++++++++

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Miten mä muistan kun tää nuorin oli syntyny jo nii Emilyn hehkutti täälä josain vaiheessa tavanneensa deittipalstalla ihanan miehen, jonka kanssa oli treffannu ja sen jälkeen "asunu" hänen luonaan muutaman vuorokauden ainakin 24/7 ja se mies oli niiiin ihana.. :whistle:
No nyt meni pikkasen metsään, ihan lapsen isän kanssa asuin kun hän/nuorin syntyi :D
Öö, no niinhän mä sanoin et tää oli JO syntynyt...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Baarikärpäset eivät ole koskaan vetäneet puoleensa, ihmisiin voi tutustua muissakin tilanteissa.
Onko sulla ollu napanuora kaulan ympärillä kun synnyit?
Kerro totuus.
Mulla on ollut 2xkrt napanuora kaulan ympärillä, enkä siltikään ole levoton, enkä jakele pilluani jokaiselle :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Mulla on ollut 2xkrt napanuora kaulan ympärillä, enkä siltikään ole levoton, enkä jakele pilluani jokaiselle :xmas:
Sä et oo vielä ymmärtäny, että seksiä voi harrastaa ihan huvikseen, ei lisääntyäkseen joka kerralla :saint: ;) Mitä kuuluu? Hyvinkö maha kasvaa?
Totta :LOL:
Hyin poika kasaa masussa =)
 
vieras
täytyyhän kohta emilynin pakostakin rauhottua kun alkaa olla varmaan jo hieman vaikeampaa sopia kolmen miehen kanssa siitä että milloin lapset ovat isillään.(ja vielä samaan aikaan) että eiköhän ne riennot ala vähentymään.
 
Ncm
Mä olin nuorempana hieman villi aka impulsiivinen. Harmi, etten saanut dg aiemmin. Jos joku ois mulle kertonut, ettei tarvitse yrittää niin kamalasti matkia keskivertoihmisiä olisin varmaan onnellisesti lapseton ikineitsyt pakertamassa toista väikkäriäni. Noh, alkuelämä meni näin. Yritän tehdä parhaani ja kantaa vastuuni.

Onnea ap:lle ja toivotaan, että kaikki menee hyvin. :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Miten mä muistan kun tää nuorin oli syntyny jo nii Emilyn hehkutti täälä josain vaiheessa tavanneensa deittipalstalla ihanan miehen, jonka kanssa oli treffannu ja sen jälkeen "asunu" hänen luonaan muutaman vuorokauden ainakin 24/7 ja se mies oli niiiin ihana.. :whistle:
No nyt meni pikkasen metsään, ihan lapsen isän kanssa asuin kun hän/nuorin syntyi :D
Öö, no niinhän mä sanoin et tää oli JO syntynyt...
Joo jos sä niitä yksiä treffejä tarkoitat, niin toki oli ihanat treffit, en kyllä ole kenenkään luona asunut enkä edes harkinnut seurustelemista. Joillakin ei ilmeisesti käsityskyky riitä siihen, että jonkun miehen kanssa voi viihtyä hyvin ja hän voi olla mukava, vaikka ei aviomiesainesta olisikaan. Ja jos tarkoitat näitä reilun 2vrk mittaisia treffejä niin samalla herralla on tässä aiheessa lusikkansa sopassa :wave:
 
jaha
Siis onko ihan pakko tehdä niitä lapsia parin vuoden välein satunnaisten vastaantulijoiden kanssa?? Ajattelisit itsesi lisäksi joskus niitä olevia ja tulevia lapsiasikin.

Ja on muuten ammattitaidoton psykologi, jos väittää, että lapsia useille eri miehille pienen ajan sisällä tehtaileva on tasapainoinen. Tai ehkä sitten olet tasapainoinen tuollaiseksi ihmiseksi, mutta et tasantarkkaan ole tasapainoinen verrattuna ns. normaaliin ihmiseen.
 
ads
Sä vaan saivartelet. Jos sä viihdyt jonkun miehen seurassa, keskustelette, käytte ulkona syömässä, elokuvissa, baareissa, lenkeillä, rannalla ja hässitte kuin pienet kanit... niin ihan sama kutsutko sä sitä seurusteluksi vai ei-seurusteluksi, se on kuitenkin sitä. Ja se on ihan sama teetkö sä tuota 3 miehen kanssa samaan aikaan vai vaan yhden. Seuraa sulla kuitenkin on ja ilman sitä sä et pysty olemaan. Läheisriippuvuutta se tuossakin tapauksessa on. Sua tosin näytti miellyttävän tuo seksiriippuvuus termi paremmin, onko se susta hohdokkaampi? Tekeekö se susta erilaisemman? Et sä osaa olla ilman jonkun miehen huomiota.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä