http://www.youtube.com/watch?v=AME8HI160JQAlkuperäinen kirjoittaja Grace:Joo, mutta mikä siinä on noin hauskaaAlkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:ole juhannuksena ne jeesuspippalot? Sinnekkö työ ootte menos?
http://www.youtube.com/watch?v=AME8HI160JQAlkuperäinen kirjoittaja Grace:Joo, mutta mikä siinä on noin hauskaaAlkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:ole juhannuksena ne jeesuspippalot? Sinnekkö työ ootte menos?
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:http://www.youtube.com/watch?v=AME8HI160JQAlkuperäinen kirjoittaja Grace:Joo, mutta mikä siinä on noin hauskaaAlkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:ole juhannuksena ne jeesuspippalot? Sinnekkö työ ootte menos?
Mulla ei oikein ole olemassa vaatteita moiselle kelille. :| Paitsi villahousut.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Tuli sitten mieleen, että täytyy käydä ostamassa sateenvarjot kun omani heitin just pari päivää sitten pois kun oli ihan käyttökelvoton.
Kyllä ärsyttää jos vettä sataa ja on kylmä
No, eli kävit siellä siis jonkinlaisena häirikkönä, toit alueelle alkoholia ja puuhailit sopimattomia?Alkuperäinen kirjoittaja o-ou:jahans, mammat lähtee keuruulle ryyppäämään, rellestämään ja naimaan. aika karmeat kekkerit siellä oli sillon kun ite vielä noissa kuviossa roikuin mukana. omat lapset sais millon vaan lähteä tavisfestareille, mutta uskovaisten juhliin en päästäis. :|
tulin alueelle aikoinaan viattomana teinityttönä, uskovaisena ja kastettuna helluntailaisena. ei tarvinnu montaa askelta ottaa kun löytyi ryyppyporukat, huumeet, tappelut, naiminen ja jopa raiskaus. tämä tapahtui 90-luvun alkupuolella, en tiedä ollaanko me sitten kovin eri-ikäisiä sun kanssa. muutama vuosi tuon jälkeen provinssirockissa ja ilosaaressa oli huomattavan paljon turvallisempi meininki.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No, eli kävit siellä siis jonkinlaisena häirikkönä, toit alueelle alkoholia ja puuhailit sopimattomia?Alkuperäinen kirjoittaja o-ou:jahans, mammat lähtee keuruulle ryyppäämään, rellestämään ja naimaan. aika karmeat kekkerit siellä oli sillon kun ite vielä noissa kuviossa roikuin mukana. omat lapset sais millon vaan lähteä tavisfestareille, mutta uskovaisten juhliin en päästäis. :|
Mä en oo tälläsiin sun kuvailemiin kekkereihin törmännyt vaikka olen ollut ainakin 4 vuotiaasta siellä joka vuosi.
Mun kaveriporukassa tollasta ei ole ollut. Ikävää, jos löysit tollasta sieltä.Alkuperäinen kirjoittaja o-ou:tulin alueelle aikoinaan viattomana teinityttönä, uskovaisena ja kastettuna helluntailaisena. ei tarvinnu montaa askelta ottaa kun löytyi ryyppyporukat, huumeet, tappelut, naiminen ja jopa raiskaus. tämä tapahtui 90-luvun alkupuolella, en tiedä ollaanko me sitten kovin eri-ikäisiä sun kanssa. muutama vuosi tuon jälkeen provinssirockissa ja ilosaaressa oli huomattavan paljon turvallisempi meininki.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No, eli kävit siellä siis jonkinlaisena häirikkönä, toit alueelle alkoholia ja puuhailit sopimattomia?Alkuperäinen kirjoittaja o-ou:jahans, mammat lähtee keuruulle ryyppäämään, rellestämään ja naimaan. aika karmeat kekkerit siellä oli sillon kun ite vielä noissa kuviossa roikuin mukana. omat lapset sais millon vaan lähteä tavisfestareille, mutta uskovaisten juhliin en päästäis. :|
Mä en oo tälläsiin sun kuvailemiin kekkereihin törmännyt vaikka olen ollut ainakin 4 vuotiaasta siellä joka vuosi.
Tuu vaan siellä me sua odotellaan lipputankojen luona nutturat tiukoilla kukkahameissa. Erotat meidät kylläAlkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Me vilkutetaan kun ajetaan teijän ohi.... :wave:
Vai pitäisköhän mun jäärä keuruulle kekkröimään
saako sinne tulla ilman nutturaa? Kun ei oikein hiukset sille vielä yllä :/Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Tuu vaan siellä me sua odotellaan lipputankojen luona nutturat tiukoilla kukkahameissa. Erotat meidät kylläAlkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Me vilkutetaan kun ajetaan teijän ohi.... :wave:
Eli tarkoitatko Hämenlinnan Hattulaa?Alkuperäinen kirjoittaja o-ou:tulin alueelle aikoinaan viattomana teinityttönä, uskovaisena ja kastettuna helluntailaisena. ei tarvinnu montaa askelta ottaa kun löytyi ryyppyporukat, huumeet, tappelut, naiminen ja jopa raiskaus. tämä tapahtui 90-luvun alkupuolella, en tiedä ollaanko me sitten kovin eri-ikäisiä sun kanssa. muutama vuosi tuon jälkeen provinssirockissa ja ilosaaressa oli huomattavan paljon turvallisempi meininki.
nooo, kai sä voit tulla hiukset synnillisesti hulmuten :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kaunis elämä:saako sinne tulla ilman nutturaa? Kun ei oikein hiukset sille vielä yllä :/Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Tuu vaan siellä me sua odotellaan lipputankojen luona nutturat tiukoilla kukkahameissa. Erotat meidät kylläAlkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Me vilkutetaan kun ajetaan teijän ohi.... :wave:
olen ollut hattulassakin, mutta silloin olin vielä aika nuori. keuruulla sitten teini-ikäisenä pyörin muutaman kerran, en nyt tarkkoja vuosilukuja muista mutta tuohon 92-96 haarukkaan se varmaan meni. tutun raiskaus jäi lähtemättömästi mieleen enkä omia lapsiani sinne enää päästäisi. :'( ja siellä ryyppy- ja huumeporukoissa istui just niitä aktiiviseurakuntalaisten perheitten kasvatteja, tänä päivänä ovat varmaan jo kuolleet tai linnassa.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Eli tarkoitatko Hattulaa?Alkuperäinen kirjoittaja o-ou:tulin alueelle aikoinaan viattomana teinityttönä, uskovaisena ja kastettuna helluntailaisena. ei tarvinnu montaa askelta ottaa kun löytyi ryyppyporukat, huumeet, tappelut, naiminen ja jopa raiskaus. tämä tapahtui 90-luvun alkupuolella, en tiedä ollaanko me sitten kovin eri-ikäisiä sun kanssa. muutama vuosi tuon jälkeen provinssirockissa ja ilosaaressa oli huomattavan paljon turvallisempi meininki.
Tuli siellä uskoon -91
En ole kyllä törmännyt tuollaiseen edellä mainittuun, joten kannattaa varovaisesti heitellä sitä että siellä tuollaista tapahtuisi.
ei varmasti vallitseva. mutta kun ne viattomat uskovaiset teinit (eikä niitten vanhemmat varsinkaan ) osaa odottaa tollasessa ympäristössä mitään pahaa niin sitten kun sieltä saatkin huumeita ja sut raiskataan niin järkytys on melkoinen. ei siellä kukaan osaa varoa mitään pahaa, tavallisilla festareilla sentään osaa. ja mikä pahinta (kuten sille raiskatulle tutullekin kävi ), kukaan ei edes usko sua että mitään on tapahtunut, kun eihän uskovaiset...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Joskin noita ryyyppyjuttuja varmaan tapahtuu milloin missäkin, niin ei voida sanoa, että se on nyt sen paikan vallitseva meininki.
Tosi järkkyä, jos hän ei saanut apua. Ymmärrän, että noin tietysti voi tapahtua, paitsi jos huutaisi apua. Mutta ei noissa tilanteissa sitten aina vaan osaa toimia. Minä vähän luulen, että semmoset sinisilmäiset nuoret eivät osaa varoa missään ympäristössä. Mä en ainakaan ole ikinä osannut, mutta onneksi olen tollaselta huonolta seuralta välttynyt.Alkuperäinen kirjoittaja o-ou:ei varmasti vallitseva. mutta kun ne viattomat uskovaiset teinit (eikä niitten vanhemmat varsinkaan ) osaa odottaa tollasessa ympäristössä mitään pahaa niin sitten kun sieltä saatkin huumeita ja sut raiskataan niin järkytys on melkoinen. ei siellä kukaan osaa varoa mitään pahaa, tavallisilla festareilla sentään osaa. ja mikä pahinta (kuten sille raiskatulle tutullekin kävi ), kukaan ei edes usko sua että mitään on tapahtunut, kun eihän uskovaiset...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Joskin noita ryyyppyjuttuja varmaan tapahtuu milloin missäkin, niin ei voida sanoa, että se on nyt sen paikan vallitseva meininki.
No ei nuo kyllä vielä hulmuakaan, on niin tyngät .Alkuperäinen kirjoittaja Grace:nooo, kai sä voit tulla hiukset synnillisesti hulmuten :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kaunis elämä:saako sinne tulla ilman nutturaa? Kun ei oikein hiukset sille vielä yllä :/Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Tuu vaan siellä me sua odotellaan lipputankojen luona nutturat tiukoilla kukkahameissa. Erotat meidät kylläAlkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Me vilkutetaan kun ajetaan teijän ohi.... :wave:
Hulmuaa tai ei niin kunhan tulet :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kaunis elämä:No ei nuo kyllä vielä hulmuakaan, on niin tyngät .Alkuperäinen kirjoittaja Grace:nooo, kai sä voit tulla hiukset synnillisesti hulmuten :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kaunis elämä:saako sinne tulla ilman nutturaa? Kun ei oikein hiukset sille vielä yllä :/Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Tuu vaan siellä me sua odotellaan lipputankojen luona nutturat tiukoilla kukkahameissa. Erotat meidät kylläAlkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Me vilkutetaan kun ajetaan teijän ohi.... :wave:
Päästä vaan, saattahan siellä joutua ryöstetyks, raiskatuks ymAlkuperäinen kirjoittaja o-ou:jahans, mammat lähtee keuruulle ryyppäämään, rellestämään ja naimaan. aika karmeat kekkerit siellä oli sillon kun ite vielä noissa kuviossa roikuin mukana. omat lapset sais millon vaan lähteä tavisfestareille, mutta uskovaisten juhliin en päästäis. :|