Iltaa
Ihania kuvia ootte pikkuisista taas laittaneet
Mäkin laitan kesäisen kuvan pihalta
Me käytetään jo sitä ratasosaa puoli-istuvassa asennossa kun on valveilla tai sitten maaten kun nukkuu. Täällä sama kuin helmillä ja jennyadelinalla, että ei suostu makaamaan siellä kopassa ollenkaan jos on valveilla. Hirvee huuto alkaa jos yrittääkin
Tämä meidän poika kun on sellainen kuukuilija ollut ihan vastasyntyneestä lähtien.
Aktiivinen vauva ja kovasti kiinnostaa tätä maailmaa pällistellä. Oli ne sitten vaikka puita, niin pitää sieltä vaunusta päästä kurkkimaan.
Tänään on äipällä ollut oikein wellness-päivä. Aamulla oltiin siellä palautumisjumpassa ja iltapäivällä pääsin hierojalle. Siellä jumpassa sitten olikin 6 vauvaa ja se yksi lastenhoitaja. Sattui niin, että kaikilla vauvoilla oli vähän känkkäränkkä päivä, niin kun yks aloitti huudon niin muut yhtyi konserttiin. Poitsu on niin empaattinen, et alkaa itkeä heti kun joku toinen vauva itkee. Ootteko huomannu samaa? No enhän mä muuta voinut, kun mennä toiseen huoneeseen poikaa rauhoittamaan, kun se itku meni jo ihan hysteeriseksi.
kaukaloa käytetään vielä. Hyvin mahtuu siihen. No jalat on pitkät, et tulee ulos, mutta päälle on vielä hyvin tilaa. Ei kuulemma sais laittaa vauvaa vielä turvaistuimeen, ennenkuin osaa ite istua ilman tukea.
Mun piti jo aikasemmin sanoa
tietämättömälle, et onpas sun tyttövauva kaunis, siis niinku tosi kaunis kaunis vauva. Sopis hyvin vauvamalliksi vauvanvaate kataloogiin
helmi Meilläkin on alkanut noi kasvissössöt tökkimään. On tainnu poika päästä liiaksi makeitten hedelmäsoseitten makuun. Tai ylipäänsä kaikki makea vaan maistuis. Ainut mikä kasviksista menee on peruna-porkkana ja palsternakka-peruna. Nyt kokeiltiin jo peruna-porkkana-kalkkunaa ja se maistui hyvin. Hedelmät menee tyytyväisen yninän kera oikein ahmien.
maotao Huh hyvä et se tytön ihottuma oli vaan harmitonta. Mä kerkesin jo pelästyä, kun kuvailit sitä, ettei se ois sitä Masernia mitä täällä on liikkeellä. Mulla itellä on ollu vauvana se tuhkarokko, oisinko ollu joku 9 kk sillon ja olin kuulemma tosi kipeä. Toivottavasti mies voi jo paremmin. Mitä sä olet pukenut muuten tytölle näillä kesäisillä ilmoilla?
Mä jotenkin puen aina liian lämpöisesti. Ja sitten huutaa hikisenä vaunuissa ja saa ottaa takkia pois. Melkeen vaunuissa riitäs pitkähihainen body ja housut, mut oon sen bodyn päälle pukenut vielä ohkasen paidan sitten olen pukenut ihan ohkasen takin päälle, mut aina on saanu riisua senkin pois. Mitä aurinkorasvaa oot ostanu? Pitäis kans varmaan laittaa näillä keleillä.
LuminkaAatella miten nopsaa se puol vuotta menee, tai ylipäänsä tää vauva-aika. Tulee aina niin haikeet tunnelmat, kun muistelee raskautta ja sitä synnytystä ja nyt nää on jo näin isoja
Kaikki sanoi mulle sillon, et se menee hirveen nopeesti ja muista nauttia jokaisesta päivästä vauvan kanssa. En ois sillon uskonu, mut nyt tiiän miten nopaa tää menee.
Mä oon tossa just askarrellu mun raskausajan päiväkirjaa. Haluun kaikki masukuvat, ultrakuvat ja tekstit yksiin kansiin. Heh monia juttuja on jo unohtanu.
muoks* oho onpas pitkät tekstit...sen siitä saa kun kirjottaa harvemmin...