JOUDUIN tulee koneelle, oon tässä piilossa kun pienimmäinen viettää aikaa iskän ja siskonsa kanssa. Välillä tulee itkupuuskia, reppana on kyllä niin äitiinsä kiinni kasvanut :/
Sateinen keli (ylläri) on täällä, nyt tosin vähän ilma kirkastui ja aivan kuin aurinko olisi tuolla pilvikerroksien takana =)
Tänään ollaan kotona, huomenna mun vanhempien luo ja sunnuntaina anoppilaan. Tulee nyt mummolat kierrettyä vähäks aikaa =)
Tehtiin äsken tosi juhannusruokaa, pitakebabeja
Meinataan kyllä grillatakin, mutta myöhemmin sitten. Vähän kyllä harmittaa kun ei päästä oikein mihinkään miehen kanssa lähtemään. Olisi ollut niiin kiva mennä kavereiden mukaan mökille, ilman lapsia tietenkin :snotty: Mutta eipäs tässä mitään voi, itse olemme lapsia tahtoneet. Kyllä sekin hetki vielä joskus koittaa kun voidaan vielä tytöt mummolaan ja lähteä yhdessä illanviettoon :heart: (ei olla siis oltu kohta kolmeen vuoteen yhdessä, paitsi viime elokuussa yksi yö kylpylässä mut silloin oli raskaana.. kaipaan siis tuulettumista edes muutaman siiderin kera
)
Nyt alkaa tuntumaan vähän siltä, että jos tässä olisikin meidän lapsiluku täynnä. Kun tytöt kasvavat, on niiden kanssa helpompi kulkea ja tosiaan voivat mennä mummolaan yökylään. Jos vaikka 5v päästä tulisi vauva, me oltaisiin taas "jumissa" pitkän aikaa. Ja ei varmaan kolmea lasta tulisi noin vaan vietyä mummolle, pitäisi osa laittaa eri paikkaan..
Tämmösiä mä täällä nyt pähkäilen aikani kuluksi
Mut nyt jos näyttäytyisi tuolle pikku-ipanalle ja laitettas isompi nukkumaan...
MUKAVAA JUHANNUSTA!