2+ äitien tapaaminen juhannuksena Keuruulla :)

hmm...
keuruun iso kirja ei oo oikeesti turvallinen paikka. nuoret tytöt tulee raiskatuksi myös uskovaisten nuorten vuoksi. opetetaan luottamaan liikaa uskovaisiin eikä opeteta sitä että jokainen on yksilö. vessan taakse ku menee ehtoolla ni siellä on jo nuorisoa kännissä. soutuveneellä pääsee viereiseen saareen paneskelemaan, joskus jopa joku uinut pois sieltä. itse olen ollut v.-99 siellä. lastani en päästäisi sinne.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm...:
keuruun iso kirja ei oo oikeesti turvallinen paikka. nuoret tytöt tulee raiskatuksi myös uskovaisten nuorten vuoksi. opetetaan luottamaan liikaa uskovaisiin eikä opeteta sitä että jokainen on yksilö. vessan taakse ku menee ehtoolla ni siellä on jo nuorisoa kännissä. soutuveneellä pääsee viereiseen saareen paneskelemaan, joskus jopa joku uinut pois sieltä. itse olen ollut v.-99 siellä. lastani en päästäisi sinne.
Hoh hoijaa, taas sinä B)
On turvallinen paikka kaikkea voi sattua missä vaan kun on paljon ihmisiä.
hmm- vieras joka täällä aiemminkin on tätä tapahtumaan täällä mustamaalannut on todellakin löytänyt aivan ihme seuraa siellä :/
Mä en ole ole koskaan nähnyt enkä kuullut moisesta 17 vuoden aikana.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm...:
Nyt 10v myöhemmin järjestyksenvalvonta on ihan eriluokkaa kuin silloin. Ja jokaikinen vuosi sinne eksyy paikkakuntalaisia nuoria "pitämään hauskaa". Niitä sitten sieltä poistellaan kaljakassien kanssa keskellä yötä. Seuransa voi valita niin siellä kuin muuallakin.
Maailma muuttuu eikä voi enää täysin sinisilmäinen olla missään. Kun tyttöni kasvaa siihen ikään että alkaa kulkemaan yksin niin mielummin annan hänen konffaan mennä kuin jonnekin festareille.

:)
tottakai konffassa on niitäkin jotka siellä ryypiskelevät, eikä pelkästään paikallista nuorisoa. minä itsekin olen tullut sinne pitkän matkan takaa ryyppäämään monena, monena vuonna. silloin ennen kuin tulin uskoon.

mutta kyllä konffa silti on paljon turvallisempi paikka kuin esim. festarit tai monet, monet muut paikat. känniääliöitä kun löytyy aivan varmasti ihan joka paikasta, varsinkin juhannuksena.

-
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä oon tiennyt, et jotkut tulee sinne häriköimään, mut ne ei oo uskovaiset itse.
No RS:n oma viitekehtys ja kulttuuri taitaa vain olla hieman erilainen tavanomaisesta kesänviettäjästä. Omasta vinkkelistä kun kukin kun aisioita arvioi:

Mun mies tulee, että tunnistele kuule ihan vapaasti ni nyrkki heiluu sullekin.

kokemusta on
Ei ne ryyppärit ja raiskaajat mitään uskovia ole, uskovista perheistä saattavat kyllä olla. Jotkut vanhemmat vaan luulevat, et heidän lapsukaisensa on nätisti uskovia, kun ei ne uskalla kotona muuta olla. Pääsevät sit alaikäisinä yksin konffaan ja mellastavat siellä. Tuovat täysi-ikäiset ystävänsäkin sinne hakemaan kaupasta kaljat.

Järvi
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Nyt 10v myöhemmin järjestyksenvalvonta on ihan eriluokkaa kuin silloin. Ja jokaikinen vuosi sinne eksyy paikkakuntalaisia nuoria "pitämään hauskaa". Niitä sitten sieltä poistellaan kaljakassien kanssa keskellä yötä. Seuransa voi valita niin siellä kuin muuallakin.
Maailma muuttuu eikä voi enää täysin sinisilmäinen olla missään. Kun tyttöni kasvaa siihen ikään että alkaa kulkemaan yksin niin mielummin annan hänen konffaan mennä kuin jonnekin festareille.
Paikallisena voin kyllä sanoa, että Keuruun kaupat on täynnä nimenomaan niitä vieraspaikkakuntalaisia, Isoon Kirjaan tulijoita, jotka käy hamstraamassa kaupassa kaljaa ja siideriä :( Siis niitä nuoria.

Että ei se nyt niinkään ole, että paikalliset nuoret tulis sinne kännäämään, kyllä siellä suurin osa on ihan vieraita.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Mä oon tiennyt, et jotkut tulee sinne häriköimään, mut ne ei oo uskovaiset itse.
No RS:n oma viitekehtys ja kulttuuri taitaa vain olla hieman erilainen tavanomaisesta kesänviettäjästä. Omasta vinkkelistä kun kukin kun aisioita arvioi:

Mun mies tulee, että tunnistele kuule ihan vapaasti ni nyrkki heiluu sullekin.
Jos tämä mies ei ole itse uskovainen?

:)
Alkuperäinen kirjoittaja Järvi:
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Paikallisena voin kyllä sanoa, että Keuruun kaupat on täynnä nimenomaan niitä vieraspaikkakuntalaisia, Isoon Kirjaan tulijoita, jotka käy hamstraamassa kaupassa kaljaa ja siideriä :( Siis niitä nuoria.

Että ei se nyt niinkään ole, että paikalliset nuoret tulis sinne kännäämään, kyllä siellä suurin osa on ihan vieraita.
mutta ei ne silti ole ne uskovat jotka siellä ryyppää. sen verran monena juhannuksena itse ryyppäsin siellä, että kävi porukka tutuksi.

Me ollaan päädytty nyt siihen, että jos minun kuntoni sallii niin ajellaan muutamana päivänä täältä kotoa sinne. Varmaankin ainakin perjantaina ja lauantaina.

Tapaamiseen tulemisesta en edelleenkään osaa sanoa, olen täällä kuitenkin niin ulkopuolinen, ettei se ehkä ole hyvä idea.

Alkuperäinen kirjoittaja vihreä sateenvarjo:
Tapaamiseen tulemisesta en edelleenkään osaa sanoa, olen täällä kuitenkin niin ulkopuolinen, ettei se ehkä ole hyvä idea.
Ei saa noin ajatella ja se tunne jää ihan varmasti kun uskaltaudut vaan mukaan :hug:
Me jotka tapaamme siellä niin tunnemme toisemme erilailla sen jälkeen kun täällä jälleen palstaillaan ja et varmasti tunne itseäsi ulkopuoliseksi.

Rane
Ja entäs Rane?

No Rane rahtaa Keuruunkin kauppoihin Jussin aikaan kaljaa ja siideriä, ei pitäisi kesken loppua.

Taidanpa poiketa kuokkimaan ja tsekkaamaan palstan helluntaiheilat.

Mä oon täällä jo. :wave: Siis Keuruulla, ollut jo viime tiistaista. Mun ja miehen vanhemmat kun asuvat täällä niin tulin jo pojan kans aiemmin. Mies tulee tänään tai huomenna perässä.

Sää onneks näyttäis vähän paremmalta:

http://www.fmi.fi/saa/paikalli.html?place=Jyvaskyla

Yhteistyössä