Hakutulokset

  1. M

    Peräkkäisiä otsikoita vol. monesko?

    Avasin just iltalehden nettisivun, siellä oli kaksi otsikkoa peräkkäin: Helsinki edelleen yksi maailman parhaista kaupungeista asua ja Viikonloppuna useita raiskauksia Helsingissä justiin niin :D
  2. M

    Yökuivaksi opettelu

    Tyttö nyt 2v8kk. On oltu nyt 4 yötä ilman vaippaa.. Ja vain yhtenä yönä on heränny pissalle... Kolmena yönä on siis pissannut sänkyyn, ja ihan rehellisesti on pissa sinne tullut. Ei herää kun alkaa tulemaan, vaan pissaa ihan kaikki.. Eikä heti edes herää siihen, vaan sitten vasta kun alkaa...
  3. M

    Hampaiden paikkauksesta

    Kävin alkuillasta paikkautamassa poskihampaan. Nyt kun puudutus alkaa poistua, alkaa hammas (tai poski tai ien tai joku) olemaan tosi kipeä. Onko se ihan normaalia?
  4. M

    Miten vanhempasi ovat suhtautuneet ehkäisyyn?

    Tosta menkkojen alku keskustelusta tuli mieleen, kun äitini kanssa keskusteltiin ehkäisystä. Olin 15v kun aloin seurustelemaan niin, että olin jopa yötä miehen luona. Mies oli mua 6 vuotta vanhempi. Ei me oltu kauaa tapailtu, kun äitini jo kehoitti minua hankkimaan ehkäisypillerit. Kysyin...
  5. M

    Onko nyt kakkosella?

    Uusintana se satuhäät josta nyt jauhettu koko viikko?
  6. M

    Kukaan opiskellu erityispedaa?

    Miksihän erikoispedagogiikassa tarvii osata sosaali- ja terveyslainsäädäntöä?
  7. M

    2009 Joulutontut!!

    Nyt on meidän vauvat kasvaneet jo taaperoiksi :'( Sen kunniaksi avattakoon uusi (toivottavasti entistä aktiivisempi) ketju :popcorn: Meillä viimein nukutaan yöt. Jätin yöpullon pois, ihmettelen kyllä miksi edes opetin 10kk ikäisen tytön pullolle ku imetyksen lopetin. Olis ehkä ollu järkevä...
  8. M

    Tajusin viikonloppuna jotain hyvin tärkeää..

    Viimein ymmärsin mitä tarkoitetaan sanomalla "elämä lasten kanssa on yhtä juhlaa" :popcorn:
  9. M

    Joko tää ollu tänään?

    Siis että Mitä tänään syötäisiin? Meillä syödään sunnuntain kunniaksi porsaan pihvifilettä, jonka väliin olin ajatellu laittaa koskenlaskijaa. Saas nähdä miten onnistuu.. Lisukkeeksi lohkopottuja ja salaattia.
  10. M

    Ja minähän en nimimerkkiäni vaihda!

    .
  11. M

    Luulin et olin bannattu :D

    Pystyin lukeen kaikki aiheet, mut mihinkään en voinu vastata, saati aloittaa uutta.. Joku tilapäinen härö kai palstalla taas? Joko se nyt toimis.. Tai sit mut bannataan nyt :laugh:
  12. M

    Miten värjätä sokerimassa mustaksi?

    Siinäpä se kysymys oliki. Tietääkö kukaan?
  13. M

    unien tulkintaa

    Koitin googlettaa mutta ei ainakaan silmään osunut sivustoa jossa tulkittais unia. Näin nimittäin viime yönä unta että hukuin. Jäi mietityttämään mitä tämmöinen uni muka tarkoittaa.. Tietäiskö joku? Jos jollain ois joku unikirja lähellä.. ;)
  14. M

    Paljonko voi tienata?

    Jos saa opintotukea, minkä verran voi silti tienata ettei leikata opintotuesta? Koitin pikaiseen kattoa kelan sivuilta mut ei osunu silmään..
  15. M

    Mitä eroa on?

    Nyt kertokaa pölijälle, mitä eroa on tutteli ykkösellä ja kakkosella..!?
  16. M

    muumimuki millenium

    Meinasi leuat pudota ku huomasin et naapuri juo joka päivä päivät pitkät ko. mukista teetä. Minkähän arvoinen tuo muki mahtaa tänä päivänä olla? Teki mieli sanoa et etkö hyvä ihminen voisi laittaa mukia lipaston päälle koristeeksi :xmas: Taidan seuraavalla kerralla viedä vaikka...
  17. M

    Äkkiä apuja!?

    Tytöllä 6kk on aivan mielettömästi näppyjä naamassa, tullu nyt ihan parissa päivässä. Eivät ole sääskenpuremia, sen tiedän. No, nyt ei pysty nukkumaan, nukkuu siis pienissä pätkissä ja herää hieromaan kasvojaan. Kutisevat siis. Millä tavoin voin yrittää lievittää kutinaa? Bepanthenia...
  18. M

    Mitä hyvää leipoisin?

    Lähes kaikkea kaapista löytyy. Ja jos ei löydy, saan hyvän syyn lähteä käymään kaupassa ;) Ideoita?
  19. M

    Paistettuja banaaneja?

    Eikös banaaneja voikkin paistaa pannulla? Niksejä kaipaan. Tekis niin mieli fritattuja banskuja ja kermajätskiä. Mut ehkä pannulla paistettu bansku välttäis myös..
  20. M

    bambia?

    Yrittäny netistä löytää bambi aiheista vaatettaTietäiskö joku mistä vois löytää?

Yhteistyössä