Rukoilijasirkka
Joo, varo vaan, ettei sua vedetä ylistystelttaan.Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:jep, mä koitan ettiä sieltä ruokateltat
Joo, varo vaan, ettei sua vedetä ylistystelttaan.Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:jep, mä koitan ettiä sieltä ruokateltat
Niin ja kyl meidät sieltä Sirkan kanssa erottaa kukkahameissa ja toisella on ne mustat korkkarit niin ei voi erehtyäAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Okkei. Tai ensimmäinen, jonka juurelle mahtuu, jos siin on vaik jonoo. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:niin juu no eiii.Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:Mä huudan sit lipun alla "Rukoilijasirkkaaaa, gracee......." ja sit saan viettää loppu juhannuksen juurikkaniemessä B)
Ensimmäinen lipputanko ruokatelttojen puolelta, sovittu ?
Oot käyny kerran? Mimmosta oli, vedettiinkö sua ylistystelttaan tai kävitkö tupakalla vessojen takana?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:kaikkee pitää kerran kokeilla, tuo on jo kerran kokeiltu B)
Otin todesta, tein jo kyltin. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Vai pitäiskö tehdä lappu jossa lukee kissankorkuisin kirjaimin 2+? sitten joku pitää sitä korkeella, että kaikki näkee.
ja hei tää oli vitsi
Päättömälle mä voin tarjota muurinpohjalettuja jos tuut..saat vaikka kaksi annostaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:kaikkee pitää kerran kokeilla, tuo on jo kerran kokeiltu B)
Juu kaikki laittaa kukkamekot niin kuulutaan sitten samaan sarjaanAlkuperäinen kirjoittaja Grace:Niin ja kyl meidät sieltä Sirkan kanssa erottaa kukkahameissa ja toisella on ne mustat korkkarit niin ei voi erehtyäAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Okkei. Tai ensimmäinen, jonka juurelle mahtuu, jos siin on vaik jonoo. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:niin juu no eiii.Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:Mä huudan sit lipun alla "Rukoilijasirkkaaaa, gracee......." ja sit saan viettää loppu juhannuksen juurikkaniemessä B)
Hyvä, sua ajattelinkin sen tekijäks. Taiteellinen kun ootAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Otin todesta, tein jo kyltin. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Vai pitäiskö tehdä lappu jossa lukee kissankorkuisin kirjaimin 2+? sitten joku pitää sitä korkeella, että kaikki näkee.
ja hei tää oli vitsi
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Juu kaikki laittaa kukkamekot niin kuulutaan sitten samaan sarjaanAlkuperäinen kirjoittaja Grace:Niin ja kyl meidät sieltä Sirkan kanssa erottaa kukkahameissa ja toisella on ne mustat korkkarit niin ei voi erehtyäAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Okkei. Tai ensimmäinen, jonka juurelle mahtuu, jos siin on vaik jonoo. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:niin juu no eiii.Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:Mä huudan sit lipun alla "Rukoilijasirkkaaaa, gracee......." ja sit saan viettää loppu juhannuksen juurikkaniemessä B)
aika rauhallista oli, en polttanu just sillon ollenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Oot käyny kerran? Mimmosta oli, vedettiinkö sua ylistystelttaan tai kävitkö tupakalla vessojen takana?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:kaikkee pitää kerran kokeilla, tuo on jo kerran kokeiltu B)
TODELLA HOUKUTTELEVA TARJOUS. mutta mä olen juhannuksen töissäAlkuperäinen kirjoittaja Grace:Päättömälle mä voin tarjota muurinpohjalettuja jos tuut..saat vaikka kaksi annostaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:kaikkee pitää kerran kokeilla, tuo on jo kerran kokeiltu B)
No nyt onkin eri meininki, et kyl uskalla tulla :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:aika rauhallista oli, en polttanu just sillon ollenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Oot käyny kerran? Mimmosta oli, vedettiinkö sua ylistystelttaan tai kävitkö tupakalla vessojen takana?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:kaikkee pitää kerran kokeilla, tuo on jo kerran kokeiltu B)
kukaan ei pakottanu mihinkään.
Mitä sä naurat :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Juu kaikki laittaa kukkamekot niin kuulutaan sitten samaan sarjaanAlkuperäinen kirjoittaja Grace:Niin ja kyl meidät sieltä Sirkan kanssa erottaa kukkahameissa ja toisella on ne mustat korkkarit niin ei voi erehtyäAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Okkei. Tai ensimmäinen, jonka juurelle mahtuu, jos siin on vaik jonoo. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:niin juu no eiii.Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:Mä huudan sit lipun alla "Rukoilijasirkkaaaa, gracee......." ja sit saan viettää loppu juhannuksen juurikkaniemessä B)
Mä tiedän että se ois hieno!! sitten siinä voisi roikkua vaikka kookospähkinä niin se on se meidän sikretjuttu jota kukaan muu ei tiedäAlkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Hyvä, sua ajattelinkin sen tekijäks. Taiteellinen kun ootAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Otin todesta, tein jo kyltin. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Vai pitäiskö tehdä lappu jossa lukee kissankorkuisin kirjaimin 2+? sitten joku pitää sitä korkeella, että kaikki näkee.
ja hei tää oli vitsi
:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Päätön jos tuut, mä voitan sut painissa! :attn:
En usko, että uskallat tulla sen takia, kun pelkäät häviötä. B)Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Päätön jos tuut, mä voitan sut painissa! :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Mitä sä naurat :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Juu kaikki laittaa kukkamekot niin kuulutaan sitten samaan sarjaanAlkuperäinen kirjoittaja Grace:Niin ja kyl meidät sieltä Sirkan kanssa erottaa kukkahameissa ja toisella on ne mustat korkkarit niin ei voi erehtyäAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Okkei. Tai ensimmäinen, jonka juurelle mahtuu, jos siin on vaik jonoo. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:niin juu no eiii.Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:Mä huudan sit lipun alla "Rukoilijasirkkaaaa, gracee......." ja sit saan viettää loppu juhannuksen juurikkaniemessä B)
Äidit kukkamekoissa.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Mitä sä naurat :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Juu kaikki laittaa kukkamekot niin kuulutaan sitten samaan sarjaanAlkuperäinen kirjoittaja Grace:Niin ja kyl meidät sieltä Sirkan kanssa erottaa kukkahameissa ja toisella on ne mustat korkkarit niin ei voi erehtyäAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Okkei. Tai ensimmäinen, jonka juurelle mahtuu, jos siin on vaik jonoo. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:niin juu no eiii.Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:Mä huudan sit lipun alla "Rukoilijasirkkaaaa, gracee......." ja sit saan viettää loppu juhannuksen juurikkaniemessä B)
No kun mä näin meidän siellä jo sielun silmin
ei kun olen oikeesti töissä juhannuksen :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En usko, että uskallat tulla sen takia, kun pelkäät häviötä. B)Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Päätön jos tuut, mä voitan sut painissa! :attn:
No eli luovutusvoitto, minulle. B)Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei kun olen oikeesti töissä juhannuksen :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En usko, että uskallat tulla sen takia, kun pelkäät häviötä. B)Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Päätön jos tuut, mä voitan sut painissa! :attn:
NO HÖ! |O Vähänkö tylsää :| B) ..ihan päätöntä..Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei kun olen oikeesti töissä juhannuksen :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En usko, että uskallat tulla sen takia, kun pelkäät häviötä. B)Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Päätön jos tuut, mä voitan sut painissa! :attn:
Juu ja tyttölapset kans. Pojille vaikka kukallinen kauluspaita tai slipoveriAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Äidit kukkamekoissa.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Mitä sä naurat :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Juu kaikki laittaa kukkamekot niin kuulutaan sitten samaan sarjaanAlkuperäinen kirjoittaja Grace:Niin ja kyl meidät sieltä Sirkan kanssa erottaa kukkahameissa ja toisella on ne mustat korkkarit niin ei voi erehtyäAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Okkei. Tai ensimmäinen, jonka juurelle mahtuu, jos siin on vaik jonoo. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:niin juu no eiii.Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:Mä huudan sit lipun alla "Rukoilijasirkkaaaa, gracee......." ja sit saan viettää loppu juhannuksen juurikkaniemessä B)
No kun mä näin meidän siellä jo sielun silmin