Hyvä, siellä on nimittäin todella hurmoksellista meininkiäAlkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:mä oon siel käyny juhannuksena, monestikkin, kattomassa ihmisä ja syömässä jäätelöö..En mä ylistystelttoja pelkää
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Hyvä, siellä on nimittäin todella hurmoksellista meininkiäAlkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:mä oon siel käyny juhannuksena, monestikkin, kattomassa ihmisä ja syömässä jäätelöö..En mä ylistystelttoja pelkää
juu, luovutan suosiollaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No eli luovutusvoitto, minulle. B)Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei kun olen oikeesti töissä juhannuksen :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En usko, että uskallat tulla sen takia, kun pelkäät häviötä. B)Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Päätön jos tuut, mä voitan sut painissa! :attn:
Tule ihmeessä.Alkuperäinen kirjoittaja vihreä sateenvarjo:Varokaa vaan etten minäkin tule sinne kuokkimaan.
Kuokkavieraat tervetulleitaAlkuperäinen kirjoittaja vihreä sateenvarjo:Varokaa vaan etten minäkin tule sinne kuokkimaan.
Mistäs päin sinä tulet sinne kuokkimaan? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vihreä sateenvarjo:Varokaa vaan etten minäkin tule sinne kuokkimaan.
me käydään siinä pizzeriassa usein, missä on hauskoja kuvia seinällä semmosista vatsatanssinaisista, joilla on läpinäkyvät vaatteet.Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:Kannattaa käydä la melissa tai kebabissa syömässä jos keskustaan eksytte
oiiihh, pelastava enkeli :heart: :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mun siellä olemiselle oli kyllä ihan järjellinen selitys.
korjasin siellä jäähallin kokosta asuntoautoa ettei ihmisten loma olis keskeytyny siihen..
sain siitä kyllä huomattavan korvauksen :xmas:
No, mutta jos nyt pääset niin messiin vaan :wave:Alkuperäinen kirjoittaja vihreä sateenvarjo:Itku kyllä tulee jos tänäkin vuonna jää konffa väliin, viime kesänä ei päästy.
Sannulii ainakinAlkuperäinen kirjoittaja Grace:Mä laitan Starbuckille viestiä että ollaan nyt sovittu tarkemmin aika ja kuka se yksi vielä oli kun oli tulossa ?.. :/
Kiva =) Mehän jo pelkästään aletaan täyttää hyvin kahviteltan penkkirivit jos sinne mennäänAlkuperäinen kirjoittaja heleemi:TULLAAN!!! Kaikkien vaippapöksyjen kanssa.
Ai niin, Sannulii tosiaan, kiitos :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Sannulii ainakinAlkuperäinen kirjoittaja Grace:Mä laitan Starbuckille viestiä että ollaan nyt sovittu tarkemmin aika ja kuka se yksi vielä oli kun oli tulossa ?.. :/
Se on kebabAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:me käydään siinä pizzeriassa usein, missä on hauskoja kuvia seinällä semmosista vatsatanssinaisista, joilla on läpinäkyvät vaatteet.Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:Kannattaa käydä la melissa tai kebabissa syömässä jos keskustaan eksytte
No mitä, ihan yht kakkat housusa me muutki olllaan. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:Mä oon nyt jo kakat housussa
En mää uskalla, täytyy ottaa joku muksuista tueks ja turvaks