2+ äitien tapaaminen juhannuksena Keuruulla :)

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Onko siellä joku erikko tapaaminen konfrenssin lisäksi ?
Nuorempana pari kertaa käynyt noissa. Jos oikein nyt muistan.

Tykkäsin nakkikojuista eniten, ja vieläkin varmasti :D
No siis tämä ketju on juuri meidän uskovien 2+ äitien tapaamisesta konffassa :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:

No siis tämä ketju on juuri meidän uskovien 2+ äitien tapaamisesta konffassa :xmas:
Grce pisti happotestin Jaskalle:
[ ] uskova
[ ] äiti

Mites muuten se Tutankhamon...?
[ ] äiti ?

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja :

[ ] uskova
[ ] äiti

[ ] äiti ?
Se on mun mies, sehän tulee mun aveccina, katopas. ;)

Ällös pelkää Jumalan lapsi, en ole tulossa siihen tapaamiseen =)

Pitäkää hauskaa omassa piirissä =)

Alkuperäinen kirjoittaja :

[ ] uskova
[ ] äiti

[ ] äiti ?
Tulee siinä mun mieskin käymään niin kun Sirkan ja monen muunkin palstaaäidin jotka tapaamiseen tulee.
Kyl mä tiedän ettei Jaska uskalla tulla :D

Tulee siinä mun mieskin käymään niin kun Sirkan ja monen muunkin palstaaäidin jotka tapaamiseen tulee.
Kyl mä tiedän ettei Jaska uskalla tulla :D
Noh ehkä tuntisin oloni ulkopuoliseksi siinä joukossa.

Missään tapauksessa en tarkoita kritisoida tapaamista tai siihen tulevia ihmisiä siis =) (tässä ketjussa :D )

jeb
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm...:
keuruun iso kirja ei oo oikeesti turvallinen paikka. nuoret tytöt tulee raiskatuksi myös uskovaisten nuorten vuoksi. opetetaan luottamaan liikaa uskovaisiin eikä opeteta sitä että jokainen on yksilö. vessan taakse ku menee ehtoolla ni siellä on jo nuorisoa kännissä. soutuveneellä pääsee viereiseen saareen paneskelemaan, joskus jopa joku uinut pois sieltä. itse olen ollut v.-99 siellä. lastani en päästäisi sinne.
Nyt 10v myöhemmin järjestyksenvalvonta on ihan eriluokkaa kuin silloin. Ja jokaikinen vuosi sinne eksyy paikkakuntalaisia nuoria "pitämään hauskaa". Niitä sitten sieltä poistellaan kaljakassien kanssa keskellä yötä. Seuransa voi valita niin siellä kuin muuallakin.
Maailma muuttuu eikä voi enää täysin sinisilmäinen olla missään. Kun tyttöni kasvaa siihen ikään että alkaa kulkemaan yksin niin mielummin annan hänen konffaan mennä kuin jonnekin festareille.
eihän ne uskis nuoret juo...eihän voi olla siellä kaljakassien kanssa..ne on ne kyläläiset.

Alkuperäinen kirjoittaja jeb:
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm...:
keuruun iso kirja ei oo oikeesti turvallinen paikka. nuoret tytöt tulee raiskatuksi myös uskovaisten nuorten vuoksi. opetetaan luottamaan liikaa uskovaisiin eikä opeteta sitä että jokainen on yksilö. vessan taakse ku menee ehtoolla ni siellä on jo nuorisoa kännissä. soutuveneellä pääsee viereiseen saareen paneskelemaan, joskus jopa joku uinut pois sieltä. itse olen ollut v.-99 siellä. lastani en päästäisi sinne.
Nyt 10v myöhemmin järjestyksenvalvonta on ihan eriluokkaa kuin silloin. Ja jokaikinen vuosi sinne eksyy paikkakuntalaisia nuoria "pitämään hauskaa". Niitä sitten sieltä poistellaan kaljakassien kanssa keskellä yötä. Seuransa voi valita niin siellä kuin muuallakin.
Maailma muuttuu eikä voi enää täysin sinisilmäinen olla missään. Kun tyttöni kasvaa siihen ikään että alkaa kulkemaan yksin niin mielummin annan hänen konffaan mennä kuin jonnekin festareille.
eihän ne uskis nuoret juo...eihän voi olla siellä kaljakassien kanssa..ne on ne kyläläiset.
On sitten uskis nuoria tai ei niin samanlailla ne alueelta poistetaan tai kaljat maahan kaadetaan.
Tiedän vaan, että ainakin niitä paikallisia nuoria kaljojen kans alueelta poistetaan joka vuosi.

Me mennäänkin jo huomenna päiväseltään, kun lauantaiksi on luvattu niin huonoa säätä. Ei viittitä riskeerata koko konffaa (kun jos la sataa kauheesti, ei lähetä). Olisi ollut ihana nähdä teitä uskovaisia palstaäitejä :'( Mutta ehkä ensivuonna :wave:

Yhteistyössä