Kivaa kuulla harvemmin kirjoittaneista
Meillä oli kiva päivä. Mummolassa oltiin ja napattiin tuo tyttöjen täti meille mukaan.. Huomenna käydään varmaan uimassa ainakin =)
Mulla ei ehkä ihan
vauvakuumetta oo.. Mut kade oon välillä raskaanaoleville.. Sen mahan voisin ottaa, ja pari ekaa kuukautta. Fiilistelen usein noita hetkiä valokuvien kautta, noissa ajoissa on musta sellasta herkkää tunnelmaa :heart: Kaikki on vielä uutta (tosin ei toisen kohdalla kaikki uudelta tuntunut enää ), ja on niin ylpeä uudesta pienestään =)
Kun nuo pienet tahtoo vaan niin nopeasti kasvaa isoiks, höh!
Toisaalta, nyt helpottaa jo niin paljon! Kun pieninkin VIHDOINKIN on hellittänyt musta otettaan. Kohta voidaan jopa päästä miehen kanssa yhdessä syömään (mun äiti ja sisko tulis tyttöjä kattoo ) =) Sitten tänään puhuin äidilleni jos tuossa syksymmällä lähdettäis miehen kanssa kahdestaan käymään yötä jossain. Tytöt jäisivät tänne kotiin jälleen samaisen mummon ja tätinsä kanssa =)
Viime vuonna elokuussa käytiin kahden yötä poissa, tällä kertaa ei ois (toivottavasti) raskaana niin voitas piiitkästä aikaa ottaa yhdessä vähän enemmänkin kuin yhdet vaan
Meillä
tuplarattaat on olleet jälleen enemmän käytössä. Talvella tuli tosi vähän käytyä niillä, usein esikoinen oli pulkassa ja vauva "ykkösvaunuissa"..
Meillä ainaki oli pakko nuo hommata, esikoinen oli vauvan syntyessään 1v4,5kk.. Syksyllä käytiin usein siis noilla, mut talvella saivat vaunut levätä kodinhoitohuoneessa
Tuplat tosin eivät mahdu kunnolla kauppohin! Isompiin kyllä mahtuvat, testattu kerran ja juuri ja juuri kassalta päästiin ulos
On tainnut
helmin pikkujäpikkä olla ulkona
Ihana kasvimaa, ehkä itsekin ensi vuonna laittaisin
Ei ollut mun äidillä noin hyvin porkkanat lähteneet, muutama pieni haiven siellä täällä
Ja niin sanoi että saat sitten syksyllä tytöille porkkanoita
Taitaa mennä ihan ostohommaks
Kivalta kuullostaa
kuunkullan puutarha! Tosi monipuolinen