Joskus olen aika vakuuttunut siitä, ettei niitä kukaan lue. Yllätys se oli tämäkin.Alkuperäinen kirjoittaja !:Etenkin sinulle.
Tykkään seurata kommenttejasi.
Joskus olen aika vakuuttunut siitä, ettei niitä kukaan lue. Yllätys se oli tämäkin.Alkuperäinen kirjoittaja !:Etenkin sinulle.
Tykkään seurata kommenttejasi.
Pitäis tulla ainakin tapaamiseen.Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Pitäsköhän sitä tulla katsomaan meininkiä.
Siitä vaan, kyllä sinne yks Jaska mielipiteineen mahtuu...ehkä...Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Pitäsköhän sitä tulla katsomaan meininkiä.
Onko siellä joku erikko tapaaminen konfrenssin lisäksi ?Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Pitäis tulla ainakin tapaamiseen.Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Pitäsköhän sitä tulla katsomaan meininkiä.
No siis tämä ketju on juuri meidän uskovien 2+ äitien tapaamisesta konffassa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Onko siellä joku erikko tapaaminen konfrenssin lisäksi ?
Nuorempana pari kertaa käynyt noissa. Jos oikein nyt muistan.
Tykkäsin nakkikojuista eniten, ja vieläkin varmasti
Nii tuutkii :wave:Alkuperäinen kirjoittaja mökin muija:Mä tuun mukaan sit ens vuonna B)
Grce pisti happotestin Jaskalle:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:No siis tämä ketju on juuri meidän uskovien 2+ äitien tapaamisesta konffassa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Onko siellä joku erikko tapaaminen konfrenssin lisäksi ?
Se on mun mies, sehän tulee mun aveccina, katopas.Alkuperäinen kirjoittaja :Grce pisti happotestin Jaskalle:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:No siis tämä ketju on juuri meidän uskovien 2+ äitien tapaamisesta konffassa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Onko siellä joku erikko tapaaminen konfrenssin lisäksi ?
[ ] uskova
[ ] äiti
Mites muuten se Tutankhamon...?
[ ] äiti ?
Ällös pelkää Jumalan lapsi, en ole tulossa siihen tapaamiseen =)Alkuperäinen kirjoittaja Grace:No siis tämä ketju on juuri meidän uskovien 2+ äitien tapaamisesta konffassa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Onko siellä joku erikko tapaaminen konfrenssin lisäksi ?
Tulee siinä mun mieskin käymään niin kun Sirkan ja monen muunkin palstaaäidin jotka tapaamiseen tulee.Alkuperäinen kirjoittaja :Grce pisti happotestin Jaskalle:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:No siis tämä ketju on juuri meidän uskovien 2+ äitien tapaamisesta konffassa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Onko siellä joku erikko tapaaminen konfrenssin lisäksi ?
[ ] uskova
[ ] äiti
Mites muuten se Tutankhamon...?
[ ] äiti ?
Noh ehkä tuntisin oloni ulkopuoliseksi siinä joukossa.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Tulee siinä mun mieskin käymään niin kun Sirkan ja monen muunkin palstaaäidin jotka tapaamiseen tulee.
Kyl mä tiedän ettei Jaska uskalla tulla
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Kyl mä tiedän ettei Jaska uskalla tulla
eihän ne uskis nuoret juo...eihän voi olla siellä kaljakassien kanssa..ne on ne kyläläiset.Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Nyt 10v myöhemmin järjestyksenvalvonta on ihan eriluokkaa kuin silloin. Ja jokaikinen vuosi sinne eksyy paikkakuntalaisia nuoria "pitämään hauskaa". Niitä sitten sieltä poistellaan kaljakassien kanssa keskellä yötä. Seuransa voi valita niin siellä kuin muuallakin.Alkuperäinen kirjoittaja hmm...:keuruun iso kirja ei oo oikeesti turvallinen paikka. nuoret tytöt tulee raiskatuksi myös uskovaisten nuorten vuoksi. opetetaan luottamaan liikaa uskovaisiin eikä opeteta sitä että jokainen on yksilö. vessan taakse ku menee ehtoolla ni siellä on jo nuorisoa kännissä. soutuveneellä pääsee viereiseen saareen paneskelemaan, joskus jopa joku uinut pois sieltä. itse olen ollut v.-99 siellä. lastani en päästäisi sinne.
Maailma muuttuu eikä voi enää täysin sinisilmäinen olla missään. Kun tyttöni kasvaa siihen ikään että alkaa kulkemaan yksin niin mielummin annan hänen konffaan mennä kuin jonnekin festareille.
On sitten uskis nuoria tai ei niin samanlailla ne alueelta poistetaan tai kaljat maahan kaadetaan.Alkuperäinen kirjoittaja jeb:eihän ne uskis nuoret juo...eihän voi olla siellä kaljakassien kanssa..ne on ne kyläläiset.Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Nyt 10v myöhemmin järjestyksenvalvonta on ihan eriluokkaa kuin silloin. Ja jokaikinen vuosi sinne eksyy paikkakuntalaisia nuoria "pitämään hauskaa". Niitä sitten sieltä poistellaan kaljakassien kanssa keskellä yötä. Seuransa voi valita niin siellä kuin muuallakin.Alkuperäinen kirjoittaja hmm...:keuruun iso kirja ei oo oikeesti turvallinen paikka. nuoret tytöt tulee raiskatuksi myös uskovaisten nuorten vuoksi. opetetaan luottamaan liikaa uskovaisiin eikä opeteta sitä että jokainen on yksilö. vessan taakse ku menee ehtoolla ni siellä on jo nuorisoa kännissä. soutuveneellä pääsee viereiseen saareen paneskelemaan, joskus jopa joku uinut pois sieltä. itse olen ollut v.-99 siellä. lastani en päästäisi sinne.
Maailma muuttuu eikä voi enää täysin sinisilmäinen olla missään. Kun tyttöni kasvaa siihen ikään että alkaa kulkemaan yksin niin mielummin annan hänen konffaan mennä kuin jonnekin festareille.
oma vesipullo kulkee laukussa. Maksan sen kyllä ihan iteAlkuperäinen kirjoittaja nöpö:tuo juomiset? siideriä, outta, lonkkua ja pänikkä vinkkua...maksetaan kimpassa!
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:Me lähdetään tänään silleen että ollaan Keuruulla noin klo 14.00....jee JEEEEEE.... :saint: :heart: :hug:
Mitenkähän me tunnistetaan...nooh kaippa jotenkin :flower:Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän::hug:Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:Me lähdetään tänään silleen että ollaan Keuruulla noin klo 14.00....jee JEEEEEE.... :saint: :heart: :hug:
Tule vaan :hug: =)Alkuperäinen kirjoittaja harmauduin:Ketkäs kaikki sinne on nyt tulossa? Mietin vaan, että uskaltaisinkohan minäkin...