Jes! Kuume laski ja paljon parempi olo taas...ehkä tää ei kuiteskaan oo sitä sikatautii, tavallista lenssua varmaan :snotty:
Maotaolle onnittelut kakasta!Hyvähyvä! :flower: Meillä poitsu hokee nyt koko ajan "kakka "en tiedä onko se vaan niin kiva sana sanoa vai mitä...mut nyt mies sanoi et oli sanonut ennen kuin kakka tuli vaippaan et "kakka" ja oli sitä mieltä et osais jo tietää sen kakan tulon ja ilmottas meille ja hokee sitä kakkaa silloin kun pissakin tulee. Voiskohan olla näin? Tiedä sitten...
noonie , ihana ylläri :heart:
Helmi joo
kirpparit on kivoja! Varsinkin kun tekee tollassia huippulöytöjä mitä olit tehny. Mä kävisin mieluusti kirppareilla, mut täällä meidän alueella ei kumma kyllä harrasteta sitä.( Vanhat vaatteet menee vaatekeräyksiin ja kun vaatteet on täällä niin edullisia niin ostetaan yleensä uutena)Yks 2 hand kauppa oli tässä kaupungissa mut lopetti kun ei ihmiset käyny. Suomessa asuessa tuli kierreltyä kirppiksiä ja jotain löytöjä sieltä lumppujen seasta aina tekee. Kirjoja yleensä tarttuu kirppiksiltä mukaan ja nyt sisko joka harrastaa kirppiksiä aina bongailee kivoja lastenvaatteita pojalle, nytkin oli löytäny ihania Bamse ja Aku Ankka paitoja ja tosi hyväkuntosia vielä.
Kierrätystä harrastetaan paljon kavereiden kesken. Oon saanu paljon vaatteita pojalle. Sänky on saatu, turvakaukalo myös ( joka on jo jääny pieneksi) se vauvan rollaattori saatu ja muita leluja. Ebaystä tekee kanssa löytöjä ja aattelin nyt huutokaupata noi vanhat matkarattaat siellä.
Uusi turvaistuin ostettiin uutena Römerin king plus 9-18 kiloselle. Erikoistarjous Ebayssä edellisvuoden kuosilla BellyButtonin farkkukuosia( ihan ku sillä desingilla ois jotain välii...
)
Mä kanssa kauhistelen noita
haalareiden hintoja! 90 ? jostain lasten talvihaalarista! Onkohan se vaan se merkki mikä siinä maksaa...?
Täältä löysin paikallisesta lastenvaatekaupasta pojalle ihan uuden talvihaalarin kokoa 86 vain 18 eurolla. Ei ole musta paha hinta uudesta haalarista ja on kivan näköinen ja hyvälaatuinenkin.
Täällä ei ole noi lastenvaatteet tai vaatteet yleensäkään ylihinnoiteltuja. Paitti merkkikuteet. Suomessa viimeks shoppaillessa kauhistelin noita vaatteiden hintoja ja sitten kuulin juttua et Suomi ois maailman 3. kallein vaatemaa?! No silti oli pakko ostaa Lindexiltä söpö muumipaita pojalle.
Mä tykkään kyllä shoppailla vauvanvaatteita, ne on niin söpöjä. Tossa mun lempikaupassa voi vielä tilata netistä ja ne tulee sinne kauppaan, eikä tarvi maksaa postikuluja. Bodyjä saa 2-3 eurolla ja sukat ja sukkahousut on niin edullisia että kannattaa uutena ostaa. Ja kun ne on tosi kauniita lastenvaatteita ja hyvälaatusia. Tulee pakostikin ihan shoppailuhimo
Huolitteko lapsillenne
käytettyjä kenkiä? Mulle ollaan jatkuvasti tuputtamassa toisten vanhoja käytettyjä kenkiä, myt kieltäydyn kun musta se ei ole hyväksi lapsen kasvavalle jalalle jonkun toisen jalan muokkaamat kengät. Siis kyllä kumpparit ottasin käytettynä mut muuten tavallisia kengiä en ottais.
Ens viikolla lähdetään etsimään kenkiä pojalle, josko tuohon jalkaan jotkut monot löytyis...
ainiin lisäys vielä...noista
välikausihaalareista, kun täälläpäin ei näy missään niitä. On vaan välikausitakki ja housut. Ostitko
Maotao sen välikausihaalarin täältä vai Suomesta? Nyt meillä on vaan takki ja housut, mut ens vuodeks tarttis kyllä jonkun välikausihaalarin kun rymyää enemmän ulkona.
Mukavat viikonloput! :wave: