++++++++

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Ehkä tässä myös vähentää horoutta myös se, ettei kaikkia kolmea lasta oo tehty 4 vuoden sisään vaan 15 vuoden sisään ( laskinko oikein )
;)

Mä en muuten oo ajatellut tätä hommaa mitenkään horoutena :D
Peesi.

Se nyt on sama vaikka naisella ois lapsia viiden eri miehen kanssa. Aikajana kertoo jo paljon. Kukaan nainen ei ole horo minun silmissä, ei edes emilyn. On vaan pallo hukassa hällä.
Nojaa, minua ei ole houkuttanut ajatus siitä että suurin osa elämästä menisi lasten tekemisessä ja kasvattamisessa, jota se olisi jos osakin syntyisi 10 vuoden välein..
no en nyt sanoisi että mua niin hirveästi houkutti lasten "tekeminen" isoilla ikä-eroilla...esikoisen saatuani olin vuosia sitä mieltä että hän jää ainokaiseksi, mutta ainahan sitä elämässään saa päättää kaikenlaista...

Ja itseasiassa jos nyt tulisin raskaaksi ( iästäni huolimatta se on vielä hyvin mahdollista jos lääkäriin on uskominen) ottaisin vastaan vaikka sitten olisikin lapsia peräti neljälle eri miehelle ja taas useamman vuoden ikä-erolla

Lunatic
Mua vaan kiinnostaa mikä emilynin diagnoosi mahtais olla jos psykiatri sais sen tutkia.
Itselläni on yksi samanluontonen serkku, ja sanon sitä sarjamorsiameksi.
Sillä oli vissiin syntyessä ollut napanuora kaulan ympärillä. On levoton ja miehistä riippuvainen.
Tietäsin samalla serkkuni vian jos emilyn tutkittaisiin.

Mietis? Jos luontoni vetäisi jatkuvasti uusiin miessuhteisiin, varmaan olisin tässä reilun vuoden aikana seurustellut tai yrittänyt seurustella monet kerrat - kuten itsekin totesit, tarjokkaita kun on tosiaan riittänyt, en suinkaan ole lapsivapaitani yksin kotona istunut. Kirjoitin myös, että oikeanhenkisen ihmisen kanssa voisin jakaa elämäni, suurin osa ihmisistä ei sellaisia ole. Jos jonkun kanssa olisi yhtä hyvä olla tai vieläpä parempi olla kuin yksin, en tietenkään laittaisi vastaan.
No mikä niissä miehissä sitten vetää, pelkkä muna, vai se siemenneste?
Kovin olet rauhaton sielu.
Mikset hoitanut itseäsi terveeksi ennen kuin teet kolmatta?
Kroonisesta sairaudesta ei parane ja kuten todettua, en ollut suunnitellut lisääntyväni enää.

Ja mikä miehissä vetää, harvemmassa yhtään mikään, joissakin yksilöissä se mikä ketä tahansa, jotka eivät halua ihan jokaikistä iltaansa viettää yksinään (etenkin jos ovat yksin kotona) ja kyllä, on myös naisia, joilla on seksuaalisia tarpeita. En ole kyllä kotonakaan viettänyt aikaa kenenkään kanssa mutta liikkunut ulkona ihmisten keskellä, mökkihöperöksi muuten olisin tullut.

Alkuperäinen kirjoittaja Juon Kahvini Miten Sattuu:
En tunne enkä tiedä ap:n elämästä tai tilanteesta mitään mutta mua jaksaa kummastuttaa se että ihmisille tuntuu olevan kovinkin merkityksellistä se kenen kanssa ja millä aika välillä joku tuntematon netissä tavattu ihminen tekee lapsensa :eek: ??

Ei vaan voi käsittää. Mulla ei henk.koht. ole mitään mielenkiintoa muiden ihmisten parisuhde- tai perhe-elämää kohtaan ja jaksan kummastella ihmistä joka kokee olevansa oikeutettu päivittelemään toisten ihmisten elämänvalintoja. Lasten tai muiden puolustuskyvyttömien laiminlyönti on asia erikseen mutta sitä ei tasan tarkkaan noilla yllä mainituilla faktoilla voi kukaan todeta.
Siinä vaiheessa kun ihminen on kertonut täällä vuosien ajan elämästään, yksityiskohtaisiakin asioita niin totta munassa se jaksaa kiinnostaa.
Emmä ole kiinnostunut sellaisista, jotka ovat tapettia eivätkä avaudu henk.koht. asiostaan tänne.
Jos avaudut niin silloinhan tyyppi myös haluaa kommentteja, huomiota ja näitä monisivuisia ketjuja.
Kyllä mä mieluusti tyydytän tuota tarvetta näille tyypeille :)

Lunatic
Kroonisesta sairaudesta ei parane ja kuten todettua, en ollut suunnitellut lisääntyväni enää.

Ja mikä miehissä vetää, harvemmassa yhtään mikään, joissakin yksilöissä se mikä ketä tahansa, jotka eivät halua ihan jokaikistä iltaansa viettää yksinään (etenkin jos ovat yksin kotona) ja kyllä, on myös naisia, joilla on seksuaalisia tarpeita. En ole kyllä kotonakaan viettänyt aikaa kenenkään kanssa mutta liikkunut ulkona ihmisten keskellä, mökkihöperöksi muuten olisin tullut.
Voi kai ulkona liikkua ja ihmisiä tapailla ilman että hytkyy aina jonkun baarikärpäsen munan päällä.

Mua vaan kiinnostaa mikä emilynin diagnoosi mahtais olla jos psykiatri sais sen tutkia.
Itselläni on samanluontonen serkku, ja sanon sitä sarjamorsiameksi.
Sillä oli vissiin syntyessä ollut napanuora kaulan ympärillä. On levoton ja miehistä riippuvainen.
Omasta puolestani voisin ihan hyvin mennä psykiatrille. Psykologikaverini on tosin sitä mieltä, että olen harvinaisen tasapainoinen ja itsensä hyvin tunteva, vahva ihminen ;)

Sä et edelleenkään osaa tuota riippuvaisuusväitettäsi perustella mihinkään faktaan. Seksiriippuvainen varmaan voisinkin olla mutta eipä tuostakaan tarvitse käytännössä paljon kärsiä, kun ei ole aikaa tai mahdollisuuksia sitä niin paljon harrastaa kuin haluaisi :xmas:

Voi kai ulkona liikkua ja ihmisiä tapailla ilman että hytkyy aina jonkun baarikärpäsen munan päällä.
Baarikärpäset eivät ole koskaan vetäneet puoleensa, ihmisiin voi tutustua muissakin tilanteissa.

Lunatic
Omasta puolestani voisin ihan hyvin mennä psykiatrille. Psykologikaverini on tosin sitä mieltä, että olen harvinaisen tasapainoinan ja itsensä hyvin tunteva, vahva ihminen ;)

Sä et edelleenkään osaa tuota riippuvaisuusväitettäsi perustella mihinkään faktaan. Seksiriippuvainen varmaan voisinkin olla mutta eipä tuostakaan tarvitse käytännössä paljon kärsiä, kun ei ole aikaa tai mahdollisuuksia sitä niin paljon harrastaa kuin haluaisi :xmas:
No siinä sitä on faktaa kun etsit täältä juttus vuosien varrelta, printtaat ne ja luet ajan kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Lapsiaan ei kukaan varmaan kadu eikä häpeä, mutta eikö jossain vaiheessa tuu edes pikkuriikkisen sellainen olo, että voisi ehkä mahdollisesti hiljentää vähän vauhtia? Kolme lasta kolmelle eri miehelle muutamassa vuodessa, eikä yhdenkään lapsen isän kanssa parisuhteessa. Wat?!
Mä niin rakastan sua :heart:

sama
Alkuperäinen kirjoittaja tää on jo noloa.:
Huoh. Taas yksi asia jossa joudut nielemään sanasi. Sä itse saarnasit siitä kuinka sairaat ei saisi lapsia tehdä ja kuinka, jos olisit tiennyt sairaudesta, et olisi koskaan lapsia tehnytkään. ET KOSKAAN IKINÄ. Ja kuinka nyt kun tiedät et olet sairas, et todellakaan tee enempää. Kas kun kuitenkin harrastat seksiä, "huonoon aikaan", tietosesti.

Koska säkin opit?
Ja samaa mieltä olen edelleenkin, en ymmärrä miksi sairaitten täytyy suunnitellusti lisääntyä.
Sun mielestä seksin harrastaminen, vaikkakin vain kerran, ilman ehkäisyä otolliseen aikaan ei ole sunnitellusti? Mitä se sitten on?
Typerää riskinottoa :) Yhtä hyvin voisit väittää, että vauvan isä halusi suunnitellusti lapsen vaikka on ollut sitä mieltä ettei tule lapsia hankkimaan ja tiesi että pillerit puuttuu ja kierto on keskivaiheilla.
Mutta sinä olet se joka on sairas. Sinä olet se joka on sanonut et sairaat ei saisi lapsia hankkia. Eikö sillon pitäisi pitää ehkäisystä parempaa huolta? Säkin varmaan huomasit et kortsu jäi pois jo ennen kun tilanne oli ohi? Mutta säkö sä "typerällä riskinotolla" tulla raskaaksi vaikka oletkin sairas, muut ei?
?

Miten mä muistan kun tää nuorin oli syntyny jo nii Emilyn hehkutti täälä josain vaiheessa tavanneensa deittipalstalla ihanan miehen, jonka kanssa oli treffannu ja sen jälkeen "asunu" hänen luonaan muutaman vuorokauden ainakin 24/7 ja se mies oli niiiin ihana.. :whistle:

Tämä tuleva lapsi ei ole vahinko, eikä tämä ole suunniteltu, tämä lapsi on vain tietoinen riskinotto- lapsi tämän ketjun mukaan ja vielä ihmiselle joka ei halua lapsia ja jonka kanssa ei ole aikomustakaan rakentaa minkäänlaista suhdetta.
Sairauksista on aivan turha ees puhua, koska se mitä emilyn on sanonut "silloin joskus" oli tosiaankin silloin joskus, sitä mukaa, kun emilynillä oma elämän tilanne muuttuu niin sitä mukaa muuttuu ääni kellossakin.... Paitsi jos tekijä on joku muu.... silloinhan on taas varaa haukkua kaikkien ÄO:t paskaksi, kun me ei vaan tajuta! Kyllä ois rankkaa olla noin täydellinen ihminen, kuin emilyn.

Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Miten mä muistan kun tää nuorin oli syntyny jo nii Emilyn hehkutti täälä josain vaiheessa tavanneensa deittipalstalla ihanan miehen, jonka kanssa oli treffannu ja sen jälkeen "asunu" hänen luonaan muutaman vuorokauden ainakin 24/7 ja se mies oli niiiin ihana.. :whistle:
ja sit ne kaikki osoittautuu kilipäiksi :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
No nyt meni pikkasen metsään, ihan lapsen isän kanssa asuin kun hän/nuorin syntyi :D

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Tämä tuleva lapsi ei ole vahinko, eikä tämä ole suunniteltu, tämä lapsi on vain tietoinen riskinotto- lapsi tämän ketjun mukaan ja vielä ihmiselle joka ei halua lapsia ja jonka kanssa ei ole aikomustakaan rakentaa minkäänlaista suhdetta.
Sairauksista on aivan turha ees puhua, koska se mitä emilyn on sanonut "silloin joskus" oli tosiaankin silloin joskus, sitä mukaa, kun emilynillä oma elämän tilanne muuttuu niin sitä mukaa muuttuu ääni kellossakin.... Paitsi jos tekijä on joku muu.... silloinhan on taas varaa haukkua kaikkien ÄO:t paskaksi, kun me ei vaan tajuta! Kyllä ois rankkaa olla noin täydellinen ihminen, kuin emilyn.
Muuten meni ihan putkeen, mutta kyseiset mielipiteeni eivät ole muuttuneet miksikään.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Mulla on aukko Emilyntiedoissani, joten monesko lapsi tää nyt on? Ja onko niillä kaikilla eri isät? Ja kuinka vanhoja nää lapset on? Pikaista vastausta odottaen, nimimerkki epätietoinen.

:D

Kolmas, aiemmat -06 ja -08, nyt siis syntynee -10.

Tietysti on eri isät, eihän se nyt ole voinut sulta ohi mennä :eek:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä