.

Status
Viestiketju on suljettu.
Ninni
Mun mielestä teet virheen narsissi, jos annat vielä mahdollisuuden miehelle. Tosin jos onnistuu 100% olemaan selvänä, niin ehkä sitten. mut asumusero olis nyt paikallaan. Elä anna tulla enää ikinä humalassa sisälle kotiinne. Avaimet lopullisesti pois jne.

Kunnioita ITSEÄSI JA LAPSIASI ihminen!!
 
hemuli
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Nonnih.


Lasten kanssa keskustelin ja vanhempi kertoi pelänneensä eilen illalla. Selitin että enää ei ole mitään pelättävää ja täällä ei kukaan enää satuta ketään. Oli kyllä sydäntäriipivää kuunnella kuinka toinen kertoi pelänneensä kovastikin :'(
No nyt helpottaa.
Miehellä ei ole enää kotiavaimia ja olenkin tässä hänen tavaroita kerännyt jätesäkkeihin.
IHAN HIRVEETÄ LUETTAVAA, TOIVOTTAVASTI MYÖS SINÄ MUISTAT TÄMÄN MITEN KAMALALTA LAPSISTASI ON TUNTUNUT VIIME YÖNÄ!!

 
äiti
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Nonnih.
Soitin sitten yöllä poliisille. Keskusteltiin aikamme ja todettiin, että tuo saa nukkua parvekkeella. (kiirettä oli kuulemma heillä).
Jos mies olis osoittanut vähänkin uhkaavia merkkejä vielä illan/yön aikana, poliisit olisivat olleet meillä 5minuutissa.

Mies tosiaan oli vetänyt pesuun menevän paksun ryijymaton ympärillensä, joten hätiä ei hällä ollut.
Avasin oven yöllä ja aamulla tuo olikin hiipinyt töihin.

Kämppä oli hävityksen jäljiltä kun sitä kaljaa oli edelleen joka puolella. Eli aamu alkoi siivoamisella.

Lasten kanssa keskustelin ja vanhempi kertoi pelänneensä eilen illalla. Selitin että enää ei ole mitään pelättävää ja täällä ei kukaan enää satuta ketään. Oli kyllä sydäntäriipivää kuunnella kuinka toinen kertoi pelänneensä kovastikin :'(
No nyt helpottaa.
Miehellä ei ole enää kotiavaimia ja olenkin tässä hänen tavaroita kerännyt jätesäkkeihin.

Mies varmaan menee vanhempiensa luokse nyt joksikin aikaa ja katotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Alkoholia tänne asuntoon ei tosiaan enää koskaan tuoda. Se on varma.
Ja jos mies haluaa jatkaa (mitä epäilen kovasti), niin ainut vaihtoehto on se, että hän menee AA-kokouksiin.
Joko täysi raittius, tai ei olla enää kokonainen perhe.
Pidemmän aikaa olen yrittänyt tuota AA:kin ehdotella, mutta ei ole innostunut ajatuksesta. Nyt ei ole enää vaihtoehtoja jos haluaa minun kanssani vielä olla yhdessä.

Minua taasen särkee joka paikkaa. Niska p*skana, kädet kipeänä ja jalkapöytä kipeänä. Päässä edelleenkin kipeä kuhmu.
Vetäydyn siis nuolemaan haavojani ja varaan ajan yksityiselle jotta pääsen tutkituttamaan nämä somet. Kipeät ovat..

Tosi typerä aihe pilailla!!!!!!!!!!!!!!!

 
Hyi mikä haaska oot
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Nonnih.
Soitin sitten yöllä poliisille. Keskusteltiin aikamme ja todettiin, että tuo saa nukkua parvekkeella. (kiirettä oli kuulemma heillä).
Jos mies olis osoittanut vähänkin uhkaavia merkkejä vielä illan/yön aikana, poliisit olisivat olleet meillä 5minuutissa.

Mies tosiaan oli vetänyt pesuun menevän paksun ryijymaton ympärillensä, joten hätiä ei hällä ollut.
Avasin oven yöllä ja aamulla tuo olikin hiipinyt töihin.

Kämppä oli hävityksen jäljiltä kun sitä kaljaa oli edelleen joka puolella. Eli aamu alkoi siivoamisella.

Lasten kanssa keskustelin ja vanhempi kertoi pelänneensä eilen illalla. Selitin että enää ei ole mitään pelättävää ja täällä ei kukaan enää satuta ketään. Oli kyllä sydäntäriipivää kuunnella kuinka toinen kertoi pelänneensä kovastikin :'(
No nyt helpottaa.
Miehellä ei ole enää kotiavaimia ja olenkin tässä hänen tavaroita kerännyt jätesäkkeihin.

Mies varmaan menee vanhempiensa luokse nyt joksikin aikaa ja katotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Alkoholia tänne asuntoon ei tosiaan enää koskaan tuoda. Se on varma.
Ja jos mies haluaa jatkaa (mitä epäilen kovasti), niin ainut vaihtoehto on se, että hän menee AA-kokouksiin.
Joko täysi raittius, tai ei olla enää kokonainen perhe.
Pidemmän aikaa olen yrittänyt tuota AA:kin ehdotella, mutta ei ole innostunut ajatuksesta. Nyt ei ole enää vaihtoehtoja jos haluaa minun kanssani vielä olla yhdessä.

Minua taasen särkee joka paikkaa. Niska p*skana, kädet kipeänä ja jalkapöytä kipeänä. Päässä edelleenkin kipeä kuhmu.
Vetäydyn siis nuolemaan haavojani ja varaan ajan yksityiselle jotta pääsen tutkituttamaan nämä somet. Kipeät ovat..

Tosi typerä aihe pilailla!!!!!!!!!!!!!!!
Kuka sano että tää on pilaa!?!? Ite oot yks pila koko ämmä :kieh:
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja Kiira:
Mitä hittoa?? Mie oon ollu monta monta kertaa miespuolisen kaverin luona yötä, ihan vaan sen takia, että en oo jaksanu lähteä kotiin. Taksia ei oo saanu tms. Ja olen ihan aikusten oikiasti vain NUKKUNUT. Ootte kyllä kauhean epäluuloista porukkaa.
No juu, niin minäkin. Mut laitan kyllä aina miehelleni viestin.
 
Hyvä, että mies on nyt pois asunnosta. Pyydä sitä lääkäriä ottamaan kuvat todisteeks, saatat tarvita niitä myöhemmin. Toivottavasti vältyt tollaselta jatkossa. Paljon voimia!
 
toivottavasti
Alkuperäinen kirjoittaja miä:
Voimia!!! Ja onnea uuteen elämään! Nyt vaan nettitreffipalstalle ilmoitus ja uusi mies hakuun! Toivottavasti löydät ihanan miehen, sinä ja lapset olette sen ansainneet!!!
tää oli vitsi :O
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
miksi tälläisiä juttuja pitää laittaa toisten luettavaksi?

meilläkin usein riidellään yms mutta en kertoisi siitä kaikille,minusta tälläiset jutut on perheen keskeinen asia.
sukulaisille ehkäpä voisin kertoa mutta en koko kansalle :(
Miksi tällasta asiaa tarttis piilotella muilta kun sukulaisilta?!? Kyllä se on hyvä että näistä asioita puhutaan, jospa joku muu saa myös pontta lähteä huonosta suhteesta...
Samaa sanottiin mulle, kun kerroin meidän taannoisesta tilanteesta - että oon idiootti, kun puhun perheemme ongelmista täällä. Että mun pitäisi hävetä. Ja se ei mee alkuunkaan jakeluun. Mitä hävettävää mulla on siinä, että mua on lyöty? En tajua edelleenkään.

 
Sen vaan sanon, että jos Narsissi vielä otat sen miehes teidän kotiin ja yrität jatkaa hänen kanssaan niin olet yhtä typerä kuin ukkosi.
Ajattele lapsiasi ja suojele heitä. Mä en edes kokeilisi suhteen jatkamista enää tuossa vaiheessa.
 
samaa mieltä olen
kyllä musta ainakin tälläset asiat kuuluu omaan tietoon ja ehkä jos haluaa apua niin niitten tietoon ainoastaan.
Ja kyllä noita tapauksia tulee ilmi että itse kertoo.Lehdessä tuon tuosta joku riehuu tai mies juo yms.
 
mamma
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Sen vaan sanon, että jos Narsissi vielä otat sen miehes teidän kotiin ja yrität jatkaa hänen kanssaan niin olet yhtä typerä kuin ukkosi.
Ajattele lapsiasi ja suojele heitä. Mä en edes kokeilisi suhteen jatkamista enää tuossa vaiheessa.
samaa mieltä olen kyllä totaalisesti.
miten tuollaisen miehen kanssa voi elää ja yrittää edes uudestaan?vaikka se lupaisi mitä.

alkoholistitkin aina lupaa lopettaa ja kuitenkin ne vaan jatkaa sitä viinan kittausta. (tämä oli vaan esimerkki sitten)
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:
Uskokaa jo että ap antaa kaiken miehelle anteeksi |O :headwall:
Älä maalaa piruja seinälle, tiedä onko ap edes hengissä :/ :whistle:
Tai oliko koko juttu edes totta....ei olisi eka skeidanjauhamisjuttu ap:ltä meinaan.

Anteeks ny vaan kauheesti :snotty:
ai onko sillä ollut ennenkin tälläisiä alotuksia ettei ole totta?
onko toi nyt sitten totta vai ei :D
 
sos
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:
Uskokaa jo että ap antaa kaiken miehelle anteeksi |O :headwall:
Älä maalaa piruja seinälle, tiedä onko ap edes hengissä :/ :whistle:
Tai oliko koko juttu edes totta....ei olisi eka skeidanjauhamisjuttu ap:ltä meinaan.

Anteeks ny vaan kauheesti :snotty:
ai onko sillä ollut ennenkin tälläisiä alotuksia ettei ole totta?
onko toi nyt sitten totta vai ei :D
jaaaa kertokee mullekki :D
 
mieras
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:
Uskokaa jo että ap antaa kaiken miehelle anteeksi |O :headwall:
Älä maalaa piruja seinälle, tiedä onko ap edes hengissä :/ :whistle:
Tai oliko koko juttu edes totta....ei olisi eka skeidanjauhamisjuttu ap:ltä meinaan.

Anteeks ny vaan kauheesti :snotty:
Sama tuli kyllä mullekki mielee. Ettekö oo oikeesti lukenu narsissin juttuja aikaisemmin? Tosi törkeetä jos oli vaan läppää tää :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
miksi tälläisiä juttuja pitää laittaa toisten luettavaksi?

meilläkin usein riidellään yms mutta en kertoisi siitä kaikille,minusta tälläiset jutut on perheen keskeinen asia.
sukulaisille ehkäpä voisin kertoa mutta en koko kansalle :(
Miksi tällasta asiaa tarttis piilotella muilta kun sukulaisilta?!? Kyllä se on hyvä että näistä asioita puhutaan, jospa joku muu saa myös pontta lähteä huonosta suhteesta...
Samaa sanottiin mulle, kun kerroin meidän taannoisesta tilanteesta - että oon idiootti, kun puhun perheemme ongelmista täällä. Että mun pitäisi hävetä. Ja se ei mee alkuunkaan jakeluun. Mitä hävettävää mulla on siinä, että mua on lyöty? En tajua edelleenkään.
No joo ei todellakaan ole sinulla tai kenelläkään muulla lyödyksi tulleella mitään hävettävää ja todellakin hyvä että asioista puhutaan... En ymmärrä sellasta hyysäystä ja asian piilottelua...
 
storm
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
miksi tälläisiä juttuja pitää laittaa toisten luettavaksi?

meilläkin usein riidellään yms mutta en kertoisi siitä kaikille,minusta tälläiset jutut on perheen keskeinen asia.
sukulaisille ehkäpä voisin kertoa mutta en koko kansalle :(
Miksi tällasta asiaa tarttis piilotella muilta kun sukulaisilta?!? Kyllä se on hyvä että näistä asioita puhutaan, jospa joku muu saa myös pontta lähteä huonosta suhteesta...
Samaa sanottiin mulle, kun kerroin meidän taannoisesta tilanteesta - että oon idiootti, kun puhun perheemme ongelmista täällä. Että mun pitäisi hävetä. Ja se ei mee alkuunkaan jakeluun. Mitä hävettävää mulla on siinä, että mua on lyöty? En tajua edelleenkään.
no palstalla nyt saa haukut joka asiasta, onneksi suurin osa on silti ihania ihmisiä mutta aina sellaisia löytyy jotka haluavat toiselle vain pahan mielen
 
s
Alkuperäinen kirjoittaja hilavitkutin:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiira:
Mitä hittoa?? Mie oon ollu monta monta kertaa miespuolisen kaverin luona yötä, ihan vaan sen takia, että en oo jaksanu lähteä kotiin. Taksia ei oo saanu tms. Ja olen ihan aikusten oikiasti vain NUKKUNUT. Ootte kyllä kauhean epäluuloista porukkaa.
mä en ymmärrä tällaista yhtään. Kun on perhe ja lapset, niin silloin tullaan yöksi kotiin. Jos on nuo miesystävät niin tärkeita, niin silloin olis pitänyt vielä elää sitä sinkkualoa. Tällainen ei kuulu parisuhteeseen. Ei ole kysymys siitä, että nukutaanko vai nusastaanko.
no näin!
VAHVA PEESI
 
voi lapsiraukat :'( :'( :(

jos et sie ap ittees aattele niin aattele lapsias siinävaiheessa ku äijä tulee takas vinkumaan. mieti sitä tilannetta ku sie lapses kanssa puhuit ja hän kertoi kuinka oli pelänny. sie varmasti pystyit lapses silmistä näkemään sen miten lujasti hän oli pelänny. elä unoha sitä näkyä ikinä niin sie pystyt tarjoamaan lapsilles turvallisen paikan asua. voi olla että joudut keskustelemaan vielä useammanki kerran lastes kanssa aiheesta. ja tarvittaessa hae neuvolasta apua ennenku on liian myöhästä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Raidakas defliini:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:
Uskokaa jo että ap antaa kaiken miehelle anteeksi |O :headwall:
Älä maalaa piruja seinälle, tiedä onko ap edes hengissä :/ :whistle:
Tai oliko koko juttu edes totta....ei olisi eka skeidanjauhamisjuttu ap:ltä meinaan.

Anteeks ny vaan kauheesti :snotty:
ai täh? :eek:
siis mitä??? jos tää oli vaan pilaa niin eikös se olis sitten jo bannin paikka ap:lle.... provota nyt herrajumala näin vakavalla aiheella!

 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä