Minne mä ne tungen?! Pastaa teen tänään, mut en mä siihen litraa saa tungettua... Ja sitä on siks kun sitä piti mennä paljon enemmän, mutta jätin sit muutamia juttuja pois joulumenyysta..
Kaikkia vinkkejä mihin ne tänään sais käytettyä? =)
(En halua pakastaa, mua jotenkin ällöttää pakastetut maitotuotteet
)
Kaikkia vinkkejä mihin ne tänään sais käytettyä? =)
(En halua pakastaa, mua jotenkin ällöttää pakastetut maitotuotteet