Huomenta
Mainanna, Kuunkulta, tietämätön, JennyAdelina, keiju ja noonie, ihania kuvia ootte laittaneet! Kuunkulta, ihanaa nähdä jo vihreää ruohikkoa, täällä kun alkoi taas sataa lunta.
Äityliini, aika hyvät voitot sait kirpparilta!
noonie, loistava idea laittaa sellaista napinlävellistä kuminauhaa kestovaipan reisiin, taidan tehdäkin sellaisia seuraavaksi, kun juuri tuo reisikumpparin kiristys on se akilleen kantapää vaipan sopivuudessa! Onko niissä sitten kuminauhakujan päässä nappi, edessä vai takana? Eikä paina reittä? Ja kyllä, sun pitäisi saada jotain provikkaa mainostamisesta!!
Dara, mun mies on jo pitkään pyöritellyt päätään mun neule- ja kestovaippatehtaalle... Sukan tekemiseen on kuvitettu ohje täällä: http://www.novita.fi/public/File/sukkaohje.pdf ja kun tuota katselee samalla kun lukee Marttojen sukkaohjetta http://novita.fi/index.php?cms_cname=neulemallisivu&nlm_id=91633, niin mulla ainakin onnistui. Ei se kantapää mahdoton ole tehdä!
Luminka, teidän esikoisella ei vissiin tullut mitään aivotärähdystä tai muuta rahin päältä putoamisesta?
Pyörikki, kerro sitten miten asunnon etsintä sujuu! Nyt pitäisi olla ainakin vähän niinkuin ostajan markkinat, kun on asuntokauppa hiljentynyt.
Debi, ei tuo teidän ruokamäärä minusta mahdottomalta kuulosta. Meillä on toistaiseksi ollut soseita kaksi kertaa päivässä ja puuro iltaisin, mutta tänään annoin puuroa myös aamulla.
Tänään annoin ensimmäisen kerran isomman määrän perunaa (aiemmin oon vain vähän laittanut muun soseen sekaan), meni palsternakan kanssa sekoitettuna (1:1) hyvin alas, mausteena oli hyppysellinen persiljaa. Annoin Oolannin pakastettua perunasoseainesta, siihen lisäsin tilkan vettä ja sulatin mikrossa yhdessä palsternakkasosekuutioiden kanssa.
Siiten päästäänkin sopivasti kakkaosastolle, nimittäin Otso kakkasi tänään ekan kerran pottaan! Nyt viimeaikoina on aika säännöllisesti tullut aamupäivästä kahdet kakat ja jälkimmäiset niistä onnistuin pyydystämään pottaan (vein potalle, kun imetyksestä ei meinannut tulla mitään, poika vain vääntelehti). Potalla istuminen taisi tuntua pojasta jännältä, koko ajan oli yllättynyt hymy päällä =). Tietenkään se ei mitään "istumista" ollut, vaan lähinnä pitelin poikaa siinä potan päällä. Ajattelin kokeilla tätä jatkossakin ennen aamupäiväsosetta (on tätä ennen kakannut vaippaan soseen syömisen yhteydessä ), jos vaikka tulisi tapa.
Tänään meen illalla taas opettamaan, sitten voi laskeutua viikonlopun viettoon.