Hienot teoriat sulla, harmi että ne ontuu täysin. En osaa olla yksin, kun olen suurimman osa elämästäni ollut, kuten tähänkin asti edellisen eron jälkeen. Toki jos äärettömän hyvä, rakastava ja rakastettava mies joskus tulisi vastaan, mielellään viettäisin hänen kanssaan loppuelämäni mutta mun mielestä läheisriippuvuus sopii sellaisiin ihmisiin, jotka roikkuvat suhteissa ilman rakkautta vain juuri siitä syystä, etteivät osaa yksinkään olla. En suinkaan ole väittänyt, että olisin missään kohtaa halunnut selibaatissa elää mutta seksin harrastaminenkaan ei paljoa yksinoloa muuksi muuta.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Juuri näin. Itse olen juuri tällänen "suhteeton tyyppi" ( ) enkä näe emilynissä YHTÄÄN AINOAA SAMAA PIIRRETTÄ itseni kanssa.. emilyn on juuri päinvastanen tyyppi > EI OSAA olla yksin.Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Mä oon parisuhde-tyyppi ( ainakin jollain tasolla ),
mutta oon kyllä Luniksen kanssa samoilla linjoilla.
Tunnen kuitenkin useamman joka EI oo parisuhdetyyppi ja otaksun ettei Emilyn ole ollenkaan sellainen kuin yksikään heistä
Eihän toi sekoilu muulla selity.
Sä Lunatic et tosiaan vaikuta parisuhdeihmiseltä vaan suorastaan miesvihaajalta, joten en sanoisi että sinullakaan kyse on siitä että haluat olla yksin, jostain syystä tunnut inhoavan kaikkia miehiä, kenties kokemustesi takia? En tiedä.