Pappi ammuttiin villisikana

  • Viestiketjun aloittaja ErektioVille
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tää on kyllä nyt ihan kamalaa, mutta täytyy todeta ehkä taas yksi sikailija, tai potentiaalinen sellainen vähemmän tässä maailmassa
tuntuvat olevan kaikkialla 🐷🐷🐷


SK: Näin tilanne kärjistyi käsirysyksi rippileirillä Kankaanpäässä – ”Älä koske muhun!”

Tilanne muuttui leiriläisten mukaan kaoottiseksi, kun rippileirin pappi alkoi väkisin repiä nuoria pois huoneesta.
 
vierailija
tuntuvat olevan kaikkialla 🐷🐷🐷


SK: Näin tilanne kärjistyi käsirysyksi rippileirillä Kankaanpäässä – ”Älä koske muhun!”

Tilanne muuttui leiriläisten mukaan kaoottiseksi, kun rippileirin pappi alkoi väkisin repiä nuoria pois huoneesta.
Et ilmeisesti ole itse ollut rippikoululeirillä. Työni puolesta olen sivusta seurannut noin 20 rippileiriä ja voin kertoa, että ainutkaan leiri ei ole mennyt ns kivuttomasti. Pojilla kiljua, ulkopuolisia killejä yöllä vonkaamassa, leiriläisten välisiä selkkauksia, teologianopiskelijoiden keskinäistä riiamista, vanha kirkkoherra vs murkkuikäiset nuoret ja mm seksuaalisuuteen liittyvät käsityserot, väärinkäsitykset, vanhoilliset opit, yöuinnit....... tuossa vain muutamia. Aina on nuoria, jotka ovat herkempiä ja soittavat sitten vanhemmilleen ongelmista vaikka jonkun toisen nuoren mielestä niitä ei ole ollutkaan.
15-16 vuoden ikä on todella herkkä ja nuoret ovat kaikki yksilöitä, jotka kokevat myös asioita eri tavoin.
 
vierailija
Jatkan vielä. Leiriaika on monelle nuorelle ensimmäinen askel kohti itsenäistymistä kun ollaan ensimmäisiä kertoja poissa kotoa ja omasta sängystä. Keskeyttäneitä on yksi tai kaksi lähes jokaisella leirillä ja taitaa olla, että suurin syy on ollut koti-ikävä ei niinkään muut syyt.
Pääsääntöisesti leiriaika on koettu mukavaksi ja siitä on jäänyt hyvät fiilikset.
 
vierailija
Et ilmeisesti ole itse ollut rippikoululeirillä. Työni puolesta olen sivusta seurannut noin 20 rippileiriä ja voin kertoa, että ainutkaan leiri ei ole mennyt ns kivuttomasti. Pojilla kiljua, ulkopuolisia killejä yöllä vonkaamassa, leiriläisten välisiä selkkauksia, teologianopiskelijoiden keskinäistä riiamista, vanha kirkkoherra vs murkkuikäiset nuoret ja mm seksuaalisuuteen liittyvät käsityserot, väärinkäsitykset, vanhoilliset opit, yöuinnit....... tuossa vain muutamia. Aina on nuoria, jotka ovat herkempiä ja soittavat sitten vanhemmilleen ongelmista vaikka jonkun toisen nuoren mielestä niitä ei ole ollutkaan.
15-16 vuoden ikä on todella herkkä ja nuoret ovat kaikki yksilöitä, jotka kokevat myös asioita eri tavoin.
En halunnut käydä ja olen iloinen ettei lapsenikaan halunnut edes rippikoulua käydä ollenkaan.

Kyse ei ole nyt nuorista vaan kesällä on ollut kännäävä ja seksistisesti käyttäytynyt sikapappi ja nyt tämä toinenkin liperikaulus-🐖 joka on käyttänyt väkivaltaa kun on käynyt kiinni jollain tapaa nuoriin. Veikkaan tyttöä tässäkin tapauksessa

Ilmeisesti se irstailu on vakiintunut tapa, ja olet tottunut siihen 😤
 
vierailija
Eipä tullut yllätyksenä ettei rippikoulu ole kuulunut valikoimiisi. Ilmeisesti lapsiasi eikä sinua ole myöskään rokotettu, lapsesi käyvät kotikoulua ja kodin ulkopuolinen maailma on rajattu perheeltänne. Olet jäävi arvostelemaan asiaa koska sinulla tai lapsillasi ei ole kokemuspohjaista tietoa asiaan liittyen.
 

Yhteistyössä