Heips naiseen!!!! B) Täällä kesä! Aurinkorasvaa läästitty tyttösen nassuun jo yli viikon. Täällä ainakin sanotaan, että ei saa aikusten rasvaa käyttää, on eri periaate kuin lasten rasvassa. lasten rava ei imeydy, vaan jää iholle kalvoksi. No onkin tyttö sen näköinen kuin ois joku pahempikin homesieni iskeny kasvoihin, oon aika runsaasti levitelly sitä rasvaa. Ja hellehattu ostettiin myös ja UV-suojabody - mummon rahoilla, joten kerranki oli varaa
Täällä on sellanen mukava tapa ostaa pääsiäislahjoja.
Hari Maon kaksikolle Onnea!!!!
Maikki ja
Debi kestovaippajutut ainakin täällä kiinnostaa kovasti ja ne innolla luetaan, koska ei tunneta täällä ketään kestovauvoja, niin vinkit tulee hyvään käyttöön!
Äiti88 näitä harrasti myös, mutta missä olet - huhuuuuu!!!!???? Aina kun luen tuon nimen Debi, mulla alkaa soimaan päässä Raptoria... muutenkin soi aina päässä joku lasten ralli, kun tytölle laulelen
Keiju: Ihanaa, että Leevin korvat paremmat!
Meille kuuluu sellaista, että lähdettiin sitten tytön kanssa reissuun pääsiäiseksi ja mies jäi kotiin parantelemaan lommoutunutta keuhkoaan, raukka. Eilen tultiin vasta kotio ja tänään päästiin sitten vasta koko perheen kera ulos piknikille nauttimaan kesäsäistä :heart:
Meidän
lempivaatemerkkejä on varmaan Sanetta bodeissa ja sukkiksissa Falke ja suomalaisista tykkään Tutan ja Marimekon vaatteista. Lindexillä ihania kuoseja! Täällä kivoja myös biovaatteet Hess Nature, Biobaby ja alana, hyvälaatusia. Käytännössä tulee osteltua 2nd handina suurin osa, tai mitä saa kavereilta käytettynä... meillä ei nirsoilla!
Vaatekoko meillä 74 ja 80... 74 bodit jää jo pieniksi meidän jättivauvalle. 10 kg haamuraja rikottu pelkkää äidinmaitoa antaen! Nyt päätin, että neiti saa alkaa perunalle ja keittelin tuossa just ekat perunat ja aion tehdä äidinmaitomuussia ja syöttää sitä neidille kun heräilee kauneusuniltaan.
Syöttötuolissa päädyttiin myös siihen Tripp Trappiin, aattelin repästä ja ostaa kirkkaanpunasen, mutta mieheltä jotain ininää viellä kuulin asiasta. Kahtellaan...
Huh... ny oon tyhjiin ammennettu, en muista mitä muuta piti sanoa... kauhiat vierotusoireet palstasta pääsiäisen jälkeen.
Like you all very much :heart: