++++++++

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja tota:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuinen:
En usko, että kovin tavallistakaan on se, että lapsia on kolmelle eri isälle. Mielestäni kertoo jonkin verran ihmisestä (eikä mitään imartelevaa), jolle näin on päässyt käymään...
no kerropa nyt mitä se kertoo vaikkapa minun äidistäni, että lapsia on kolmen eri miehen kanssa.
minä olen 30v ,mun isä on kuollut, mun veli on 20v ja hänen isänsä on kuollut ( alkoholisti ) ja sitten on pikkusiskot 14v ja 15v ja heidän isänsä kanssa äitini onkin yhä.
tai niin.hirveä horohan tuo munkin äiti on sun mielestä,veikkaan .
Älä kehtaa esittää tyhmää. Kuka emilynin lasten isistä on kuollut? NIINPÄ.
Mun mielestä sekin on eri asia onko vanhimmalla ja nuorimmalla lapsella ikäeroa 15v vai 4v. Elämän tilanteet voi muuttua mut jos on 4:ssä vuodessa tehny 3 lasta 3:lle eri miehelle ni kyllä siinä on melkonen tahti ollut ja lapsillekin aika hurjaa kun isät ja isäpuolet noin vaihtuvat ja katoilevat.

Tän perusteella ei luulisi Emilynilla olevan enää jatkossa olevan varaa arvostella toisten parisuhteita tai lastenhankkimisia väärään aikaan tai väärälle miehelle.
Lapsillani ei isäpuolet ja etenkään isät (jokaisella omansa) ole vaihtuneet, olen ollut ensimmäisen eron jälkeen kerran avoliitossa lyhyen aikaa ja nyt jo toista vuotta sinkkuna - lasten kanssa ihan kolmestaan :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
onnea emilyn! :) :flower: ja paljon voimia tulevaan! ei varmasti kolmen lapsn yh:na tule olemaan helppoa, vaikka en kyllä epäile ettet pärjäis ;)
toivottavasti kuitenkin tämän vauvan isä tulee pysymään vauvan elämässä.

onko sulla muuten muut lapset syntyny miten lähellä LA:ta? :D että onkohan odotettavissa ihan jouluaaton vauva :heart:
Viikkoa ennen ovat molemmat syntyneet niin ollaan tämänkin kanssa sovittu, että tulee jo reilusti ennen aattoa ;)

Ei kahdenkaan kanssa ole hankalaa, niin en usko että kolmas sen kummemmin tilannetta muuttaa vaikka kädet onkin täynnä hommia, mukavaahan se on ja aika kuluu nopeasti. Ikäeroa on jokaisella n. 2v niin isommatkin ovat jo monissa asioissa omatoimisia, ei tarvitse ihan jokaista vaatekappaletta enää pukea pienemmällekään ja syötettäviäkin on sitten vauva-ajan vain yksi.
 
:eek: miksi käy sääliksi?
mä en oikeen ymmärrä näitä tämmösiä kommentteja. ymmärtäisin jos emilyn olis antanu ymmärtää olevansa jotenkin huono äiti ja pukkaavansa niitä lapsia maailmaan kymmenittäin huolehtimatta edellisistä. mutta ei emilyn kyllä sellanen ole, uskon että lapset on kyllä onnellisia ja tasapainoisia tyttöjä.
 
tota
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuinen:
En usko, että kovin tavallistakaan on se, että lapsia on kolmelle eri isälle. Mielestäni kertoo jonkin verran ihmisestä (eikä mitään imartelevaa), jolle näin on päässyt käymään...
no kerropa nyt mitä se kertoo vaikkapa minun äidistäni, että lapsia on kolmen eri miehen kanssa.
minä olen 30v ,mun isä on kuollut, mun veli on 20v ja hänen isänsä on kuollut ( alkoholisti ) ja sitten on pikkusiskot 14v ja 15v ja heidän isänsä kanssa äitini onkin yhä.
tai niin.hirveä horohan tuo munkin äiti on sun mielestä,veikkaan .
Kai sinä olet sentään asiasta traumatisoitunut ja kasvanut kieroon? Ja miksi kuolemaa pidetään hyväksyttävämpänä syynä "tehdä" lapsia eri miesten kanssa, silloinhan sillä lapsella ei todellakaan ole sitä isäänsä.


Ja minulle ei "ole päässyt käymään" mitenkään vaan lapset ovat saaneet alkunsa ihan tavalliseen tapaan ja elämämme on varmasti jopa tavallisempaa ja rauhallisempaa kuin monella ydinperheellisellä..
Sä osaat kyllä hauskasti ottaa itsesi erille muiden tilanteista. Sä voit yhä morkata äitejä ketkä tarkoituksella tekee lisää lapsia omasta sairaudestaan huolimatta koska sä et ole tota viimesintä tehny tarkoituksella. Sit voit samalla irviä vahinkoraskauksille koska toi ei ollut vahinkoraskauskaan vaan ihan tietoisesti tehty.

Varmaan sä onnistusit vielä tekemään sen abortinkin niin ettet siinä peru puheitasi ja jatkamaan yhä muiden abortintekijöiden tuomitsemista. Kun kyse on jollain kumman tavalla erijutusta mitä lukutaidottomat palstalaiset ei vaan tyhmyyttään ymmärrä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Onnea :flower: :flower: :flower:
Koska on LA? Tiedätkö kumpi on tulossa?
Jouluaattona ja vielä ei ole tietoa sukupuolesta, menen rakenneultraan, jotta saisin sen selville :)
Onnea odotukseen, isosisarukset varmaan kans odottelee innoissaan uutta vauvaa?
Onks muutto kans edessä vai mahdutteko vielä samaan asunotoon?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Onnea :flower: :flower: :flower:
Koska on LA? Tiedätkö kumpi on tulossa?
Jouluaattona ja vielä ei ole tietoa sukupuolesta, menen rakenneultraan, jotta saisin sen selville :)
Onnea odotukseen, isosisarukset varmaan kans odottelee innoissaan uutta vauvaa?
Onks muutto kans edessä vai mahdutteko vielä samaan asunotoon?
Kyllä sataan neliöön mahdutaan mainiosti :) Huoneita on kaksi mutta lastenhuoneen voi tarvittaessa rajata puoliksi, joskin kaikki kolme pientä mahtuu hyvin rajaamattomaankin tilaan.
 
vieras
Jopas on taas ilkeitä hyeenoita tässä ketjussa. En nyt sano, että ap:n toiminta kovin järkevää olisi, mutta aikamoisella joukolla on kyllä käyty kimppuun taas.

Onneks miehet on suvaitsevaisempia kuin naiset. Itselläkin 3 lasta kahdelle eri miehelle, ja nuorimmaisen isä ei pidä juuri yhteyttä lapseensa. Kuitenkin mulla on vientiä riittänyt kolmen lapsenkin jälkeen vaikka kuinka, ja ihan hyvin koulutetuista, komeista miehistä. Miehiltä ei koskaan tule (läheskään!!) sellaista paskaa niskaan, mitä täällä tulisi naisilta, jos elämäntarinani kertoisin. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Repikää siitä. Onpas tylsä ilta.

Mutta kuka on isä? Ridge vai Eric?

:xmas:

PS. Lentokala, oot kyllä aikamoinen meedio :D
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1778018#m21183777
Emmä kestä!! :LOL:

...siis mulla on uranvaihto edessä ennustajaksi.

Mutta suoraan sanottuna tässä tapauksessa ennustaminen ei olut kovin vaikeeta :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jopas on taas ilkeitä hyeenoita tässä ketjussa. En nyt sano, että ap:n toiminta kovin järkevää olisi, mutta aikamoisella joukolla on kyllä käyty kimppuun taas.

Onneks miehet on suvaitsevaisempia kuin naiset. Itselläkin 3 lasta kahdelle eri miehelle, ja nuorimmaisen isä ei pidä juuri yhteyttä lapseensa. Kuitenkin mulla on vientiä riittänyt kolmen lapsenkin jälkeen vaikka kuinka, ja ihan hyvin koulutetuista, komeista miehistä. Miehiltä ei koskaan tule (läheskään!!) sellaista paskaa niskaan, mitä täällä tulisi naisilta, jos elämäntarinani kertoisin. :D
Tämä on ihan totta. Ja taannoin kun olin yksin iltasella liikenteessä, ajattelin että raskaudesta kertominen (kun ei vielä näkynyt eikä näy vieläkään jos on tunika tms päällä ) karkottaisi hyvin lähestyjät niin eikä, kun sanoi että on kaksi lasta ja odottaa kolmatta niin olisi löytynyt silti seuraa kahville :eek: Miehistäkin löytyy monia fiksuja tyyppejä, jotka osaavat katsoa kokonaistilannetta eivätkä teilaa ilman että tietävät tarkempia taustoja tai tilannetta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Onnea :flower: :flower: :flower:
Koska on LA? Tiedätkö kumpi on tulossa?
Jouluaattona ja vielä ei ole tietoa sukupuolesta, menen rakenneultraan, jotta saisin sen selville :)
Onnea odotukseen, isosisarukset varmaan kans odottelee innoissaan uutta vauvaa?
Onks muutto kans edessä vai mahdutteko vielä samaan asunotoon?
Kyllä sataan neliöön mahdutaan mainiosti :) Huoneita on kaksi mutta lastenhuoneen voi tarvittaessa rajata puoliksi, joskin kaikki kolme pientä mahtuu hyvin rajaamattomaankin tilaan.
No hyvä juttu et tilaa riittää, ei tarvi sitä sit pohtimaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jopas on taas ilkeitä hyeenoita tässä ketjussa. En nyt sano, että ap:n toiminta kovin järkevää olisi, mutta aikamoisella joukolla on kyllä käyty kimppuun taas.

Onneks miehet on suvaitsevaisempia kuin naiset. Itselläkin 3 lasta kahdelle eri miehelle, ja nuorimmaisen isä ei pidä juuri yhteyttä lapseensa. Kuitenkin mulla on vientiä riittänyt kolmen lapsenkin jälkeen vaikka kuinka, ja ihan hyvin koulutetuista, komeista miehistä. Miehiltä ei koskaan tule (läheskään!!) sellaista paskaa niskaan, mitä täällä tulisi naisilta, jos elämäntarinani kertoisin. :D
Tämä on ihan totta. Ja taannoin kun olin yksin iltasella liikenteessä, ajattelin että raskaudesta kertominen (kun ei vielä näkynyt eikä näy vieläkään jos on tunika tms päällä ) karkottaisi hyvin lähestyjät niin eikä, kun sanoi että on kaksi lasta ja odottaa kolmatta niin olisi löytynyt silti seuraa kahville :eek: Miehistäkin löytyy monia fiksuja tyyppejä, jotka osaavat katsoa kokonaistilannetta eivätkä teilaa ilman että tietävät tarkempia taustoja tai tilannetta.
Mitä mies ei tekisi saadakseen pillua...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tota:
[Sä osaat kyllä hauskasti ottaa itsesi erille muiden tilanteista. Sä voit yhä morkata äitejä ketkä tarkoituksella tekee lisää lapsia omasta sairaudestaan huolimatta koska sä et ole tota viimesintä tehny tarkoituksella. Sit voit samalla irviä vahinkoraskauksille koska toi ei ollut vahinkoraskauskaan vaan ihan tietoisesti tehty.

Varmaan sä onnistusit vielä tekemään sen abortinkin niin ettet siinä peru puheitasi ja jatkamaan yhä muiden abortintekijöiden tuomitsemista. Kun kyse on jollain kumman tavalla erijutusta mitä lukutaidottomat palstalaiset ei vaan tyhmyyttään ymmärrä.
:flower: hyvin kirjoitettu ja peesi.

PIENENHETKEN: tunnetko emilynin irl kun pystyt sanomaan lastensa olevan tasapainoisia ja onnellisia, vai mitä termejä sitten käytitkään?

 
ok
Alkuperäinen kirjoittaja tota:
[Sä osaat kyllä hauskasti ottaa itsesi erille muiden tilanteista. Sä voit yhä morkata äitejä ketkä tarkoituksella tekee lisää lapsia omasta sairaudestaan huolimatta koska sä et ole tota viimesintä tehny tarkoituksella. Sit voit samalla irviä vahinkoraskauksille koska toi ei ollut vahinkoraskauskaan vaan ihan tietoisesti tehty.

Varmaan sä onnistusit vielä tekemään sen abortinkin niin ettet siinä peru puheitasi ja jatkamaan yhä muiden abortintekijöiden tuomitsemista. Kun kyse on jollain kumman tavalla erijutusta mitä lukutaidottomat palstalaiset ei vaan tyhmyyttään ymmärrä.
Meikäläinen just tajusi, että eihän vahinkoraskauksia ole olemassakaan, kun ainahan sen tietää, että seksistä voi seurata raskaus. Emilynin selusta on turvattu :D.

 
Alkuperäinen kirjoittaja ok:
Alkuperäinen kirjoittaja tota:
[Sä osaat kyllä hauskasti ottaa itsesi erille muiden tilanteista. Sä voit yhä morkata äitejä ketkä tarkoituksella tekee lisää lapsia omasta sairaudestaan huolimatta koska sä et ole tota viimesintä tehny tarkoituksella. Sit voit samalla irviä vahinkoraskauksille koska toi ei ollut vahinkoraskauskaan vaan ihan tietoisesti tehty.

Varmaan sä onnistusit vielä tekemään sen abortinkin niin ettet siinä peru puheitasi ja jatkamaan yhä muiden abortintekijöiden tuomitsemista. Kun kyse on jollain kumman tavalla erijutusta mitä lukutaidottomat palstalaiset ei vaan tyhmyyttään ymmärrä.
Meikäläinen just tajusi, että eihän vahinkoraskauksia ole olemassakaan, kun ainahan sen tietää, että seksistä voi seurata raskaus. Emilynin selusta on turvattu :D.
Faktahan se on, vaikka asiaa kuinka vääntäisi. Seksistä voi seurata raskaus, joten on aika naurettavaa puhua vahingoista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Parisuhde ei ole kaikkien juttu =)
Älä kuule vertaa itseäs ihmisiin joille parisuhde ei ole "se juttu".. sähän olet pahin läheisriippuvainen mitä tällä palstalla on nähty.
Mä oon parisuhde-tyyppi ( ainakin jollain tasolla ),
mutta oon kyllä Luniksen kanssa samoilla linjoilla.

Tunnen kuitenkin useamman joka EI oo parisuhdetyyppi ja otaksun ettei Emilyn ole ollenkaan sellainen kuin yksikään heistä :D
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Onnea :flower:

Ei kai nykypäivänä oo enää niin mahdotonta et on lapsilla eri isät..
Mun yks tuttu niin sillä on 3 lasta eri miehille niin just se teki abortin viikolla 18+ :'( (oli joutunut anoa helsingista luvan) olis ollut sen 4 lapsi ja taas eri miehen kans mut kaiken huippu sille oli selvinnut sen sikiön sukupuoli ja se olis tyttö niin se vaan tokas et hyvä että tein :eek: :kieh: sillä on kaikki lapset tyttöjä.
Ei olekaan väliä vaikka on eri isät.. mutta toi aikajana kyllä kertoo ettei ihmisellä (emilynillä siis) ole mitään elämänhallintaa nyt.. neljässä vuodessa kolme lasta eri isälle, onko ihan viisasta.
Eri asia jos nainen saa 20 vuodessa kolme lasta eri isälle.. sou vot.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Ei olekaan väliä vaikka on eri isät.. mutta toi aikajana kyllä kertoo ettei ihmisellä (emilynillä siis) ole mitään elämänhallintaa nyt.. neljässä vuodessa kolme lasta eri isälle, onko ihan viisasta.
Eri asia jos nainen saa 20 vuodessa kolme lasta eri isälle.. sou vot.
niin, kuulostaahan se hurjalta, mutta en mä vain tuon yksittäisen asian pohjalta menisi sanomaan - vieläpä tuntemattomasta - ihmisestä, että joo, ei oo tuolla mitään elämänhallintaa.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Mä oon parisuhde-tyyppi ( ainakin jollain tasolla ),
mutta oon kyllä Luniksen kanssa samoilla linjoilla.

Tunnen kuitenkin useamman joka EI oo parisuhdetyyppi ja otaksun ettei Emilyn ole ollenkaan sellainen kuin yksikään heistä :D
Juuri näin. Itse olen juuri tällänen "suhteeton tyyppi" ( :D ) enkä näe emilynissä YHTÄÄN AINOAA SAMAA PIIRRETTÄ itseni kanssa.. emilyn on juuri päinvastanen tyyppi > EI OSAA olla yksin.
Eihän toi sekoilu muulla selity.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
niin, kuulostaahan se hurjalta, mutta en mä vain tuon yksittäisen asian pohjalta menisi sanomaan - vieläpä tuntemattomasta - ihmisestä, että joo, ei oo tuolla mitään elämänhallintaa.
Tässä on seurattu emilynin sekoilua jo vuosikausia, että ei tässä nyt jonkun yhden ketjun pohjalta kukaan tuomitse holtittomaksi.

Jos ei ole palstalla kauaa ollut, niin voi ihmetelläkin että miksi kaikki emilyniä soimaa. =)
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Mielenkiintoinen ketju =)

Niin ja onnittelut vielä kerran :flower:
Arvaa sainko mä pitkän ketjun aikaan, kun kaikki luuli, että kaikilla kolmella lapsella olisi eri isä :xmas:
Kukahan sellasta on luullut, kuka sua panis ellei sama vanha juoppo. emilynillä on sentään mistä valita.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä