2+ äitien tapaaminen juhannuksena Keuruulla :)

Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Niin, mistäs me erotetaan toisemme? Mää oon järkyn huono kuvista erottamaan ihmisiä... VOiko joku kehitellä lapun käteensä, että 2+, jota esittää :whistle:
Muistaakseni sovittiin että nähdään ensinmäisen Suomen lipun luona ruokateltoilta päin.
Aijaa. No tuo tieto auttaakin paljon. Ja klo oli 18 ja päivä la. Laitoinpa vielä ketjun suosikkeihinkin, että voin tulla muistuttamaan itseäni lukemalla ketjun.

Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Niin, mistäs me erotetaan toisemme? Mää oon järkyn huono kuvista erottamaan ihmisiä... VOiko joku kehitellä lapun käteensä, että 2+, jota esittää :whistle:
Muistaakseni sovittiin että nähdään ensinmäisen Suomen lipun luona ruokateltoilta päin.
Aijaa. No tuo tieto auttaakin paljon. Ja klo oli 18 ja päivä la? Eiks?
Juuri noin. Eiköhän siinä lippurivistön luona ryhmä äitejä lapsien kanssa erotu... Toivottavasti ainakin :saint:

Taidan olla illassa, mutta.......
ruokatelttojen vieressä on vaan kankaan toisella puolella työmaasta, joten ehkä...
Joku kyseli majoituksesta isonkirjan alueella, kaikki sisätilat on varattu kutsuvieraille ja esimiehille, eli silloin, ei voi alueelta vuokrata majapaikkaa, ellei satu olemaan vuokra-asuntovaunuissa viime hetken vapaata/ peruutuksia, niitä aina joskus on ja niistä kuulee vasta paikanpäällä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja toivoton yritys:
Taidan olla illassa, mutta.......
ruokatelttojen vieressä on vaan kankaan toisella puolella työmaasta, joten ehkä...
Joku kyseli majoituksesta isonkirjan alueella, kaikki sisätilat on varattu kutsuvieraille ja esimiehille, eli silloin, ei voi alueelta vuokrata majapaikkaa, ellei satu olemaan vuokra-asuntovaunuissa viime hetken vapaata/ peruutuksia, niitä aina joskus on ja niistä kuulee vasta paikanpäällä. :)
Siinä ruokatelttojen vieressä juhlakentän puolella. Kai se lippurivistö on paikallaan. Eiks se Kansanportti ole just siinä juhlakentän puolella?

Minä olen nyt sitten tulossa konfaan mutten vieläkään uskalla varmaksi luvata tapaamiseen uskaltautumista.

Ainoa asia, joka voisi estää meidän konffareissun on nyt se, että on tässä ollut aika kamala raskauspahoinvointi, joten jos en millään jaksa niin sitten on peruttava.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sitä itteensä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Ei enää kauaa :D Sitten ollaan siel ihan et..
Aiotte ryypätä ihan kunnolla vai?
+ muuta paljonpuhuviua detaljeja ja suuria linjoja:

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
ni nyrkki heiluu sullekin.
terve menoa, sekaan vaan Keuruulle, vieras ja vieraat...

itse taidan jättää väliin
hui hirveetä ja vielä lapset mukana!

Ei enää kauaa :D Sitten ollaan siel ihan et..
Aiotte ryypätä ihan kunnolla vai?
:D Ei taida vieras tietää kyseistä hengellistä laulua B)

No, mutta katselin säätietoja ja näyttää vähän huonolta.
Me tullaan vain lauantaipäiväksi ja lähdetään sitten yöllä kotiin ajelemaan.

http://www.mtv3.fi/saa/incs/index.shtml?mode=country&continent=Europe&country=FI&lang=FI&init=mtv3_fi&defaultCity=FI_a3_ck2009249

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja KeijoXXX:
Jos miehiä ei oteta mukaan. Tunnistan kyllä tisseistä (ne jotka oli kuvaketjussa).
Mun mies tulee, että tunnistele kuule ihan vapaasti ni nyrkki heiluu sullekin.
ohhoh, ai niin joo. sullahan onki omakohtasia kokemuksia. eikö se nyrkki ole heilunut sullekkin?

Jos miehiä ei oteta mukaan. Tunnistan kyllä tisseistä (ne jotka oli kuvaketjussa).
ohhoh, ai niin joo. sullahan onki omakohtasia kokemuksia. eikö se nyrkki ole heilunut sullekkin?
Olet säälittävä :attn:

vieras
Olet säälittävä :attn:
:D

Rukoilijasirkka
Voihan surku tuota säätä. :| No, vesisade hakkaa telttaa ihan kivasti ja sitä on mukava kuunnella romanttisesti makuupussista käsin.

Ja vieraalle vaan terkkuja, ei mua ole ikinä nyrkillä lyöty. Tietystihän kannattaa aina ottaa kaikki niin vakavasti ja silleen, niinhän se elämä tulee kivaksi, eiks jees? ;)

Voihan surku tuota säätä. :| No, vesisade hakkaa telttaa ihan kivasti ja sitä on mukava kuunnella romanttisesti makuupussista käsin.
Niinpä, täytyy viel huomenna katsoa mitä lauantaiksi lupaa.
En mä hellettä toivo sellanen puolipilvinen ois kaikista mukavinta.
Toivottavasti teillä on hyvä teltta :D Kosteus on varmasti käsinkosketeltavaa :/

Yhteistyössä