mutta luultavimmin olen tuolloin vielä yhtenä (helkutin isona) kappaleena eli sen puolen pääsisin tulemaan.

Enkä ole Skanssissakaan koskaan käynyt, niin tulisi sitten sekin koettua :D

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Mäkin voisin mahdollisesti ilmestyä paikalle. En noin pitkälle vielä mitään lukkoon lyötyä kykene tekemään mutta luultavimmin olen tuolloin vielä yhtenä (helkutin isona) kappaleena eli sen puolen pääsisin tulemaan.

Mahtavaa, meitin oma kokkikin tulee :wave: Voidaan vaihdella kulinaristisia kokemuksia sitten näin kun kumpikin ollaan kokkeja :whistle:

Mahtavaa, meitin oma kokkikin tulee :wave: Voidaan vaihdella kulinaristisia kokemuksia sitten näin kun kumpikin ollaan kokkeja :whistle:
Joo...tai sitten otetaan sinne eväät mukaan...ei mennäkään mihkään kahvilaan vaan silleen nyyttikestimeiningillä kokoonnutaan jonkun liikkeen edessä. Me voidaan sun kanssa vastata siitä ruokapuolesta, muut voi tuoda sitten juomaa :D

Joo...tai sitten otetaan sinne eväät mukaan...ei mennäkään mihkään kahvilaan vaan silleen nyyttikestimeiningillä kokoonnutaan jonkun liikkeen edessä. Me voidaan sun kanssa vastata siitä ruokapuolesta, muut voi tuoda sitten juomaa :D
:LOL: juu !

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Oijoi, vkonloppu vapaat kyllä ihan kiven alla :| :| :|
eikä?? |O no, mut mä laitoinkin tuonne aiemmin ettei tää päivä ole kiveen hakattu jos monelle ei sovi niin voidaan vaihtaakin..toisaalta taas tulisko moni jos se oli arki-iltana?

Rukoilijasirkka
Gracea näkisin mielellään, mutta ei varmaan olla sinnepäin tulossa.
Ois kiva, jos ois jotain pääkaupunkiseudulla, mutta en ole varma, haluanko tulla tapaamiseen, jos Grace ei ole siellä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Gracea näkisin mielellään, mutta ei varmaan olla sinnepäin tulossa.
Ois kiva, jos ois jotain pääkaupunkiseudulla, mutta en ole varma, haluanko tulla tapaamiseen, jos Grace ei ole siellä. :)
No, mut mehän nähdään pian :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ylipainoiset älkööt vaivautuko! Saadaan sit jälkeenpäin lukea täältä, miten se ja se oli IHAN KAUHEAN LIHAVA, yök :eek:
13.2. mennessä ehtii tiputtaa viitisen kiloa :xmas:

Mä voisin ilmestyä paikalle, jos ja kun ei oo mitään muuta ja jos vaikka vahingossa olis joskus terveenäkin |O

Yhteistyössä