Lapsillani ei isäpuolet ja etenkään isät (jokaisella omansa) ole vaihtuneet, olen ollut ensimmäisen eron jälkeen kerran avoliitossa lyhyen aikaa ja nyt jo toista vuotta sinkkuna - lasten kanssa ihan kolmestaan :heart:Alkuperäinen kirjoittaja tota:Mun mielestä sekin on eri asia onko vanhimmalla ja nuorimmalla lapsella ikäeroa 15v vai 4v. Elämän tilanteet voi muuttua mut jos on 4:ssä vuodessa tehny 3 lasta 3:lle eri miehelle ni kyllä siinä on melkonen tahti ollut ja lapsillekin aika hurjaa kun isät ja isäpuolet noin vaihtuvat ja katoilevat.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Älä kehtaa esittää tyhmää. Kuka emilynin lasten isistä on kuollut? NIINPÄ.Alkuperäinen kirjoittaja endie:no kerropa nyt mitä se kertoo vaikkapa minun äidistäni, että lapsia on kolmen eri miehen kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja pikkuinen:En usko, että kovin tavallistakaan on se, että lapsia on kolmelle eri isälle. Mielestäni kertoo jonkin verran ihmisestä (eikä mitään imartelevaa), jolle näin on päässyt käymään...
minä olen 30v ,mun isä on kuollut, mun veli on 20v ja hänen isänsä on kuollut ( alkoholisti ) ja sitten on pikkusiskot 14v ja 15v ja heidän isänsä kanssa äitini onkin yhä.
tai niin.hirveä horohan tuo munkin äiti on sun mielestä,veikkaan .
Tän perusteella ei luulisi Emilynilla olevan enää jatkossa olevan varaa arvostella toisten parisuhteita tai lastenhankkimisia väärään aikaan tai väärälle miehelle.