:/Alkuperäinen kirjoittaja Ihquu:mutta ei onnistu - liikaa välimatkaa!
Mä voin tulla,mutta lupaan,että ekaks kyräilen siellä sivussa hihittämässä ja vasta sitten tulen sanoo moi.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:sisäpiiri?? Ei tässä tosiaan mistään sisäpiiristä ole kyse, joten mukaan vaan ..kunhan sitten tuutte kans rohkeesti paikan päälle :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saako harmaat osallistua vai onko tää sisäpiiri juttu?
Eiii, ei saa tollee tehdä |OAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä voin tulla,mutta lupaan,että ekaks kyräilen siellä sivussa hihittämässä ja vasta sitten tulen sanoo moi.
Se on pakko tehdä turkulaisittain tai sitten ei ollenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Eiii, ei saa tollee tehdä |OAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä voin tulla,mutta lupaan,että ekaks kyräilen siellä sivussa hihittämässä ja vasta sitten tulen sanoo moi.
Hei ihan oikeesti, ei mitään kulmilla notkuilua |O B)Alkuperäinen kirjoittaja jos nyt sit:Mä voisin tällä kertaa tulla. Tai ainakin voisin tulla kulmalle tuijottamaan, et millasia ootte
Mahtavaa, meitin oma kokkikin tulee :wave: Voidaan vaihdella kulinaristisia kokemuksia sitten näin kun kumpikin ollaan kokkejaAlkuperäinen kirjoittaja chef:Mäkin voisin mahdollisesti ilmestyä paikalle. En noin pitkälle vielä mitään lukkoon lyötyä kykene tekemään mutta luultavimmin olen tuolloin vielä yhtenä (helkutin isona) kappaleena eli sen puolen pääsisin tulemaan.
Enkä ole Skanssissakaan koskaan käynyt, niin tulisi sitten sekin koettua
No äläs nyt kun mä jo kattoinkin, että jos säkin pääsisit paikalle, niin näkisin siten sutkin :hug:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Chef ei varmaan tuu jos mä tulen :snotty:
*mitennii katkera*
Joo...tai sitten otetaan sinne eväät mukaan...ei mennäkään mihkään kahvilaan vaan silleen nyyttikestimeiningillä kokoonnutaan jonkun liikkeen edessä. Me voidaan sun kanssa vastata siitä ruokapuolesta, muut voi tuoda sitten juomaaAlkuperäinen kirjoittaja Grace:Mahtavaa, meitin oma kokkikin tulee :wave: Voidaan vaihdella kulinaristisia kokemuksia sitten näin kun kumpikin ollaan kokkejaAlkuperäinen kirjoittaja chef:Mäkin voisin mahdollisesti ilmestyä paikalle. En noin pitkälle vielä mitään lukkoon lyötyä kykene tekemään mutta luultavimmin olen tuolloin vielä yhtenä (helkutin isona) kappaleena eli sen puolen pääsisin tulemaan.
Lauantai kyseessäAlkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mikä vkonpäivä toi on? Mun tarttis ihan anoa vapaata tolle päivälle, ei täältä niin vaan tulla
juu !Alkuperäinen kirjoittaja chef:Joo...tai sitten otetaan sinne eväät mukaan...ei mennäkään mihkään kahvilaan vaan silleen nyyttikestimeiningillä kokoonnutaan jonkun liikkeen edessä. Me voidaan sun kanssa vastata siitä ruokapuolesta, muut voi tuoda sitten juomaaAlkuperäinen kirjoittaja Grace:Mahtavaa, meitin oma kokkikin tulee :wave: Voidaan vaihdella kulinaristisia kokemuksia sitten näin kun kumpikin ollaan kokkejaAlkuperäinen kirjoittaja chef:Mäkin voisin mahdollisesti ilmestyä paikalle. En noin pitkälle vielä mitään lukkoon lyötyä kykene tekemään mutta luultavimmin olen tuolloin vielä yhtenä (helkutin isona) kappaleena eli sen puolen pääsisin tulemaan.
eikä?? |O no, mut mä laitoinkin tuonne aiemmin ettei tää päivä ole kiveen hakattu jos monelle ei sovi niin voidaan vaihtaakin..toisaalta taas tulisko moni jos se oli arki-iltana?Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Oijoi, vkonloppu vapaat kyllä ihan kiven alla :| :| :|
Mua tapaamaan?? No en mä nyt tätä järkkää että mua tultais tapaamaan vaan äitejä palstaltaAlkuperäinen kirjoittaja musta:Jaa sua tapaamaan? Älä naurata.
No, mut mehän nähdään pian :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Gracea näkisin mielellään, mutta ei varmaan olla sinnepäin tulossa.
Ois kiva, jos ois jotain pääkaupunkiseudulla, mutta en ole varma, haluanko tulla tapaamiseen, jos Grace ei ole siellä.
13.2. mennessä ehtii tiputtaa viitisen kiloa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ylipainoiset älkööt vaivautuko! Saadaan sit jälkeenpäin lukea täältä, miten se ja se oli IHAN KAUHEAN LIHAVA, yök