2+ äitien tapaaminen juhannuksena Keuruulla :)

Alkuperäinen kirjoittaja manta83:
Mä oon täällä jo. :wave: Siis Keuruulla, ollut jo viime tiistaista. Mun ja miehen vanhemmat kun asuvat täällä niin tulin jo pojan kans aiemmin. Mies tulee tänään tai huomenna perässä.

Sää onneks näyttäis vähän paremmalta:

http://www.fmi.fi/saa/paikalli.html?place=Jyvaskyla
Just sitten se la on sateista |O

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä oon tiennyt, et jotkut tulee sinne häriköimään, mut ne ei oo uskovaiset itse.
No RS:n oma viitekehtys ja kulttuuri taitaa vain olla hieman erilainen tavanomaisesta kesänviettäjästä. Omasta vinkkelistä kun kukin kun aisioita arvioi:

Mun mies tulee, että tunnistele kuule ihan vapaasti ni nyrkki heiluu sullekin.
Jos tämä mies ei ole itse uskovainen?
Hei oikeesti, lopettakaa jo, tuo on ihan naurettavaa. :LOL:

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Mä oon täällä jo. :wave: Siis Keuruulla, ollut jo viime tiistaista. Mun ja miehen vanhemmat kun asuvat täällä niin tulin jo pojan kans aiemmin. Mies tulee tänään tai huomenna perässä.

Eli siellä seistään jalat mudassa, tukka naruina päätä myöden ja nähdään todelliset ihmiset nikkien takana. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:

Eli siellä seistään jalat mudassa, tukka naruina päätä myöden ja nähdään todelliset ihmiset nikkien takana. :D
Jee! Ja lapset on kuraisia ja märkiä ja huutaa ja ite yrittää näyttää ihmiseltä, kun on polvia myöten kurassa ja kylmissään. No toivotaan nyt, ettei olis ihan kauhee ilma. Meinaan, jos sataa ihan kaatamalla, niin me ei varmaan lähetä mihinkään... Viime vuonna oltiin pakkaamasa autoa, kun ukosti ja taivas repesi ihan järkyttävään kaatosateeseen. Ei viittitty lähtä silloin, mutta nyt haluaisin ehdottomasti päästä, kun ei olla lasten syntymän jälkeen konffassa oltu.

Kunhan taas keräilen näitä taustatietoja... Katoin konfan sivuilta, mutta en ainakaan nähnyt siellä, minkälainen se parkkisysteemi on. Siellä oli vissiin joku (tietääkö joku peräti mikä?) päiväkohtainen maksu joka tarkastetaan ulosajettaessa vai miten?

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Kunhan taas keräilen näitä taustatietoja... Katoin konfan sivuilta, mutta en ainakaan nähnyt siellä, minkälainen se parkkisysteemi on. Siellä oli vissiin joku (tietääkö joku peräti mikä?) päiväkohtainen maksu joka tarkastetaan ulosajettaessa vai miten?
Mun mielestä siellä on niinkuin päiväparkki erikseen ja sit erikseen jos on monta päivää.Jos ramppaa nomta kertaa päivässä aluleella, niin sit pitää maksaa joku ylimääränen maksu, eli aina kun poistuu alueelta, niin siitä lipusta (ainakin viimevuonna) repästään pala poies sen päivän kohdalta. Jos poistuu toisen kerran alueelta, niin sit pitää kai maksaa se ylimääränen maksu joka on jotain euro muistaakseni, en oo ihan varma.

Päiväparkki maksaa 3 euroa

Tästä löytyy yleisinfoa

http://www.isokirja.fi/iso_kirja_ry/suurjuhlat/juhannuskonferenssi_2009/yleisinfo/

Alkuperäinen kirjoittaja !:
Voi Koodi, kyllä nyt oon...
Mitä?
Eikös sun ollut pitänyt jo päästä irti tuollaisista.
Missä mielessä? Juu, olen opillisesti aika irtautunut hellaripainotuksista, enkä voi sanoa matkaavani satoja kilometrejä opetusta kuuntelemaan. Käytännössä siellä näkee niin paljon tuttuja yhdellä kertaa että se kannattaa.

!
Mitä?
Juu, olen opillisesti aika irtautunut hellaripainotuksista, enkä voi sanoa matkaavani satoja kilometrejä opetusta kuuntelemaan. Käytännössä siellä näkee niin paljon tuttuja yhdellä kertaa että se kannattaa.

Luojan Kiitos!

Kaikkea hyvää: Kesää, juhlia, festareita ym.

Pidä pääsi, ajattelusi, vapautesi, joka sinulle on annettu. Sinun edestäsi.

Mitä?
Missä mielessä? Juu, olen opillisesti aika irtautunut hellaripainotuksista, enkä voi sanoa matkaavani satoja kilometrejä opetusta kuuntelemaan. Käytännössä siellä näkee niin paljon tuttuja yhdellä kertaa että se kannattaa.

:D Sama juttu tuttuja on kiva nähdä ja samaa mieltä olen myös, että hellaripainotus on alkanut tökkimään viime vuosina B)

hengellinen manipulointi, epämääräinen teologoa, henkinen/hengellinen väkivalta, ....
Epämääräisestä teologiasta olen aika samaa mieltä, mutta täytyy myös huomioida, että kaikki eivät koe näissäkään liikkeissä hengellistä väkivaltaa tai manipulointia. Koska en koe joutuneeni tällaisen uhriksi, minulla ei ole myöskään traumoja, jotka estäisivät menemästä. (Tarkkaan ottaen en siis ollut helluntalainen, vaan vapislainen, kun se nyt on jo muutenkin täällä tunnustettu. Mutta samantyylisiä paikkojahan nuo ovat)

Yhteistyössä