Pojalla oli
mitat tänään 63,5 cm ja 6950 g, eli ihan kohta menee seiska rikki!
Lapsi reppana tuossa aiemmin ulisi ja ynisi tunnin sylissä ja pää tuntui vähän kuumalta, alkoi vissiin rokotuksen sivuvaikutukset iskeä. Varsinaista kuumetta ei kuitenkaan ainakaan vielä noussut. Annoin yhden supon (lääkäri sanoi että voi antaa vaikkei vielä ole 3 kk) ja sitten vähitelleen rauhoittui. Selvästi näki, että olo oli kurja
Kuitenkaan mitään kovaa punotusta tai turvotusta ei rokotuskohtiin tullut.
Soseita en ole vielä yhtään ajatellut, odotan että neuvolassa ensin jutellaan asiasta ja alan sitten orientoitua siihen puoleen
Varmaan teen itse silloin kun jaksan ja sitten ostan jos tarvis tulee. Meillä ei ainakaan ole ihan kauheasti pakastintilaa.
Helmi, mulla on sama juttu että pitää aina erikseen muistaa syödä "kunnolla", jotta tulis tarpeeksi tuota maitoa.
Meillä poika menee todennäköisesti
hoitoon heti syksyllä. Mies on tosin vähän miettinyt hoitovapaalle jäämistä muutamaksi kuukaudeksi, mutta vielä ei olla mitään lyöty lukkoon. Itse palaan työhön joka tapauksessa, kun on sellainen projekti jossa on oltava syksyllä paikalla. Mulla ei kuitenkaan ole varsinaisia työaikoja, kun olen "omassa työssäni työllistyvä", joten voin suunnitella aikataulut niin että pikkuisen ei tarvitse olla heti alkuun mahdottoman pitkiä päiviä hoidossa.
Maikki & Otso viikon päästä 3 kk