.

Status
Viestiketju on suljettu.
Lipton^
Haluat pitää lapsilla esimerkillisen miehen, joka näyttää kuinka vaimoa saa kouluttaa? Joku kerta he kertoilevat innoissaan naapurille/sukulaiselle, kuinka meidän isi osaa kuristaa niin paljon, että äiti muuttuu siniseksi! Iskä tekee äitistä smurffin! On se vaan niin hieno mies, ettei ihan tosikaan. Eihän sitä sellaista isää saa viedä lapsilta. Joku kerta sitten lapset kertoo, kuinka äiti muuttui smurffiksi ja nyt se onkin tuossa hienossa mäntyarkussa
 
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
:ashamed:
Ei ole kuristanut lapsia - mua kännissä :ashamed:
Mä muistaisin sun kertoneen, että olisi kuristanut lastakin...mies itse kielsi mutta lapsi ja jäljet sanoivat toista. Ja että oli lyönyt lasta kirjalla päähän, tms ja isompi lapsi oli siitä sitten sulle kertonut/soittanut.

Ehkä mun muistini pettää, mutta näin mä muistelisin.
 
tsemppiä
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
:eek: Joopa joo - että pitäisi vaieta vaan ja " ylläpitää kulisseja" ettei vaan kukaan tiedä että kehnosti menee :snotty:

Riitely on pikkuisen eri asia kuin ap:n tai monen muunkin vastaavat tilanteet - oliko tuo sinusta vain riitelyä :eek: :(

Mä ainakin olen kertonut ihan avoimesti niin täällä, kuin irl tilanteestani - saampahan ainakin sanoa miksi vituttaa tai muuta :ashamed:
Eikö sulla oo se mies, joka kuristaa ja lyö lapsiannekin?
:|
:ashamed:
Ei ole kuristanut lapsia - mua kännissä :ashamed:
ja sä olet semmosen miehen kanssa? :eek:
et kai?
Olen juu - tosin viimeisimmän tempauksen jälkeen olen yrittänyt ponnekkaammin päästä eroon - mies ei vaan suostu/ ymmärrä muuttamaan pois, enkä mä haluaisi lähteä, eikä ole sitä asuntoakaan :ashamed: :ashamed: Miehen mielestä kun meillä on kaikki hyvin :eek: :ashamed: :ashamed:
kamalaa.
itse en haluaisi kyllä olla suhteessa jos mies olisi kuristanut minua,muistaisin sen aina :(
 
ISO jaksu :hug: ap:lle! pysy yhtä urheena heikkoinaki hetkinä!elä anna miehelle periksi! pysy yhtä vahvana! olet ansainnut jotakin paljon parempaa kuin alkoholisti miehen :hug: :flower: kyllä maailmassa on raittiitaki miehiä!toivotaan ettei sulle tullu mittää isompaa tappelussa!minusta teit oikein ettet antanu avaimia vaikka ite joutuit kokemaan kurjuutta kun hyökkäski kimppuun.mut eipä voi ennustaa mitä tuleman pittää :/ mut nyt on ukko pihalle ittesä ansainnu! :kieh: :headwall:
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja tsemppiä:
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
:eek: Joopa joo - että pitäisi vaieta vaan ja " ylläpitää kulisseja" ettei vaan kukaan tiedä että kehnosti menee :snotty:

Riitely on pikkuisen eri asia kuin ap:n tai monen muunkin vastaavat tilanteet - oliko tuo sinusta vain riitelyä :eek: :(

Mä ainakin olen kertonut ihan avoimesti niin täällä, kuin irl tilanteestani - saampahan ainakin sanoa miksi vituttaa tai muuta :ashamed:
Eikö sulla oo se mies, joka kuristaa ja lyö lapsiannekin?
:|
:ashamed:
Ei ole kuristanut lapsia - mua kännissä :ashamed:
ja sä olet semmosen miehen kanssa? :eek:
et kai?
Olen juu - tosin viimeisimmän tempauksen jälkeen olen yrittänyt ponnekkaammin päästä eroon - mies ei vaan suostu/ ymmärrä muuttamaan pois, enkä mä haluaisi lähteä, eikä ole sitä asuntoakaan :ashamed: :ashamed: Miehen mielestä kun meillä on kaikki hyvin :eek: :ashamed: :ashamed:
kamalaa.
itse en haluaisi kyllä olla suhteessa jos mies olisi kuristanut minua,muistaisin sen aina :(
Mä muistankin - kaiken muunkin, pettämiset, jne... :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
:ashamed:
Ei ole kuristanut lapsia - mua kännissä :ashamed:
Mä muistaisin sun kertoneen, että olisi kuristanut lastakin...mies itse kielsi mutta lapsi ja jäljet sanoivat toista. Ja että oli lyönyt lasta kirjalla päähän, tms ja isompi lapsi oli siitä sitten sulle kertonut/soittanut.

Ehkä mun muistini pettää, mutta näin mä muistelisin.
mitäs sinä intät, kai nyt ap parhaiten nuo asiat tietää

 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
:ashamed:
Ei ole kuristanut lapsia - mua kännissä :ashamed:
Mä muistaisin sun kertoneen, että olisi kuristanut lastakin...mies itse kielsi mutta lapsi ja jäljet sanoivat toista. Ja että oli lyönyt lasta kirjalla päähän, tms ja isompi lapsi oli siitä sitten sulle kertonut/soittanut.

Ehkä mun muistini pettää, mutta näin mä muistelisin.
Minäkin muistan kyllä tämän vaikka en yleensä muiden kirjoituksia muistakaan. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja viillettäjä pihapiirissä:
mitäs sinä intät, kai nyt ap parhaiten nuo asiat tietää

Khimaira ei ole ap, lähdetäänkö liikkeelle siitä...Toinen seikka on se, että jos täällä netissä kertoo tuollaisia juttuja, niin on aina olemassa se riski että joku ne muistaa, vaikka oma muisti olisikin valikoiva.

Hakattu nainen saattaa vaikkapa lauantaina kertoa, että mies löi, ja seuraavan viikon torstaina todeta että on jo pidemmän aikaa mennyt oikein hyvin...
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja viillettäjä pihapiirissä:
mitäs sinä intät, kai nyt ap parhaiten nuo asiat tietää

Khimaira ei ole ap, lähdetäänkö liikkeelle siitä...Toinen seikka on se, että jos täällä netissä kertoo tuollaisia juttuja, niin on aina olemassa se riski että joku ne muistaa, vaikka oma muisti olisikin valikoiva.

Hakattu nainen saattaa vaikkapa lauantaina kertoa, että mies löi, ja seuraavan viikon torstaina todeta että on jo pidemmän aikaa mennyt oikein hyvin...
Tiedän tämän varsin hyvin - hyvänä hetkenä tuntuu että ikinä ei ole huonosti mennyt ja miksi haluan edes erota :ashamed: Noin niinkuin kärjistetysti sanottuna :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Tiedän tämän varsin hyvin - hyvänä hetkenä tuntuu että ikinä ei ole huonosti mennyt ja miksi haluan edes erota :ashamed: Noin niinkuin kärjistetysti sanottuna :|
Jos nyt unohdetaan se, että mies kohtelee sua kuin saastaa (aikuisella ihmisellä on täysi oikeus ottaa turpiinsa jos sen parhaaksi kokee, olen sitä mieltä ) niin entäs ne lapset? Ajatteletko ollenkaan heitä? :/
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Tiedän tämän varsin hyvin - hyvänä hetkenä tuntuu että ikinä ei ole huonosti mennyt ja miksi haluan edes erota :ashamed: Noin niinkuin kärjistetysti sanottuna :|
Jos nyt unohdetaan se, että mies kohtelee sua kuin saastaa (aikuisella ihmisellä on täysi oikeus ottaa turpiinsa jos sen parhaaksi kokee, olen sitä mieltä ) niin entäs ne lapset? Ajatteletko ollenkaan heitä? :/
Mä kävin lukemassa sen ketjun - kirjoitin kyllä siinä ettei mies ole lapsia kuristanut, mua "vaan". Rupesin miettimään, ettei pää nyt noin laho voi olla :|

Ajattelen lapsia - puolustelen omaa saamattomuuttani monilla jutuilla :ashamed: :ashamed: Oletko itse ollut vastaavassa tilanteessa? Ja sulle lähtö oli ihan tosta noin vaan - helppoa..?
Mä olen 5 vuotta yrittänyt päästä tästä tilanteesta pois - joko pariterapian avulla tai eroamalla.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Mä kävin lukemassa sen ketjun - kirjoitin kyllä siinä ettei mies ole lapsia kuristanut, mua "vaan". Rupesin miettimään, ettei pää nyt noin laho voi olla :|

Ajattelen lapsia - puolustelen omaa saamattomuuttani monilla jutuilla :ashamed: :ashamed: Oletko itse ollut vastaavassa tilanteessa? Ja sulle lähtö oli ihan tosta noin vaan - helppoa..?
Mä olen 5 vuotta yrittänyt päästä tästä tilanteesta pois - joko pariterapian avulla tai eroamalla.
Mä olen äiti, ja lasteni suojelu olisi mulle hyvinkin helppoa, jos he joutuisivat kotonaan väkivaltaa kokemaan, kuulemaan ja/tai näkemään. Sillä sekunnilla, kun päätin lapsia hankkia, sitouduin myös pitämään heistä hyvää huolta. Niin se menee. Niin sen kuuluu mennä! Oli helppoa tai ei...kuka väitti, että elämä on aina helppoa tai kivaa?

Mulla ei ole väkivaltaista miestä, mutta väitän silti tietäväni että en jäisi suhteeseen jos saisin turpiini, tai jos joutuisin jatkuvasti kuuntelemaan miten paska olen yms. Eikä se ole oleellista mun mielestä, miten mies sinua kohtelee: olethan aikuinen. Mutta lapsi raukat, kun isä on tuollainen eikä äitikään suojele :'(
 
viima80
Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä olen:
kyllä musta ainakin tälläset asiat kuuluu omaan tietoon ja ehkä jos haluaa apua niin niitten tietoon ainoastaan.
Ja kyllä noita tapauksia tulee ilmi että itse kertoo.Lehdessä tuon tuosta joku riehuu tai mies juo yms.
ja täällä sinä kuitenkin niitä kieliroikkuen luet.....

jos perhiväkivallasta ei puhuta ei sitä kukaan ymmärrä ja uhrit luulevat olevansa yksin ja alistuvat.
 
suku
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä olen:
kyllä musta ainakin tälläset asiat kuuluu omaan tietoon ja ehkä jos haluaa apua niin niitten tietoon ainoastaan.
Ja kyllä noita tapauksia tulee ilmi että itse kertoo.Lehdessä tuon tuosta joku riehuu tai mies juo yms.
ja täällä sinä kuitenkin niitä kieliroikkuen luet.....

jos perhiväkivallasta ei puhuta ei sitä kukaan ymmärrä ja uhrit luulevat olevansa yksin ja alistuvat.
enpä lukenut koko juttua kun ei paljon huvittanut,nuo mitä luin oli ihan tarpeeksi.
kyllä kaikki tietää että ei tarvitse olla yksin ja alistua.
Niitä on perhekoteja yms mihin voi mennä tai sukulaisetkin on yksi mihin varmasti monet voi mennä apua hakemaan!!
kokemuksesta tiedän.
 
viima80
Alkuperäinen kirjoittaja suku:
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä olen:
kyllä musta ainakin tälläset asiat kuuluu omaan tietoon ja ehkä jos haluaa apua niin niitten tietoon ainoastaan.
Ja kyllä noita tapauksia tulee ilmi että itse kertoo.Lehdessä tuon tuosta joku riehuu tai mies juo yms.
ja täällä sinä kuitenkin niitä kieliroikkuen luet.....

jos perhiväkivallasta ei puhuta ei sitä kukaan ymmärrä ja uhrit luulevat olevansa yksin ja alistuvat.
enpä lukenut koko juttua kun ei paljon huvittanut,nuo mitä luin oli ihan tarpeeksi.
kyllä kaikki tietää että ei tarvitse olla yksin ja alistua.
Niitä on perhekoteja yms mihin voi mennä tai sukulaisetkin on yksi mihin varmasti monet voi mennä apua hakemaan!!
kokemuksesta tiedän.
et siis ole koskaan törmännyt henkiseen väkivaltaan joka saa ihmisen tuntemaan itsensä hulluksi, tyhmäksi ja täysin arvottomaksi. jos väkivaltaisesta suhteesta pois pääsy olisi niin helppoa kuin kuvittelet ei suomessa olisi perheväkivaltaa.

ja ne sukulaiset harvemmin auttavat... varsinkin sen puolen joka väkivaltaa käyttävät. ei meilläkään mummu ja pappa korvaansa lotkauttaneet vaikka äidillä silmämustana ja lapset pihalla pakkasessa.
 
harmaa merianna
Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä olen:
kyllä musta ainakin tälläset asiat kuuluu omaan tietoon ja ehkä jos haluaa apua niin niitten tietoon ainoastaan.
Ja kyllä noita tapauksia tulee ilmi että itse kertoo.Lehdessä tuon tuosta joku riehuu tai mies juo yms.
mutta jos asiat on helpompi selkeyttää itselleen kun kirjoittaa, niin kuin usein onkin, kirjoittaminen vaikka tälle palstalle voi olla tukena päätösten teolle.

Ja miksi tälläisiä asioita ei saisi kertoa, senkö takia että jollekulle voi tulla paha mieli kun joutuu heräämään todellisuuteen, että kaikki ihmiselämässä ei olekaan kaunista ja hyvää.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tiedänpä yhden tapauksen missä äiti:
Mitä jos äiti on parisuhteessa väkivaltainen ja lapset pelkää äitiään? :eek:
Ihan sama kumpi se on, jos lasten pitää pelätä. Yhtä traumatisoivaa joka tapauksessa ja sen toisen osapuolen pitäis ajatella niitä lapsia.
 
Juu
Alkuperäinen kirjoittaja tiedänpä yhden tapauksen missä äiti:
Mitä jos äiti on parisuhteessa väkivaltainen ja lapset pelkää äitiään? :eek:
No sillon se on isän velvollisuus pelastaa lapset turvaan. Ihan niinkun mun isä teki (onneksi).

Mun äiti oli siis väkivaltanen isää ja myös meitä lapsia kohtaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
Alkuperäinen kirjoittaja suku:
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä olen:
kyllä musta ainakin tälläset asiat kuuluu omaan tietoon ja ehkä jos haluaa apua niin niitten tietoon ainoastaan.
Ja kyllä noita tapauksia tulee ilmi että itse kertoo.Lehdessä tuon tuosta joku riehuu tai mies juo yms.
ja täällä sinä kuitenkin niitä kieliroikkuen luet.....

jos perhiväkivallasta ei puhuta ei sitä kukaan ymmärrä ja uhrit luulevat olevansa yksin ja alistuvat.
enpä lukenut koko juttua kun ei paljon huvittanut,nuo mitä luin oli ihan tarpeeksi.
kyllä kaikki tietää että ei tarvitse olla yksin ja alistua.
Niitä on perhekoteja yms mihin voi mennä tai sukulaisetkin on yksi mihin varmasti monet voi mennä apua hakemaan!!
kokemuksesta tiedän.
et siis ole koskaan törmännyt henkiseen väkivaltaan joka saa ihmisen tuntemaan itsensä hulluksi, tyhmäksi ja täysin arvottomaksi. jos väkivaltaisesta suhteesta pois pääsy olisi niin helppoa kuin kuvittelet ei suomessa olisi perheväkivaltaa.

ja ne sukulaiset harvemmin auttavat... varsinkin sen puolen joka väkivaltaa käyttävät. ei meilläkään mummu ja pappa korvaansa lotkauttaneet vaikka äidillä silmämustana ja lapset pihalla pakkasessa.
Onse vaan ihminen heikko kun jää tuleen makaamaan vaikka omista lapsista pitäisi huolehtia! Toisten tehtävä ei ole tehdä sitä minkä SUN pitää tehdä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
miksi tälläisiä juttuja pitää laittaa toisten luettavaksi?

meilläkin usein riidellään yms mutta en kertoisi siitä kaikille,minusta tälläiset jutut on perheen keskeinen asia.
sukulaisille ehkäpä voisin kertoa mutta en koko kansalle :(
No mä ainakin näkisin asian näin, että saa purkaa omaa oloonsa tänne, eikä vaikka lapsiin. Kaikkia asioita ei kuitenkaan halua tilittää edes ystäville. Sekä saa vertaistukea samoissa asioissa painivilta/painineilta.

Narsissille :hug: hyvän päätöksen oot tehnyt :flower:
 
bb
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aika surullinen avioliitto sulla jos yhdestä juomareissulle jäämisestä oot heti valmis olettamaan pahinta.

Mieti jos se makaa parhaillaan sairaalassa tms. ja sä olet heti olettanut sen pohjasakaksi.
Niin :)

Tai vaihtoehtoisesti aika surullinen avioliitto sulla, jos taju pois -kännireissut ja yllättävät yölliset poissaolot ovat ihan normaalia arkea.. :(

elämä on.

 
viima80
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
vastaatko siihen mun ketjuun jota aiemmin niin kovasti jaksoit kommentoida vai onko kissa syöny kielen? nyynä vois vastata kans...
sori. mulla on muutakin elämää kuin tää palsta. mut käympä vilkaisemassa....
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä