Kuukulta, voi kauhistus, toivottavasti poika pian paranee. Jaksamista! :hug: Kun tilanne on ohi, kerrohan meille sitten mitä kävi! Me oltiin silloin pari kuukautta sitten yö sairaalassa hengitysongelmien kanssa.
Dara, tiedän tunteen kun vauva putoaa sängystä...
Mä varmaan kuitenkin johdan sängystäpudottamistilastoa neljällä pudotuksellani! :ashamed:
Hopeakaisla, voimia ratkaisuun! Mun ajatusmaailmassa on vain ratkaisuja ja sitten niiden kanssa elämisiä, en usko että voi ikinä totaalisen väärin päättää suuntaan tai toiseen.
Noonie, meillä poika aina yhtäkkiä väsähtää kesken riehakkaimman menon, mutta ei tosiaan jää paikoilleen, vaan alkaa kirkua ja raivota. Sitten kun vie sänkyyn, niin simahtaa sekunnissa. Mutta tuo väsymys tulee aina ihan puun takaa.
Mulla oli lauantaina todellinen nollauspäivä, kun vietettiin kaverin kolmekymppisiä maalla. Viiteen saakka aamulla
juhlittiin ja sitten seuraavana päivänä piti odotella pitkälle iltapäivään että uskalsi ajaa kotiin. Eilisilta (su) meni ihan koomassa ja vielä tänään aamupäivä piti lepäillä. Ei oo turnauskestävyys näköjään entisellään!
Mutta oli tuo juhliminen ihan paikallaan, oli ihana kaikessa rauhassa grillailla ja parantaa maailmaa ilman että piti miettiä miten poika pärjää (ja hyvin olikin pärjännyt iskän kanssa kotona). Näköjään tuo
maidontulo on aika minimaalista, kun ei edes alkanut rintoja pingottamaan 24 h poissaolon aikana...
Otso on koko iltapäivän kiljahdellut. Ihan kuin olis kanarialintuja kotona, kun kiljahtelee sellaisia riemunkiljahduksia tuolla.
Hampaita Otsolla näyttäisi nyt puhjenneen ylös neljäs. Yhteensä 6 kpl on siis nyt.