Muistaakseni sovittiin että nähdään ensinmäisen Suomen lipun luona ruokateltoilta päin.Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Niin, mistäs me erotetaan toisemme? Mää oon järkyn huono kuvista erottamaan ihmisiä... VOiko joku kehitellä lapun käteensä, että 2+, jota esittää
Aijaa. No tuo tieto auttaakin paljon. Ja klo oli 18 ja päivä la. Laitoinpa vielä ketjun suosikkeihinkin, että voin tulla muistuttamaan itseäni lukemalla ketjun.Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Muistaakseni sovittiin että nähdään ensinmäisen Suomen lipun luona ruokateltoilta päin.Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Niin, mistäs me erotetaan toisemme? Mää oon järkyn huono kuvista erottamaan ihmisiä... VOiko joku kehitellä lapun käteensä, että 2+, jota esittää
Juuri noin. Eiköhän siinä lippurivistön luona ryhmä äitejä lapsien kanssa erotu... Toivottavasti ainakin :saint:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Aijaa. No tuo tieto auttaakin paljon. Ja klo oli 18 ja päivä la? Eiks?Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Muistaakseni sovittiin että nähdään ensinmäisen Suomen lipun luona ruokateltoilta päin.Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Niin, mistäs me erotetaan toisemme? Mää oon järkyn huono kuvista erottamaan ihmisiä... VOiko joku kehitellä lapun käteensä, että 2+, jota esittää
Siinä ruokatelttojen vieressä juhlakentän puolella. Kai se lippurivistö on paikallaan. Eiks se Kansanportti ole just siinä juhlakentän puolella?Alkuperäinen kirjoittaja toivoton yritys:Taidan olla illassa, mutta.......
ruokatelttojen vieressä on vaan kankaan toisella puolella työmaasta, joten ehkä...
Joku kyseli majoituksesta isonkirjan alueella, kaikki sisätilat on varattu kutsuvieraille ja esimiehille, eli silloin, ei voi alueelta vuokrata majapaikkaa, ellei satu olemaan vuokra-asuntovaunuissa viime hetken vapaata/ peruutuksia, niitä aina joskus on ja niistä kuulee vasta paikanpäällä.
Mun mies tulee, että tunnistele kuule ihan vapaasti ni nyrkki heiluu sullekin.Alkuperäinen kirjoittaja KeijoXXX:Jos miehiä ei oteta mukaan. Tunnistan kyllä tisseistä (ne jotka oli kuvaketjussa).
Aiotte ryypätä ihan kunnolla vai?Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Ei enää kauaa Sitten ollaan siel ihan et..
+ muuta paljonpuhuviua detaljeja ja suuria linjoja:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aiotte ryypätä ihan kunnolla vai?Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Ei enää kauaa Sitten ollaan siel ihan et..
terve menoa, sekaan vaan Keuruulle, vieras ja vieraat...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:ni nyrkki heiluu sullekin.
hui hirveetä ja vielä lapset mukana!Alkuperäinen kirjoittaja sitä itteensä:+ muuta paljonpuhuviua detaljeja ja suuria linjoja:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aiotte ryypätä ihan kunnolla vai?Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Ei enää kauaa Sitten ollaan siel ihan et..
terve menoa, sekaan vaan Keuruulle, vieras ja vieraat...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:ni nyrkki heiluu sullekin.
itse taidan jättää väliin
Ei taida vieras tietää kyseistä hengellistä laulua B)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aiotte ryypätä ihan kunnolla vai?Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Ei enää kauaa Sitten ollaan siel ihan et..
ohhoh, ai niin joo. sullahan onki omakohtasia kokemuksia. eikö se nyrkki ole heilunut sullekkin?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mies tulee, että tunnistele kuule ihan vapaasti ni nyrkki heiluu sullekin.Alkuperäinen kirjoittaja KeijoXXX:Jos miehiä ei oteta mukaan. Tunnistan kyllä tisseistä (ne jotka oli kuvaketjussa).
Olet säälittävä :attn:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ohhoh, ai niin joo. sullahan onki omakohtasia kokemuksia. eikö se nyrkki ole heilunut sullekkin?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mies tulee, että tunnistele kuule ihan vapaasti ni nyrkki heiluu sullekin.Alkuperäinen kirjoittaja KeijoXXX:Jos miehiä ei oteta mukaan. Tunnistan kyllä tisseistä (ne jotka oli kuvaketjussa).
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Olet säälittävä :attn:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ohhoh, ai niin joo. sullahan onki omakohtasia kokemuksia. eikö se nyrkki ole heilunut sullekkin?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mies tulee, että tunnistele kuule ihan vapaasti ni nyrkki heiluu sullekin.Alkuperäinen kirjoittaja KeijoXXX:Jos miehiä ei oteta mukaan. Tunnistan kyllä tisseistä (ne jotka oli kuvaketjussa).
Niinpä, täytyy viel huomenna katsoa mitä lauantaiksi lupaa.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Voihan surku tuota säätä. :| No, vesisade hakkaa telttaa ihan kivasti ja sitä on mukava kuunnella romanttisesti makuupussista käsin.
Joo, mutta mikä siinä on noin hauskaaAlkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:ole juhannuksena ne jeesuspippalot? Sinnekkö työ ootte menos?