.

Status
Viestiketju on suljettu.
,.,
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
mie kyl ihmettelen tuota poliisin käytöstä.... kun on lapsiakin kotona...
Minkä poliisin? Sori, mutta ymmärsin, ettei ap oo poliisille ilmottanut, mut on menos/käyny tänää lekuris? Kertokaa lyhyesti jutun juoni, tää 37 sivuinen hirvitys on mahdotonta lukea tässä äkkiseltään.
jos olisit lukenut ketjun niin tietäisit että soitti poliisille kyllä
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
mie kyl ihmettelen tuota poliisin käytöstä.... kun on lapsiakin kotona...
Minkä poliisin? Sori, mutta ymmärsin, ettei ap oo poliisille ilmottanut, mut on menos/käyny tänää lekuris? Kertokaa lyhyesti jutun juoni, tää 37 sivuinen hirvitys on mahdotonta lukea tässä äkkiseltään.
jos olisit lukenut ketjun niin tietäisit että soitti poliisille kyllä
niin miustakin soitti mut siis ihmettelen et jättivät asian sikseen eivätkä tulleet edes tarkistamaan asiaa joten ihmettelen että onkohan tässä nyt kerrottu kaik mahollinen (siis ei sillä et nyt tartteis mut kuitenkii)
 
:hug:
Mieti tarkkaan haluatko tuollaista elämää elää? Ei ole pikku juttuja väkivalta, juominen ja pettäminen. Nuo ongelmat tahtoo vain pahentua ajan myötä. Jos annat anteeksi taas niin sitä se tulee aina olemaan.
Minä olen elänyt lähes saman kaltaisessa tilanteessa, väkivaltaa, henkistä väkivaltaa, alistamista, pettämistä, juoppo ei ex ole mutta joka kerta kun lähti viihteelle niin petti minua.
Minä olen nyt onnellinen ja rauhallisin mielin kun ero on kohta selvä ja minun ei tarvi koskaan sietää enää mitään paskaa keneltäkään.

Ajattele itseäsi ja lapsiasi ja eroa, ei tietenkään se ole helppoa mutta itsesi ja lastesi takia en suosittele tuohon jäämään. Sinä ansaitset parempaa, samoin lapset, tuon miehen kanssa sitä parempaa tuskin tulee. Ajattele minkälaiset vauriot tuollainen elämä jättää sinuun ja ajattele millaisen perhe elämän mallin annat lapsillesi?

:hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
mie kyl ihmettelen tuota poliisin käytöstä.... kun on lapsiakin kotona...
Minkä poliisin? Sori, mutta ymmärsin, ettei ap oo poliisille ilmottanut, mut on menos/käyny tänää lekuris? Kertokaa lyhyesti jutun juoni, tää 37 sivuinen hirvitys on mahdotonta lukea tässä äkkiseltään.
jos olisit lukenut ketjun niin tietäisit että soitti poliisille kyllä
niin miustakin soitti mut siis ihmettelen et jättivät asian sikseen eivätkä tulleet edes tarkistamaan asiaa joten ihmettelen että onkohan tässä nyt kerrottu kaik mahollinen (siis ei sillä et nyt tartteis mut kuitenkii)
Kaikkea tunnistettavissa olevia juttuja en ole kertonut tässä keskustelussa.
Mutta poliisille soitin ja aikamme puhuttua miehen käytöksestä ja yleisestä sen hetkisestä ilmapiiristä nuo totesivat, että on parempi antaa nukkua nyt siellä ryijymaton välissä yönsä.
Jos mies on riekkunut todella monta tuntia kännissä, niin vihdosta viimein se unikin tulee.
Ja sanoivat vielä sen, että jos/kun mies heräilee ja on edelleen uhkaava, niin samantien soitto hätänumeroon ja he ovat meillä 5minuutissa.

Yö meni loppujen lopuksi hyvin. mies nukkui parvekkeella ja aamulla oli hiippaillut töihin.


Lääkärissä kävin ja murtumaa lääkäri ei sanonut sormissa olleen. Jonkinlainen venähdys siitä sormien taittamisesta noihin kahteen sormeen tuli. Ja turvotuskin on kiitettävästi laskenut, sormet liikkuukin ilman kokoaikaista kipua.
Valokuvia ei otettu, mutta lääkäri kirjas ylös mistä tämä vahinko tuli, jotta jos tulee jotain juttua, niin ainakin papereissa on merkintää asiasta.

 
vieraana
selvisikö, tai kiinostiko edes, mitä kävin tämän olman tölvänän kaverille? saiko hänen vaimonsa parempaa kohtelua kuin sinä?

toivon että tuleva on helpompaa. oli se sitten yhdessä tai ei. paljon kaikkea hyvää Sinulle
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
selvisikö, tai kiinostiko edes, mitä kävin tämän olman tölvänän kaverille? saiko hänen vaimonsa parempaa kohtelua kuin sinä?

toivon että tuleva on helpompaa. oli se sitten yhdessä tai ei. paljon kaikkea hyvää Sinulle
Mies menee missä nyt meneekin. En ole edes yrittänyt tavoittaa, eikä hän minua.
Vaimon kanssa aikamme juteltua kävi ilmi, että miesten selitykset eroaa toisistaan paljonkin.
Tämä toinen mies ei ole vielä kotiin saapunut (tänä yönä vasta menee kotiin) ja kyllä hänkin taitaa kunnon läksytyksen saada. Eipä tuo toinenkaan vaimo siedä valehtelua.
Yrittää ensin onkia totuuden miehestään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
selvisikö, tai kiinostiko edes, mitä kävin tämän olman tölvänän kaverille? saiko hänen vaimonsa parempaa kohtelua kuin sinä?

toivon että tuleva on helpompaa. oli se sitten yhdessä tai ei. paljon kaikkea hyvää Sinulle
Mies menee missä nyt meneekin. En ole edes yrittänyt tavoittaa, eikä hän minua.
Vaimon kanssa aikamme juteltua kävi ilmi, että miesten selitykset eroaa toisistaan paljonkin.
Tämä toinen mies ei ole vielä kotiin saapunut (tänä yönä vasta menee kotiin) ja kyllä hänkin taitaa kunnon läksytyksen saada. Eipä tuo toinenkaan vaimo siedä valehtelua.
Yrittää ensin onkia totuuden miehestään.
No on siinä oikein "kaverukset"...

Voimia sulle!

 
Alkuperäinen kirjoittaja välikausihaalari:
Alkuperäinen kirjoittaja turvakoti:
tulipa mieleen että eikö jokaisessa kaupungissa ole turvakoti mihin saa mennä naiset+lapset turvaan?
sinne vaan jos joku kokee väkivaltaa suhteessa.
Ei ole joka kaupungissa turvakotia, pitäisi olla mutte ei ole. Jóissaki pakoissa voi olla jopa 100km matkaa lähimpään turvakotiin.
Yritin etsiä meitä lähintä turvakotia.. ja luulenpa että se sijaitsee Rovaniemellä... matkaa on sinne n. 460km... Tunnin matka turvakotiin ei olisi mitään jos sinne olisi pakko päästä, viitaten tuohon jopa 100 kilometriin...
 
välikausihaalari
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
Alkuperäinen kirjoittaja välikausihaalari:
Alkuperäinen kirjoittaja turvakoti:
tulipa mieleen että eikö jokaisessa kaupungissa ole turvakoti mihin saa mennä naiset+lapset turvaan?
sinne vaan jos joku kokee väkivaltaa suhteessa.
Ei ole joka kaupungissa turvakotia, pitäisi olla mutte ei ole. Jóissaki pakoissa voi olla jopa 100km matkaa lähimpään turvakotiin.
Yritin etsiä meitä lähintä turvakotia.. ja luulenpa että se sijaitsee Rovaniemellä... matkaa on sinne n. 460km... Tunnin matka turvakotiin ei olisi mitään jos sinne olisi pakko päästä, viitaten tuohon jopa 100 kilometriin...
No joo täällä etelässä on tuo 100km tosi matkan takana. Mutta kyllä se tunnin ajomatka pienten lasten kanssa ilman autoa ja rahaa ja mitään on aika voittamaton este myös esim. keskellä yötä jolloin tollaset tilanteet yleensä kehittyy. Mutta :hug: sulle kun sulla on niin pitkä matka turvakotiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja tripodin vaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Täysin luotettava mies ei herätä intohimoja, vaan on todennäköisesti viallinen.
Haista ny pitkä p! :p

Hups. Suojelinpas miestäni muitten naisten lähentelyistä, jotta nämä ymmärtäisivät pysyä kaukana hänestä!
Niin, ajatella että sulla on pervo sika mies? Hienoa! Ja vielä pitää sua tossun alla.
Ei aidossa pervosiassa muuta vikaa kuin että vientiä riittää :eek: mutta sinnikkäästi tuo vaimoke jaksaa pitää omansa ruodussa :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja välikausihaalari:
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
Alkuperäinen kirjoittaja välikausihaalari:
Alkuperäinen kirjoittaja turvakoti:
tulipa mieleen että eikö jokaisessa kaupungissa ole turvakoti mihin saa mennä naiset+lapset turvaan?
sinne vaan jos joku kokee väkivaltaa suhteessa.
Ei ole joka kaupungissa turvakotia, pitäisi olla mutte ei ole. Jóissaki pakoissa voi olla jopa 100km matkaa lähimpään turvakotiin.
Yritin etsiä meitä lähintä turvakotia.. ja luulenpa että se sijaitsee Rovaniemellä... matkaa on sinne n. 460km... Tunnin matka turvakotiin ei olisi mitään jos sinne olisi pakko päästä, viitaten tuohon jopa 100 kilometriin...
No joo täällä etelässä on tuo 100km tosi matkan takana. Mutta kyllä se tunnin ajomatka pienten lasten kanssa ilman autoa ja rahaa ja mitään on aika voittamaton este myös esim. keskellä yötä jolloin tollaset tilanteet yleensä kehittyy. Mutta :hug: sulle kun sulla on niin pitkä matka turvakotiin.
Joo ihan totta. Mutta aina se järjestyy jotenkin, taksilla tai jollain. Maksuasiat on varmasti aina sovittavissa kun on ko. tilanne päällä.

Toivotaan ettei koskaan tule tarvetta turvakodille.

Josko tässä joskus alkais toista odottamaan ni sama matka on synnärille, se vähän jänskättää kanssa :D

ja anteeksi että meni OT keskusteluksi.

Ap:lle voimia!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja bbs:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ona naisilla tarinoita miehistä ja parisuhteista. Enpä oikein tiedä mitä miehenä ajattelisin tämän ketjun tarinoista, kun en tunnista itseäni enkä ketään muutakaan tuntemaani miestä näistä jutuista.
No tämän palstan naisista 90% on joko juoppo,pettävä,väkivaltainen tai muuten vaan luuseri ukko.
Tai 90% tämän palstan naisista on nalkuttavia, provosoivia ja liioittelevia idiootteja, jotka eivät ole koskaan tyytyväisiä mihinkään. Anopin lahjoista lähtien moititaan sitä omaa miestä. Kyllä silloin on joku pielessä, eikä se ole sen miehen vika!
Eihän se ole miehen vika kun kännissä hyppäsi taksin kyytiin ja sanoi kuskille että aja eteenpäin.. ja mä olin viimeisilläni raskaana ja meinasin jäädä taksin alle kun kaaduin ja taksi ei edes pysähtynyt katsomaan miten kävi :LOL:
Tai kun mies yritti potkia mua mahaan ja olin jälleen viimeisilläni,ah kun naurattaa :LOL: :ashamed:
Ja tässä nyt ei ole vielä kaikki,en vaan jaksa enempää kirjoittaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja bbs:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ona naisilla tarinoita miehistä ja parisuhteista. Enpä oikein tiedä mitä miehenä ajattelisin tämän ketjun tarinoista, kun en tunnista itseäni enkä ketään muutakaan tuntemaani miestä näistä jutuista.
No tämän palstan naisista 90% on joko juoppo,pettävä,väkivaltainen tai muuten vaan luuseri ukko.
ja ehkäpä otanta on sen vuoksi niin suuri koska he hakeutuvat tänne vertaistukea hakemaan, juttelemaan samanlaisia kokemuksia omaavien kanssa tai muuten vaan "irrottautumaan" omasta elämästään? :| sad, but true.

ja tuolle miesihmettelijälle: näitä tyyppejä on pilvin pimein, mutta ei ne kyllä teidän jätkien kesken ihmishirviöitä välttämättä olekaan... se, mitä tapahtuu kodin ovien sisäpuolella tai vaimon kanssa puhelimessa, on aivan eri mitä tapahtuu kun on muita ihmisiä näkemässä tai kuulemassa.
Nyynä on hemmetin oikeessa,toi mies on todella mukava ja muuta kun on muiden ihmisten seurassa mut auta armias minkälainen siitä tulee kun se taas kotiutuu ties mistä..
 
ihmettelen
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja bbs:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ona naisilla tarinoita miehistä ja parisuhteista. Enpä oikein tiedä mitä miehenä ajattelisin tämän ketjun tarinoista, kun en tunnista itseäni enkä ketään muutakaan tuntemaani miestä näistä jutuista.
No tämän palstan naisista 90% on joko juoppo,pettävä,väkivaltainen tai muuten vaan luuseri ukko.
Tai 90% tämän palstan naisista on nalkuttavia, provosoivia ja liioittelevia idiootteja, jotka eivät ole koskaan tyytyväisiä mihinkään. Anopin lahjoista lähtien moititaan sitä omaa miestä. Kyllä silloin on joku pielessä, eikä se ole sen miehen vika!
Eihän se ole miehen vika kun kännissä hyppäsi taksin kyytiin ja sanoi kuskille että aja eteenpäin.. ja mä olin viimeisilläni raskaana ja meinasin jäädä taksin alle kun kaaduin ja taksi ei edes pysähtynyt katsomaan miten kävi :LOL:
Tai kun mies yritti potkia mua mahaan ja olin jälleen viimeisilläni,ah kun naurattaa :LOL: :ashamed:
Ja tässä nyt ei ole vielä kaikki,en vaan jaksa enempää kirjoittaa..
MIKSI sinäkin vaan jatkat miehesi haukkumista ja uhoamista erolla. Tässä ajassa olisit ehtinyt etsimään sen sata asuntoa tai heittää miehesi pellolle tai mitä tahansa. Mutta ei, täällä poraat ja ruikutat miten kamala miehesi on ja miten kohta eroat siitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja bbs:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ona naisilla tarinoita miehistä ja parisuhteista. Enpä oikein tiedä mitä miehenä ajattelisin tämän ketjun tarinoista, kun en tunnista itseäni enkä ketään muutakaan tuntemaani miestä näistä jutuista.
No tämän palstan naisista 90% on joko juoppo,pettävä,väkivaltainen tai muuten vaan luuseri ukko.
Tai 90% tämän palstan naisista on nalkuttavia, provosoivia ja liioittelevia idiootteja, jotka eivät ole koskaan tyytyväisiä mihinkään. Anopin lahjoista lähtien moititaan sitä omaa miestä. Kyllä silloin on joku pielessä, eikä se ole sen miehen vika!
Eihän se ole miehen vika kun kännissä hyppäsi taksin kyytiin ja sanoi kuskille että aja eteenpäin.. ja mä olin viimeisilläni raskaana ja meinasin jäädä taksin alle kun kaaduin ja taksi ei edes pysähtynyt katsomaan miten kävi :LOL:
Tai kun mies yritti potkia mua mahaan ja olin jälleen viimeisilläni,ah kun naurattaa :LOL: :ashamed:
Ja tässä nyt ei ole vielä kaikki,en vaan jaksa enempää kirjoittaa..
MIKSI sinäkin vaan jatkat miehesi haukkumista ja uhoamista erolla. Tässä ajassa olisit ehtinyt etsimään sen sata asuntoa tai heittää miehesi pellolle tai mitä tahansa. Mutta ei, täällä poraat ja ruikutat miten kamala miehesi on ja miten kohta eroat siitä.
Tää ei ole ollut helppoa millään tavalla ja anna mun nyt rauhassa ruikuttaa :D
Oon muutes lukenut tämän ketjun alusta loppuun,saa ajattelemaan asioita.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä