2+ äitien tapaaminen juhannuksena Keuruulla :)

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
siis onko tää joku uskovaisten tapahtuma? hellarit? onko täällä näin paljon hellareita? mä luulin että se on aika pieni uskonto.
Onhan siellä kymmeniä tuhansia ihmisiä paikalla, paljon myös sellaisia, jotka eivät ole hellareita. En minäkään ole, mutta mulla on kontakteja :whistle:
Vapaakirkkolaiset käy siellä paljon myös. Sinnehän voi tulla kuka vaan, joka haluaa.

Tietteks mitä? Mun on nyt ihan pakko tunnustaa, että tuli ihan älytön alemmuuskompleksi kun huomasin Gracen ja Sirkkiksen kuvan kuvaketjussa. En mä kehtaa teidän kaunottarien joukkoon tulla. Voi olla, että siinä oli muidenkin tapaamiseen tulijoiden kuvia mutta en nyt muistanut kuin Sirkkiksen ja Gracen.
:ashamed:

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Tietteks mitä? Mun on nyt ihan pakko tunnustaa, että tuli ihan älytön alemmuuskompleksi kun huomasin Gracen ja Sirkkiksen kuvan kuvaketjussa. En mä kehtaa teidän kaunottarien joukkoon tulla. Voi olla, että siinä oli muidenkin tapaamiseen tulijoiden kuvia mutta en nyt muistanut kuin Sirkkiksen ja Gracen.
Ihan hassusti ajateltu. Ei me siellä olla vertailemassa naamoja. Haluamme nähdä sinut tietysti. Olisi kamalaa, jos jäisit pois noin hassun syyn takia.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ihan hassusti ajateltu. Ei me siellä olla vertailemassa naamoja. Haluamme nähdä sinut tietysti. Olisi kamalaa, jos jäisit pois noin hassun syyn takia.
No en tietenkään jää pois :D Se vaan oli sellainen tunne ja tuulen tuoma ajatus

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No en tietenkään jää pois :D Se vaan oli sellainen tunne ja tuulen tuoma ajatus
Nyt kuule senkin hassuliini :heart: :heart:
Totta kai tykätään sirkan kanssa laittaa vähän onnistuneimpia kuvia tänne, joten ihan se arkitodellisuus ei välity kuvista ;)
JOTEN nyt se tuuli vie myös moiset ajatukset

Alkuperäinen kirjoittaja : ):
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Grace, sussa on samaa näköä kun Pieni talo preerian Laurassa
Ai niinkö, olet kyllä ensimmäinen kun sanoo että Lauran näköinen olisin :D
Näköjään riippuu vähän kuvasta missä ketäkin muistutan =)
Ketäs muita sä muistutat?
Nuorempana tuli jotkut sanomaan että muistutan Beverly Hills 90687463636 - sarjassa :D se yksi tumma tyttö..nimeä en muista nyt tähän hätää ja sitten Janina Frostellia :LOL: juu tää oli ihan paras ja sitten on joku Fairuza Balkia kun muistutan häntäkin. Yhtään en tiedä kuka hänkin on mutta kun täällä palstalla se sanotaan niin totuushan se on :p ja onhan noita tullut.
Häämatkalla kun oltiin Kreikassa eräs paikallinen mies kysyi olenko kreikkalainen. Näytän kuulemma ihan siltä. :LOL:
Juu-u nenä on on ainakin ihan eri kaliiberia :D

: )
Grace, sussa on samaa näköä kun Pieni talo preerian Laurassa
Ai niinkö, olet kyllä ensimmäinen kun sanoo että Lauran näköinen olisin :D
Näköjään riippuu vähän kuvasta missä ketäkin muistutan =)
Ketäs muita sä muistutat?
Nuorempana tuli jotkut sanomaan että muistutan Beverly Hills 90687463636 - sarjassa :D se yksi tumma tyttö..nimeä en muista nyt tähän hätää ja sitten Janina Frostellia :LOL: juu tää oli ihan paras ja sitten on joku Fairuza Balkia kun muistutan häntäkin. Yhtään en tiedä kuka hänkin on mutta kun täällä palstalla se sanotaan niin totuushan se on :p ja onhan noita tullut.
Häämatkalla kun oltiin Kreikassa eräs paikallinen mies kysyi olenko kreikkalainen. Näytän kuulemma ihan siltä. :LOL:
Juu-u nenä on on ainakin ihan eri kaliiberia :D
No mutta, kaikki varmasti oikeassa.. ja itse asiassa muistutat myös sitä 90210;n oliko se Shannon tms

No mä en ainakaan oo mikään missi. Ihan tavallisen näköinen. Eli rohkeesti mukaan vaan. Ja lapsiahan me ihastellaan, jos niitä mukana on.

Alkuperäinen kirjoittaja manta83:
No mä en ainakaan oo mikään missi. Ihan tavallisen näköinen. Eli rohkeesti mukaan vaan. Ja lapsiahan me ihastellaan, jos niitä mukana on.
Juu, juu kyllä mä olen tulossa ja tyttö kans. Mies tuskin suostuu tuleen voi olla työvuorossakin silloin.

Yhteistyössä