Paistettuja banaaneja?

X
Plantains eli olisiko se joku jauho-banaani suomeksi?? Niin, ne ovat vielä parempia paistettuina, varsinkin sipseinä! Niistä voi tehdä makeita tai sitten "suolaisia" ruoan lisukkeeksi.
 
näin
Banaani pitkittäissuunnassa siivuiksi, tulee joku 3-4 siivua yhestä banskusta, siivut pannulle ja sen verran paistat, että pehmenevät ja saavat ihan hieman paistopintaa. Kuumat banaanit lautaselle ja vaniljajäätelöä ja suklaakastiketta kyytipojaksi. HYVÄÄ! :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja X:
Plantains eli olisiko se joku jauho-banaani suomeksi?? Niin, ne ovat vielä parempia paistettuina, varsinkin sipseinä! Niistä voi tehdä makeita tai sitten "suolaisia" ruoan lisukkeeksi.
Mmmmm... :p :p :p

Mun mies paistaa öljyssä keittobanaanin viipaleita ja sitten dippaillaan niitä chilisössöön :p :p
 
vieras
Uunissa ok, mutta kyllä parasta on Banana Split! :p

Banaania
kermavaahtoa
suklaajäätelöä
mansikkakastiketta

Siitä ei herkku parane. Kerran kesässä aina pitää tuollainen syödä.
 
X
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Alkuperäinen kirjoittaja X:
Plantains eli olisiko se joku jauho-banaani suomeksi?? Niin, ne ovat vielä parempia paistettuina, varsinkin sipseinä! Niistä voi tehdä makeita tai sitten "suolaisia" ruoan lisukkeeksi.
Mmmmm... :p :p :p

Mun mies paistaa öljyssä keittobanaanin viipaleita ja sitten dippaillaan niitä chilisössöön :p :p
Nam! :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja X:
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Alkuperäinen kirjoittaja X:
Plantains eli olisiko se joku jauho-banaani suomeksi?? Niin, ne ovat vielä parempia paistettuina, varsinkin sipseinä! Niistä voi tehdä makeita tai sitten "suolaisia" ruoan lisukkeeksi.
Mmmmm... :p :p :p

Mun mies paistaa öljyssä keittobanaanin viipaleita ja sitten dippaillaan niitä chilisössöön :p :p
Nam! :D
taalla afrikassa syodaan tuota banane plantainia paaruokana, se leikataan viipaleiksi ja joko paistetaan oljyssa ranskalaisten tapaan tai sitten tarjotaan hoyrytettyna. tarjotaan lisukkeena kuten riisi. tres bon !
 

Yhteistyössä