maikki79, ihana kuva! =)
Ja kiitokset hyvästä vastaanotosta!!
Juu kielellisesti kehittyy hurjaa vauhtia tämä meidän tyttö, mutta esim. neuvolassa tästä ei välitetä.
Ollaankin miehen kanssa naurettu, että vaikka Emilia puhuisi suomea, venäjää ja latinaa, neuvolatäti tuskin huomaisi!
Hänelle se liikkuminen on tärkeämpää, johtunee varmaan siitä neidin ylipainosta.. Meillä on siis ylimääräinen painokontrolli reilun viikon päästä ja ukaasi oli, että jos paino ei ole laskenut siihen mennessä, tyttö joutuu diabetes- ja hormonikokeisiin sekä fysioterapiaan!!
|O |O Musta ihan törkeetä! Vauvat eivät saa olla edes vauvoja enää. Emilia on paljon lattialla ja nyt tosiaan aloitti ryömimisen, mutta minkä minä olisin sille voinut, että Emilian paino nousi? En minä hänelle nyt sentään jäätelöä ja sipsejä syötä, vaan terveellistä kotiruokaa, suolatonta ja vähärasvaista. Tämänkin sai selittää neuvolassa tarkkaan! :| Olen melko varma, että negatiivinen suhtautuminen äitiyteeni johtuu iästäni; olen nyt 19-vuotias. Haluan korostaa, että tyttäremme on syntynyt vakaaseen liittoon ja oli täysin suunniteltu lapsi. Olen ns. 'vanha sielu'
Okei tää oli vähän off topic, mutta AINA saan selittää omia valintojani. :snotty:
Meillä on ensiaskelkengät. Napero merkkiset, nauhalliset. Ostin cittarista. Sopii erittäin hyvin pullukoille jaloille!! Ja meilläkin gät on lähinnä ulkoilutarkoituksessa, eihän niillä siis vielä kävellä. =) Mutta talvikengät sen ongelman muodostaakin! Itse jalkapöytä on pieni, kokoa 19, mutta sääri on niin paksu, etten saa mitään varrellisia kenkiä sopimaan neidin jalkaan! :snotty: Vinkkejä otetaan vastaan!
Ainiin, on niitä kommentteja kuultu täälläkin siitä painosta. Suurin osa on ollut positiivista, mutta on niitä kurjiakin kuullut. Äitini naapuri on pahin, n. 80-vuotias mummo. Tosin nyt on ollut vähän aikaa hiljaa, kun menetin hermoni ja sanoin, ettet sinäkään mikään kuivan kesän kurre ole.. :ashamed: :ashamed: :xmas: Yleensä kunnioitan vanhempiani ja olen kohtelias, mutta hän on tahallaan ilkeä! :kieh:
Tulipas pitkä raapustus, toivottavasti jaksatte lukea! Mutta nyt öitä! :wave: Voin muuten huomenna laittaa Emilian kuvan tänne jos haluatte! Ja jos muistan! :ashamed: