2+ äitien tapaaminen juhannuksena Keuruulla :)

jano
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
En lupaa mitään B) Mutta kysyn, että osaatteko sanoa, missä on lähin sellainen hotelli, johon pääsee lyhyellä varauksella? Keuruulla ei varmaan, mutta pitääkö ajaa Jyväskylästä/Tampereelta asti vai olisiko tosiaan jossain lähempänä mahdollisuus siistiin majoitukseen ilman kuukausien ennakkovarausta?
Ekokylästä kannattaa ehkä kysyä, ei se hotelli oo mut majoitusta. Mänttäkin olis Tamperetta lähempänä.

Grace
Joo meidän ystäväpariskunta oli perheensä kanssa pari yötä ekokylässä ja ei kauheen innoissaan ollut, mut asennetta se vaatiin ja ekoystäville oiva paikka.
Kuulemma sellainen..mielenkiintoinen :D

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja manta83:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja manta83:
Hei, nyt vasta huomasin tän ketjun...
Mä oon mukana kans :wave:
Laitoin sut kanssa sinne listaan =)
Luitko ketjun eli tiedätkö päivän ja kellonajan ?

Joo eli lauantaina klo 18 ja ruokatelttojen vieressä Suomen lipun luona, meniköhän oikein...?
Eikös se näin ollut?
Nii... Oisin voinu tietty vaan rullata keskustelua takaisinpäin, ennenkuin pöljänä tiedustelen.

:D

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
siis onko tää joku uskovaisten tapahtuma? hellarit? onko täällä näin paljon hellareita? mä luulin että se on aika pieni uskonto.
No ei todellakaan ole mikään pieni lahko. :)
http://fi.wikipedia.org/wiki/Helluntaiher%C3%A4tys

Alkuperäinen kirjoittaja siis:
siis onko tää joku uskovaisten tapahtuma? hellarit? onko täällä näin paljon hellareita? mä luulin että se on aika pieni uskonto.
Onhan siellä kymmeniä tuhansia ihmisiä paikalla, paljon myös sellaisia, jotka eivät ole hellareita. En minäkään ole, mutta mulla on kontakteja :whistle:

Yhteistyössä