.

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
en jaksas lukee koko ketjuu. Kertokaas mulle loppu? Tuliko ukko kotiin? Missä oli ja miks?
Tuli, humalassa edelleen. "Seikkailemassa" oli ollut, kävi käsiks narsissiin ja narsissi lukitsi sen parvekkeelle ja suunnitteli soittavansa poliisille. Siihen se jäi...
Jeps. tattis
imperialilla vähän muisti pätkii, nääs....mut hätiä mitiä...palsta auttaa.
öö... kuin?
 
tavallinen äiti
Joko ap ei uskalla tulla hehkuttamaan "uutta" onneaan, tai sitten on oikeasti sattunut jotain.
Toivottavasti olen molemmissa tapauksissa väärässä.
 
vieras
Ei kai sitä heti tarvitse pahinta ajatella, jollei heti aamusta ole raportoimassa täällä tilannettaan. Onhan hänellä lapsiakin, tuskin ehtii roikkua netissä 24/7.
 
essi
siis mä oon järkyttynyt, että on ihmisiä, joiden mielestä vanhempien käytös (tässä tapauksessa isän ) ei vaikuta lapsiin tai siihen suhteeseen?! Mikä teidän mielestä se vanhemman rooli ja tehtävä sitten on? Mun mielestä isän ja äidin tehtävä on opettaa lapselle oikeat käytösmallit ja olla itse esimerkkinä kuinka toimitaan. Heidän tehtävänsä on olla tukena ja turvana pelottavissa tilanteissa ja huolehtia lapsen hyvinvoinnista kaikin tavoin. Sellainen on mieleståni (ja uskon, että myös monen muun ) HYVÄ isä ja vanhempi. Jos on kovin keskittynyt mätkimään puolisoaan tuskin onnistuu tåsså tehtävässä.
En myöskään usko lapselle tekevän hyvää sen, että toinen vanhempi håipyy jonnekin, eikä kukaan tiedä koska hän tulee takaisin. Aika inhottavaa se on aikuisellekin, saati sitten lapsille.
Ja kolmas seikka mikä ihmetyttää on se, kuinka voitte sokeasti luottaa ettei se hakkaaja kohdista vihaansa lapsiin?
Jos on kykenevä hakkaamaan lapsien äitiä, joita ainakin joskus lienee rakastanut, missä kohtaa se lyömisen raja sitten tulee lapsen kohdalla vastaan? Itse en moista riskiä uskaltaisi ottaa. Rakkaudella ei ole mielestäni mitään tekemistä tämän asian kanssa...
 
Nonnih.
Soitin sitten yöllä poliisille. Keskusteltiin aikamme ja todettiin, että tuo saa nukkua parvekkeella. (kiirettä oli kuulemma heillä).
Jos mies olis osoittanut vähänkin uhkaavia merkkejä vielä illan/yön aikana, poliisit olisivat olleet meillä 5minuutissa.

Mies tosiaan oli vetänyt pesuun menevän paksun ryijymaton ympärillensä, joten hätiä ei hällä ollut.
Avasin oven yöllä ja aamulla tuo olikin hiipinyt töihin.

Kämppä oli hävityksen jäljiltä kun sitä kaljaa oli edelleen joka puolella. Eli aamu alkoi siivoamisella.

Lasten kanssa keskustelin ja vanhempi kertoi pelänneensä eilen illalla. Selitin että enää ei ole mitään pelättävää ja täällä ei kukaan enää satuta ketään. Oli kyllä sydäntäriipivää kuunnella kuinka toinen kertoi pelänneensä kovastikin :'(
No nyt helpottaa.
Miehellä ei ole enää kotiavaimia ja olenkin tässä hänen tavaroita kerännyt jätesäkkeihin.

Mies varmaan menee vanhempiensa luokse nyt joksikin aikaa ja katotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Alkoholia tänne asuntoon ei tosiaan enää koskaan tuoda. Se on varma.
Ja jos mies haluaa jatkaa (mitä epäilen kovasti), niin ainut vaihtoehto on se, että hän menee AA-kokouksiin.
Joko täysi raittius, tai ei olla enää kokonainen perhe.
Pidemmän aikaa olen yrittänyt tuota AA:kin ehdotella, mutta ei ole innostunut ajatuksesta. Nyt ei ole enää vaihtoehtoja jos haluaa minun kanssani vielä olla yhdessä.

Minua taasen särkee joka paikkaa. Niska p*skana, kädet kipeänä ja jalkapöytä kipeänä. Päässä edelleenkin kipeä kuhmu.
Vetäydyn siis nuolemaan haavojani ja varaan ajan yksityiselle jotta pääsen tutkituttamaan nämä somet. Kipeät ovat..

 
Hyvä että tilanne on rauhottunut ja olet saanu äijän ulos. On varmaan nöyryytävää äijälle mennä vanhemmilleen, varsinkin kun syy on mikä on. Mutta itsehän soppansa keitti :kieh:

Kovasti voimia narsissi, tulet tarvitsemaan niitä :hug:
 
Jässi
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Alkoholia tänne asuntoon ei tosiaan enää koskaan tuoda. Se on varma.
Vaikka sinua on tässä ketjussa moitittu liiastakin jyrkkyydestä, niin tuon suhteen linjasi on varmaankin se ainoa oikea ja mahdollinen tilanteessasi.
 
miä
Voimia!!! Ja onnea uuteen elämään! Nyt vaan nettitreffipalstalle ilmoitus ja uusi mies hakuun! Toivottavasti löydät ihanan miehen, sinä ja lapset olette sen ansainneet!!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja miä:
Voimia!!! Ja onnea uuteen elämään! Nyt vaan nettitreffipalstalle ilmoitus ja uusi mies hakuun! Toivottavasti löydät ihanan miehen, sinä ja lapset olette sen ansainneet!!!
Auotko sä päätä vai ootko oikeesti niitä naisia joiden mielestä uus mies täytyy olla heti, vaikka netin kautta kelpaa kunhan on mies?! Veikkaan ensimmäistä vaihtoehtoa, joka tekee susta ainoastaan tyhmän.

Narsissille :hug:
 
[

Lasten kanssa keskustelin ja vanhempi kertoi pelänneensä eilen illalla. Selitin että enää ei ole mitään pelättävää ja täällä ei kukaan enää satuta ketään. Oli kyllä sydäntäriipivää kuunnella kuinka toinen kertoi pelänneensä kovastikin :'( ]

Olet nyt luvannut lapselle, ettei heidän tarvitse enää pelätä. Pysy lupauksessasi. Todella hienoa, että miehellä ei ole enää avaimia ja saatte tilanteen rauhoitettua. Voimia teille
:hug:
 
huoh
miksi tälläisiä juttuja pitää laittaa toisten luettavaksi?

meilläkin usein riidellään yms mutta en kertoisi siitä kaikille,minusta tälläiset jutut on perheen keskeinen asia.
sukulaisille ehkäpä voisin kertoa mutta en koko kansalle :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
miksi tälläisiä juttuja pitää laittaa toisten luettavaksi?

meilläkin usein riidellään yms mutta en kertoisi siitä kaikille,minusta tälläiset jutut on perheen keskeinen asia.
sukulaisille ehkäpä voisin kertoa mutta en koko kansalle :(
Miksi tällasta asiaa tarttis piilotella muilta kun sukulaisilta?!? Kyllä se on hyvä että näistä asioita puhutaan, jospa joku muu saa myös pontta lähteä huonosta suhteesta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
miksi tälläisiä juttuja pitää laittaa toisten luettavaksi?

meilläkin usein riidellään yms mutta en kertoisi siitä kaikille,minusta tälläiset jutut on perheen keskeinen asia.
sukulaisille ehkäpä voisin kertoa mutta en koko kansalle :(
Koko kansa ei todellakaan tiedä kuka minä olen, vaikka asioistani kerronkin täällä.
Ja miksi näistä asioista sitten pitäisi vaieta? hyssytellä tapahtumia?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sulle s***analle ei tarvi mitään todistaa, ei varmaan kun sä vaan räkytät tätä samaa litaniaa joka saakelin vastaavassa ketjussa! Hitostako sinä tiedät toisten, ilmeisesti KAIKKIEN muiden elämät ja tarinat ja niputat samaan pussiin?! Vain siksi kun oot mielestäs "näitä niin paljon nähnyt"?

Suksi *****, KKK. Sä oot uskomattoman täynnä itteäs ja luulet että oot joku saamarin ylijumala. Etköhän säkin vielä putoa korkealta ja kovaa - sitä odotellessa, sanon vaan että toi sun leukojen räksytys alkaa tosissaan nyppiä. Täällä ei suunnilleen yhtään ektjua voi lukea ilman että sä oot jakelemassa ivallisia tuomioitas.


:D :D :D Sittenhän mä oon onnistunu, ja vedä toki henkeä välissä :hug: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
miksi tälläisiä juttuja pitää laittaa toisten luettavaksi?

meilläkin usein riidellään yms mutta en kertoisi siitä kaikille,minusta tälläiset jutut on perheen keskeinen asia.
sukulaisille ehkäpä voisin kertoa mutta en koko kansalle :(
Miksi tällasta asiaa tarttis piilotella muilta kun sukulaisilta?!? Kyllä se on hyvä että näistä asioita puhutaan, jospa joku muu saa myös pontta lähteä huonosta suhteesta...
Minusta tällaisia ei nimenomaan saa piilotella keneltäkään. No, ehkä työkavereilta, muilta ei. Piilottelemalla totuutta läheisiltä auttaa tätä toista jatkamaan typerää käytöstään, ei lopettamaan sitä.
Käy Narsissi lääkärin luona :hug:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä