++++++++

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Mä oon parisuhde-tyyppi ( ainakin jollain tasolla ),
mutta oon kyllä Luniksen kanssa samoilla linjoilla.

Tunnen kuitenkin useamman joka EI oo parisuhdetyyppi ja otaksun ettei Emilyn ole ollenkaan sellainen kuin yksikään heistä :D
Juuri näin. Itse olen juuri tällänen "suhteeton tyyppi" ( :D ) enkä näe emilynissä YHTÄÄN AINOAA SAMAA PIIRRETTÄ itseni kanssa.. emilyn on juuri päinvastanen tyyppi > EI OSAA olla yksin.
Eihän toi sekoilu muulla selity.
Hienot teoriat sulla, harmi että ne ontuu täysin. En osaa olla yksin, kun olen suurimman osa elämästäni ollut, kuten tähänkin asti edellisen eron jälkeen. Toki jos äärettömän hyvä, rakastava ja rakastettava mies joskus tulisi vastaan, mielellään viettäisin hänen kanssaan loppuelämäni mutta mun mielestä läheisriippuvuus sopii sellaisiin ihmisiin, jotka roikkuvat suhteissa ilman rakkautta vain juuri siitä syystä, etteivät osaa yksinkään olla. En suinkaan ole väittänyt, että olisin missään kohtaa halunnut selibaatissa elää mutta seksin harrastaminenkaan ei paljoa yksinoloa muuksi muuta.

Sä Lunatic et tosiaan vaikuta parisuhdeihmiseltä vaan suorastaan miesvihaajalta, joten en sanoisi että sinullakaan kyse on siitä että haluat olla yksin, jostain syystä tunnut inhoavan kaikkia miehiä, kenties kokemustesi takia? En tiedä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
niin, kuulostaahan se hurjalta, mutta en mä vain tuon yksittäisen asian pohjalta menisi sanomaan - vieläpä tuntemattomasta - ihmisestä, että joo, ei oo tuolla mitään elämänhallintaa.
Tässä on seurattu emilynin sekoilua jo vuosikausia, että ei tässä nyt jonkun yhden ketjun pohjalta kukaan tuomitse holtittomaksi.

Jos ei ole palstalla kauaa ollut, niin voi ihmetelläkin että miksi kaikki emilyniä soimaa. =)
Itse sanoisin sekoiluksi jotain muuta, kuin lasten hankkimisen ilman parisuhdetta mutta suurimmalle osalle ihmisistä se jostain syystä hirveä ongelma, että joku haluaa lapsia vaikka ei olisi eläisi/aikoisi elää lapsen isän kanssa saman katon alla tai edes seurustella.
 
tää on jo noloa.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja tää on jo noloa.:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja tää on jo noloa.:
Huoh. Taas yksi asia jossa joudut nielemään sanasi. Sä itse saarnasit siitä kuinka sairaat ei saisi lapsia tehdä ja kuinka, jos olisit tiennyt sairaudesta, et olisi koskaan lapsia tehnytkään. ET KOSKAAN IKINÄ. Ja kuinka nyt kun tiedät et olet sairas, et todellakaan tee enempää. Kas kun kuitenkin harrastat seksiä, "huonoon aikaan", tietosesti.

Koska säkin opit?
Ja samaa mieltä olen edelleenkin, en ymmärrä miksi sairaitten täytyy suunnitellusti lisääntyä.
Sun mielestä seksin harrastaminen, vaikkakin vain kerran, ilman ehkäisyä otolliseen aikaan ei ole sunnitellusti? Mitä se sitten on?
Typerää riskinottoa :) Yhtä hyvin voisit väittää, että vauvan isä halusi suunnitellusti lapsen vaikka on ollut sitä mieltä ettei tule lapsia hankkimaan ja tiesi että pillerit puuttuu ja kierto on keskivaiheilla.
Mutta sinä olet se joka on sairas. Sinä olet se joka on sanonut et sairaat ei saisi lapsia hankkia. Eikö sillon pitäisi pitää ehkäisystä parempaa huolta? Säkin varmaan huomasit et kortsu jäi pois jo ennen kun tilanne oli ohi? Mutta säkö sä "typerällä riskinotolla" tulla raskaaksi vaikka oletkin sairas, muut ei?
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
niin, kuulostaahan se hurjalta, mutta en mä vain tuon yksittäisen asian pohjalta menisi sanomaan - vieläpä tuntemattomasta - ihmisestä, että joo, ei oo tuolla mitään elämänhallintaa.
Tässä on seurattu emilynin sekoilua jo vuosikausia, että ei tässä nyt jonkun yhden ketjun pohjalta kukaan tuomitse holtittomaksi.

Jos ei ole palstalla kauaa ollut, niin voi ihmetelläkin että miksi kaikki emilyniä soimaa. =)
Itse sanoisin sekoiluksi jotain muuta, kuin lasten hankkimisen ilman parisuhdetta mutta suurimmalle osalle ihmisistä se jostain syystä hirveä ongelma, että joku haluaa lapsia vaikka ei olisi eläisi/aikoisi elää lapsen isän kanssa saman katon alla tai edes seurustella.
Sä siis myönnät et halusit tuonkin lapsen? Tietoisesti otit riskin?
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Itse sanoisin sekoiluksi jotain muuta, kuin lasten hankkimisen ilman parisuhdetta mutta suurimmalle osalle ihmisistä se jostain syystä hirveä ongelma, että joku haluaa lapsia vaikka ei olisi eläisi/aikoisi elää lapsen isän kanssa saman katon alla tai edes seurustella.
Ei tässä siitä ole kysymys vaan kokonaisilmeestä.
 
vieras
Ei voi sanoa muuta kuin :eek:


Mutta Ap:n juttuja jo vuosia lukeneena tämä uutinen ei kyllä yllättänyt yhtään. Joillakin ihmisillä tosiaan elämänhallinta ja itsetuntemus on todella hukassa, vaikka itse luulevat / uskottelevat itselleen aivan muuta.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Sä Lunatic et tosiaan vaikuta parisuhdeihmiseltä vaan suorastaan miesvihaajalta, joten en sanoisi että sinullakaan kyse on siitä että haluat olla yksin, jostain syystä tunnut inhoavan kaikkia miehiä, kenties kokemustesi takia? En tiedä.
Tiedän että olen syntyjäni erakkoluonne, koska viihdyin jo lapsena omissa oloissa ja olen aina ollut samanlainen.

Sun luonto taas vetää teikäläistä jatkuvasti uuteen miessuhteeseen ja aina käy hullusti. Joka v**un kerta. Ja nyt oot alkanut selittää sitä sillä että et edes halua parisuhdetta.. Todella uskottavaa emilyn. B)

 
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuinen:
En usko, että kovin tavallistakaan on se, että lapsia on kolmelle eri isälle. Mielestäni kertoo jonkin verran ihmisestä (eikä mitään imartelevaa), jolle näin on päässyt käymään...
no kerropa nyt mitä se kertoo vaikkapa minun äidistäni, että lapsia on kolmen eri miehen kanssa.
minä olen 30v ,mun isä on kuollut, mun veli on 20v ja hänen isänsä on kuollut ( alkoholisti ) ja sitten on pikkusiskot 14v ja 15v ja heidän isänsä kanssa äitini onkin yhä.
tai niin.hirveä horohan tuo munkin äiti on sun mielestä,veikkaan .
niin, mäkin taidan kuulua horo-kastiin, mun lapset, kaikki kolme, eri isille, poika pian 21v ensimmäisestä avioliitosta, tyttö 12 vuotta avoliitosta, ja kuopus 6 v toisesta avioliitosta...
mutta mulla ei noiden lasten isien lisäksi ole ollut kuin yksi mies elämässäni, (ei lasta hänen kanssaan) ehkä se tekee musta vähän vähemmän horon :saint: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
[
niin, mäkin taidan kuulua horo-kastiin, mun lapset, kaikki kolme, eri isille, poika pian 21v ensimmäisestä avioliitosta, tyttö 12 vuotta avoliitosta, ja kuopus 6 v toisesta avioliitosta...
mutta mulla ei noiden lasten isien lisäksi ole ollut kuin yksi mies elämässäni, (ei lasta hänen kanssaan) ehkä se tekee musta vähän vähemmän horon :saint: :kieh:
Ehkä tässä myös vähentää horoutta myös se, ettei kaikkia kolmea lasta oo tehty 4 vuoden sisään vaan 15 vuoden sisään ( laskinko oikein )
;)

Mä en muuten oo ajatellut tätä hommaa mitenkään horoutena :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Sä Lunatic et tosiaan vaikuta parisuhdeihmiseltä vaan suorastaan miesvihaajalta, joten en sanoisi että sinullakaan kyse on siitä että haluat olla yksin, jostain syystä tunnut inhoavan kaikkia miehiä, kenties kokemustesi takia? En tiedä.
Tiedän että olen syntyjäni erakkoluonne, koska viihdyin jo lapsena omissa oloissa ja olen aina ollut samanlainen.

Toki jonkinasteinen miesvihaaja olen myös, vaikka yksittäisistä miehistä pidänkin.. mutta se ei ole syynä siihen etten tarvitse parisuhdetta., se vaan on mun luonto.

Sun luonto taas vetää jatkuvasti uuteen miessuhteeseen ja aina käy hullusti. Joka v**un kerta. Ja nyt oot alkanut selittää että et halua parisuhdetta.. Todella uskottavaa emilyn. B)
Mietis? Jos luontoni vetäisi jatkuvasti uusiin miessuhteisiin, varmaan olisin tässä reilun vuoden aikana seurustellut tai yrittänyt seurustella monet kerrat - kuten itsekin totesit, tarjokkaita kun on tosiaan riittänyt, en suinkaan ole lapsivapaitani yksin kotona istunut. Kirjoitin myös, että oikeanhenkisen ihmisen kanssa voisin jakaa elämäni, suurin osa ihmisistä ei sellaisia ole. Jos jonkun kanssa olisi yhtä hyvä olla tai vieläpä parempi olla kuin yksin, en tietenkään laittaisi vastaan.
 
mia
Alkuperäinen kirjoittaja tää on jo noloa.:
Huoh. Taas yksi asia jossa joudut nielemään sanasi. Sä itse saarnasit siitä kuinka sairaat ei saisi lapsia tehdä ja kuinka, jos olisit tiennyt sairaudesta, et olisi koskaan lapsia tehnytkään. ET KOSKAAN IKINÄ. Ja kuinka nyt kun tiedät et olet sairas, et todellakaan tee enempää. Kas kun kuitenkin harrastat seksiä, "huonoon aikaan", tietosesti.

Koska säkin opit?


Toi on ehkä vielä nolompaa, että oikeesti muistat jonkun vieraan ihmisen elämästä noinkin paljon. Voi jeesus mitä porukka :D


Onnea ap:lle!
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Ehkä tässä myös vähentää horoutta myös se, ettei kaikkia kolmea lasta oo tehty 4 vuoden sisään vaan 15 vuoden sisään ( laskinko oikein )
;)

Mä en muuten oo ajatellut tätä hommaa mitenkään horoutena :D
Peesi.

Se nyt on sama vaikka naisella ois lapsia viiden eri miehen kanssa. Aikajana kertoo jo paljon. Kukaan nainen ei ole horo minun silmissä, ei edes emilyn. On vaan pallo hukassa hällä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
[
niin, mäkin taidan kuulua horo-kastiin, mun lapset, kaikki kolme, eri isille, poika pian 21v ensimmäisestä avioliitosta, tyttö 12 vuotta avoliitosta, ja kuopus 6 v toisesta avioliitosta...
mutta mulla ei noiden lasten isien lisäksi ole ollut kuin yksi mies elämässäni, (ei lasta hänen kanssaan) ehkä se tekee musta vähän vähemmän horon :saint: :kieh:
Ehkä tässä myös vähentää horoutta myös se, ettei kaikkia kolmea lasta oo tehty 4 vuoden sisään vaan 15 vuoden sisään ( laskinko oikein )
;)

Mä en muuten oo ajatellut tätä hommaa mitenkään horoutena :D
Mutta toisaalta, tuossa tapauksessa on tosiaan lisäännytty (yhtä miestä lukuunottamatta) jokaisen miehen kanssa, omaan elämään on miehiä mahtunut kaikilta osin sen verran monta kappaletta että kolme on murto-osa :xmas:
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Sä Lunatic et tosiaan vaikuta parisuhdeihmiseltä vaan suorastaan miesvihaajalta, joten en sanoisi että sinullakaan kyse on siitä että haluat olla yksin, jostain syystä tunnut inhoavan kaikkia miehiä, kenties kokemustesi takia? En tiedä.
Tiedän että olen syntyjäni erakkoluonne, koska viihdyin jo lapsena omissa oloissa ja olen aina ollut samanlainen.

Sun luonto taas vetää teikäläistä jatkuvasti uuteen miessuhteeseen ja aina käy hullusti. Joka v**un kerta. Ja nyt oot alkanut selittää sitä sillä että et edes halua parisuhdetta.. Todella uskottavaa emilyn. B)



Ootko lesbò?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Ehkä tässä myös vähentää horoutta myös se, ettei kaikkia kolmea lasta oo tehty 4 vuoden sisään vaan 15 vuoden sisään ( laskinko oikein )
;)

Mä en muuten oo ajatellut tätä hommaa mitenkään horoutena :D
Peesi.

Se nyt on sama vaikka naisella ois lapsia viiden eri miehen kanssa. Aikajana kertoo jo paljon. Kukaan nainen ei ole horo minun silmissä, ei edes emilyn. On vaan pallo hukassa hällä.
Nojaa, minua ei ole houkuttanut ajatus siitä että suurin osa elämästä menisi lasten tekemisessä ja kasvattamisessa, jota se olisi jos osakin syntyisi 10 vuoden välein..
 
shut up
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Ehkä tässä myös vähentää horoutta myös se, ettei kaikkia kolmea lasta oo tehty 4 vuoden sisään vaan 15 vuoden sisään ( laskinko oikein )
;)

Mä en muuten oo ajatellut tätä hommaa mitenkään horoutena :D
Peesi.

Se nyt on sama vaikka naisella ois lapsia viiden eri miehen kanssa. Aikajana kertoo jo paljon.



Sustakin kertoo todella paljon sun kirjottamat viestit.. Eikä aina niin hirveen positiivista..
Kerrohan; mikä tekee susta niin erinomaisen ihmisen, että just sulla on varaa tuomita muita? En usko hetkeäkään, että olisit yhtään sen parempi, joten anna olla jo!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
[
niin, mäkin taidan kuulua horo-kastiin, mun lapset, kaikki kolme, eri isille, poika pian 21v ensimmäisestä avioliitosta, tyttö 12 vuotta avoliitosta, ja kuopus 6 v toisesta avioliitosta...
mutta mulla ei noiden lasten isien lisäksi ole ollut kuin yksi mies elämässäni, (ei lasta hänen kanssaan) ehkä se tekee musta vähän vähemmän horon :saint: :kieh:
Ehkä tässä myös vähentää horoutta myös se, ettei kaikkia kolmea lasta oo tehty 4 vuoden sisään vaan 15 vuoden sisään ( laskinko oikein )
;)

Mä en muuten oo ajatellut tätä hommaa mitenkään horoutena :D

Mutta toisaalta, tuossa tapauksessa on tosiaan lisäännytty (yhtä miestä lukuunottamatta) jokaisen miehen kanssa
, omaan elämään on miehiä mahtunut kaikilta osin sen verran monta kappaletta että kolme on murto-osa :xmas:
sanopa muuta! B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Ehkä tässä myös vähentää horoutta myös se, ettei kaikkia kolmea lasta oo tehty 4 vuoden sisään vaan 15 vuoden sisään ( laskinko oikein )
;)

Mä en muuten oo ajatellut tätä hommaa mitenkään horoutena :D
Peesi.

Se nyt on sama vaikka naisella ois lapsia viiden eri miehen kanssa. Aikajana kertoo jo paljon. Kukaan nainen ei ole horo minun silmissä, ei edes emilyn. On vaan pallo hukassa hällä.
Nojaa, minua ei ole houkuttanut ajatus siitä että suurin osa elämästä menisi lasten tekemisessä ja kasvattamisessa, jota se olisi jos osakin syntyisi 10 vuoden välein..
No, tuolla vauhdilla kun niitä "vahingossa" pukkaa niin kyllä niiden kasvattamisessa menee aikansa kumminkin :whistle:
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Mietis? Jos luontoni vetäisi jatkuvasti uusiin miessuhteisiin, varmaan olisin tässä reilun vuoden aikana seurustellut tai yrittänyt seurustella monet kerrat - kuten itsekin totesit, tarjokkaita kun on tosiaan riittänyt, en suinkaan ole lapsivapaitani yksin kotona istunut. Kirjoitin myös, että oikeanhenkisen ihmisen kanssa voisin jakaa elämäni, suurin osa ihmisistä ei sellaisia ole. Jos jonkun kanssa olisi yhtä hyvä olla tai vieläpä parempi olla kuin yksin, en tietenkään laittaisi vastaan.
No mikä niissä miehissä sitten vetää, pelkkä muna, vai se siemenneste?
Kovin olet rauhaton sielu.
Mikset hoitanut itseäsi terveeksi ennen kuin teet kolmatta?
 
Mitä tälle palstalle on muuten tapahtunut, miten tämä ketju voi olla näinkin asiallien vielä sivulla 9, vai joko täällä on kaikki nähty ja kuultu :LOL:

Ei sillä, en tosiaan ole aikoihin paljoakaan palstaillut, harmaillut välillä jolloin kukaan ei noteeraa tekstejäni mitenkään mutta eiköhän tämä palsta elämä ole suurimmaksi osaksi vuosien aikana jo nähty ja koettu, ihan kuin Cosmopolitania lukisi - samat artikkelit kuukaudesta toiseen.. :D
 
En tunne enkä tiedä ap:n elämästä tai tilanteesta mitään mutta mua jaksaa kummastuttaa se että ihmisille tuntuu olevan kovinkin merkityksellistä se kenen kanssa ja millä aika välillä joku tuntematon netissä tavattu ihminen tekee lapsensa :eek: ??

Ei vaan voi käsittää. Mulla ei henk.koht. ole mitään mielenkiintoa muiden ihmisten parisuhde- tai perhe-elämää kohtaan ja jaksan kummastella ihmistä joka kokee olevansa oikeutettu päivittelemään toisten ihmisten elämänvalintoja. Lasten tai muiden puolustuskyvyttömien laiminlyönti on asia erikseen mutta sitä ei tasan tarkkaan noilla yllä mainituilla faktoilla voi kukaan todeta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liptoni:
Tais nuorimmainen täyttää 3v :>
*palstalogiikkaa*
Voi harmi kun ei voi vielä kahtakaan vuotta ja tosi valitettavaa että menen hoitovapaan jälkeen takaisin koulunpenkille tai töihin, vaikka ne monille vieraita käsitteitä onkin (olenhan tehnyt molempia jo hoitovapaitten aikanakin).
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä