Mistäs juteltais?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
”Sean Connery on skottinäyttelijä, listahan koostuu amerikkalaisen naistenmummojenlehden Hollywood-ihanteista.”

Keksiikö joku viisas lukija syyn tai syitä miksi palstan Siementäjä eli Omppu-setä jatkuvasti loukkaa varttuneita naisia tällä palstalla? Onko hänen anoppi hirviö vai mistä loputon tylytys johtuu? Toki ymmärrän, että nettiriippuvuus on samantyylinen kuin päihderiippuvuus, ja kyseessä lienee joku variaatio. Ehkä vankilaan joutunut Ullanlinnan psykiatri osaisi antaa vastauksen kysymykseeni. Luin hiljattain, että hän on jättänyt asiakkaitaan heitteille. Se on yksi varteenotettava selitys kysymykseeni eli laiminlyöty potilas mammapalstalla riekkumassa.

vierailija
Puuttuisin tuohon akkainlehtiin ja varsinkin mummojen sellaisiin, joita ei ole. ET lehti lienee ainut hieman varttuneemmalle väelle suunnattu lehti.
Hassuinta on että Suomessa yli 60 vuotiaita naisia on n 810 000. Heillä olisi aikaa ja rahaa käyttää lukemiseen mutta tarjontaa ei ole.
Markkinoijaa ja lehtitaloja kyseinen ikäryhmä ei kiinnosta vaan panostetaan nuoriin naisiin.
Liekö suurin syy ikärasismi ja ikuisen nuoruuden ihannointi kaikkine hömppineen.

”Sean Connery on skottinäyttelijä, listahan koostuu amerikkalaisen naistenmummojenlehden Hollywood-ihanteista.”

Keksiikö joku viisas lukija syyn tai syitä miksi palstan Siementäjä eli Omppu-setä jatkuvasti loukkaa varttuneita naisia tällä palstalla? Onko hänen anoppi hirviö vai mistä loputon tylytys johtuu? Toki ymmärrän, että nettiriippuvuus on samantyylinen kuin päihderiippuvuus, ja kyseessä lienee joku variaatio. Ehkä vankilaan joutunut Ullanlinnan psykiatri osaisi antaa vastauksen kysymykseeni. Luin hiljattain, että hän on jättänyt asiakkaitaan heitteille. Se on yksi varteenotettava selitys kysymykseeni eli laiminlyöty potilas mammapalstalla riekkumassa.
Siis millä tavalla se on loukannut? haukkunut? vai laitellut jotain aasialais naisten kuvii? Et tuleeko sulle nuorista naisista alemmuus kompleksi ja haluisitko ite olla taas nuori? Et tunnetko sä kateutta nuoria naisia kohtaan? Ja sit siitä tulee se loukkauksen tunne sinulle? Mä en oo ite nyt sen kummempaa ompulta nähnyt. Mut olisko sul esimerkkiä muusta loukkauksesta. Mä ite aika usein scrollaan nopiaan ne kuvat ja saattaa sillon tekstikin lukematta ku en ymmärrä et aina samasta jutusta jaksaa jauhaa. Mut toisaalta jos joku aihe on mielenkiintoinen niin viettääkö sen parissa aikaa kun viihtyy? Noh on tietty paheita mitä ei pitäisi toistaa. Onko sulla paheita mitkä ei tunnu oikealta sit kuitenkaan sydämessä? Itel on ne samat muutama. Mut toisaalta nyt löin estot pelisivustoille ja ei en pysty rekisteröitymään muille alustoille se on niin hankalaa ja vanhentunut passi enskuus tai maaliskuus pitää hakee uus passi huhtikuus tulee vuoden se ylimeno aika millon sil voi viellä todistaa henkilöllisyyden. Hitto se passikuva mikä oli 10vuotta sitten ni olin ihan erinäkönen ukko. Nois mun lääkkeis on se huono puoli et se saa näyttämään jotenkin seisahtaneelta mussa on sitä negatiivista energiaa jotka ei auta kuin ite poistaa ja kattoo miten käy. Ja juuh paheet on yks syy kyllä siihen negatiiviseen energiaan se on hankalaa ne paheet ku aivot on metka paikka ne haluu tekemistäkin ja kun ne paheet on ollu päiviä täyttäviä ni helposti menee niihin ku ne on pikavoittoja kuvaamaan tekemistä? Sellast et sitä tekee ajan kuluksi kun ei nyt muka ole muutakaan. Älkää käsittäkö väärin tätä kirjoittaessani poltan tupakkaa jotenkin tarvii rööki taukoja ku se rauhoittaa se on kyl hankala. Tänään en kyl heränyt 7 oli kello soimassa mut väsytti viellä raskaasti nih jatkoin nukkumista ja heräsin 11 jälkeen ja oli parempi olo tärkeitä hyvät yöunet. Kuinka tärkeitä teille on hyvät yö unet? Ja kuinka kauan tällä hetkellä yössä? Millainen on teidän vointinne aamulla? Ja ainiin siit luku järjestyksestä jokuhan voi osallistua sitten kun herää ja kattoo lukkarista mikä tunti menos ja hyppää vaik mukaan. Pahis tytöt ja pojat pitää tupakkataukoja ja suunnittelee 10 ihmisten pään menoksi metkuja😉 kuinka moni teistä on kympin koulu oppilaita roosallahan oli kaksi ällää. Onko jollain muullakin älliä todistuksessa ja jos niin missä aineissa. Ja joo vanhemmat naiset elkää murehtiko mun mielestä teilläkin on kauniit ulkomuodot ja se elämänkokemus se ei tietenkään ole kaikilla hyvä koska onko teistä jollain paljon katkeruutta elämää kohtaan? Jos on niin missä asioissa ja työstättekkö tätä jos on katkeruutta ja voiko sitä tunnetta vastustaa kokeilemalla et mitä voisi tässä tilanteessa viellä tehdä mikä toisi itelle hyvää mieltä? Jännittääkö uusien asioiden kokeileminen. Mua ainaki. Mut miks velloa vuodesta toiseen samassa tuoko se mitään hyvää vai turtuuko aivot ja sydän? Nih ku meillä ei oo sydän auki olemme synkkiä mut se on tosi vaikeeta olla sydän auki kun voisi tuntea söpöjä juttuja ehkä toista kohtaan. Mut pitää olla kova kuin kruppin teräs muka. Mut miten päästä kiinni omaan sydämmeen. Se ei oo helppoa mutta onko se mahdollista olla täysin sydämmessään kiinni? Sillain et olisi hereillä koko ajan? Et näkis oikean ja väärän ja tunnustaisi sen mut niit voi olla vaikeeta löytää ku itekin meen tavallaan monesti "offline"tilaan ja se on ongelma tavallaan vietättekö te aikaa offline tilassa ja miten kauan vietätte siellä aikaa? Onko teidän mielestä offline tilassa mitään etuja jos on niin mitä? Ainiin tänään kävin ostaa salihousut maksoi 40e ja onhan ne mukavat collarit pitää kotonakin. Ainiin nyt ostin uudet housutkin ja uuden hupparin ja kyllä tuntuu vähän paremmalta kun sai uusia vaatteita. Milloin te olette ostaneet uusia vaatteita jos niin mitä? Ainiin söin mäkkiruuan ja kävelin yli 10km ja kävin kirjastossa lainaamassa simo häyhä kirjan ja sven hasselin ja mitä tulee agressisioon ni menkööt vaik nyrkkeily salille ja kuka suomi nainen tai mies tuo meille kiistattoman nyrkkeilyn championin kaikki vyöt hallussaan ? Vai mitäs mieltä te olette nyrkkeilystä onhan siinä riskinsä? Entäs pitäisikö olla sellaisia huutoraivo kursseja missä kaikki voisi huutaa toisilleen tai jollekkin jolle saisi päivän huutoraivota huutaa se agressiivisuus pois jos ei siis metsään kehtaa yksin mennä raivoon kaikkee raivoo ulos? Sillain et koitettaisiin molemmin puolin olla tuhoomatta sitä toista oli se menttaalista tai fyysistä sehän sitä tuhoaa sitä rakautta ku sen pitäisi olla yhteenhiileen puhaltamista sillain et kummatkin olisimme onnellisia toistemme kaa eikä toistemme vihollisia kumpi on järkevämpää? Ja lopettaa se turha ylemmyyden tunne molemmin puolin meidän kaikkienhan pitäisi auttaa toisiamme ylöspäin ja saada rakkaus kukoistamaan.

vierailija
Puuttuisin tuohon akkainlehtiin ja varsinkin mummojen sellaisiin, joita ei ole. ET lehti lienee ainut hieman varttuneemmalle väelle suunnattu lehti.
Hassuinta on että Suomessa yli 60 vuotiaita naisia on n 810 000. Heillä olisi aikaa ja rahaa käyttää lukemiseen mutta tarjontaa ei ole.
Markkinoijaa ja lehtitaloja kyseinen ikäryhmä ei kiinnosta vaan panostetaan nuoriin naisiin.
Liekö suurin syy ikärasismi ja ikuisen nuoruuden ihannointi kaikkine hömppineen.
Totta muuten. En tiedä mikä lehti sopisi 60+ naiselle. Maaseudun tulevaisuus?

Ja pitkäjänteisyys jos parisuhde on oikea elää jä vanheta yhdessä eikä hetken mielen johteesta. Niin ja kyllä meille on aina joku jotkut tarkoitettu. Mä oon lukenut et moni 90vuotiaskin mennyt naimisiin tai jopa satavuotiaat et eihän se ikää katso aina voi tulla vastaan jopa jolle vanhempi ihminen ei ole kauhistus esim munkin äiti välillä deittailee ja hyvin on löytynyt vanhemmistakin miehistä seuraa ei kaikki etsi nuoria ihmisiä ja pitää vanhempaakin ihmistä viehättävänä nuorilla nuorten jutut ja vanhemmilla menee omissaan ikäkausittain mehän kasvetaan hyvä henkinen yhteys on kyl tärkein seikka koska se tuo sydämmeen vähän iloakin? Mulla on kyl vähän tota kiinnittymis ongelmaakin. Onko teillä vaikeuksia kiinnittyä toiseen? Varmaan sitä kiintymystä hyväksikäytettykin tai ei oo lapsena tullut täysin hyväksytysti ehkä? Mut voiko kiintymystä harjoitella tai sitä kiinnittymistä toiseen? Se voi olla hapuilevaakin. Se et sydämmet pikkuhiljaa yhdistyis voiko tälläinen yhtyminen olla mahdollista? Mä seilaan liikaa eestaas. Ehkä senoikean kanssa kaikki on mahdollista ja sydämmet avautuu siltäkin osin parisuhde rakkauteen ja tulee pariside?joka kestää kuolemaansaakka?

vierailija
Tällä vuosituhannella on ollut paljon naistenlehtiä, jotka ovat poistuneet markkinoilta muutaman vuoden olemassaolonsa jälkeen.
Ikääntyneille naisille on tosiaan vain Eeva, Viva ja mainitsemasi ET-lehti.
Yksineläjien ja ikääntyneiden määrä Suomessa kasvaa hurjasti, ja kuulun ylpeänä siihen ihmisryhmään. Kaupasta otan mukaani ilmaislehtiä mm. Pirkka ja Yhteishyvä.
En ymmärrä miksi omenakuvakkeiden kirjautunut miesoletettu aina haluaa sivaltaa ikääntyneitä naisia. Olen aina tykännyt ikääntyneistä miehistä.
Kerran noin nelikymppisenä sanoin työpaikkani kahvipöydässä, että olisi joskus ihana lähteä puolukkametsään ikääntyneiden miesten kanssa.
Tein siihen aikaan satunnaisesti maastotöitä toimiston ulkopuolella metsissä. En ole ainut, joka on täysin kyllästynyt median ylenpalttiseen seksin tuputukseen. En ihaillut Richard Gereä hänen ollessa nuori, enkä pidä hänestä edelleenkään. Amerikkalaisten elokuvien miesnäyttelijä Gary Grant on ja pysyy suosikkinani. Netistä löytyy dokumentti hänen elämästä.
Käyn Prismassa, kun pääsen irti netistä. Lehtihyllystä vilkaisen uusien lehtien kannet, ja laitan ne takaisin paikalleen. Minulla on tallessa viime vuosituhannen Me Naiset aukeama, jossa olen ulkoilemassa.
Täytyy jatkossa olla varovainen yleisillä paikoilla, ettei käy kuin kesällä. Jos käy, en mainitse asiasta tällä sivulla ettei Palstapesu pääse taas mollaamaan ulkonäköäni. Ehkä vedän kuvaan Trump-naamarin, niin hän ilostuu, ja säästyn ikävyyksiltä.

Yhteistyössä