Hakutulokset

  1. S

    Haluaako joku vaippoja

    ...halvalla. Tarjolla n.80 Liberon 2koon vaippaa. Ei sovi meidän herralle...Pyytäisin näistä 5 €. Tuon Hesan keskustaan, jos kiinnostuit. Laita vaikka s-postia, sscasals@luukku.com
  2. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Siiseli ja Janssu :hug: Pitkästä aikaa tänne ehdin ja sydän syrjällään teidän tarinoita luin. Toivon niin koko sydämestäni, että molempien pienokaiset saavat tästä eteen päin olla terveitä ja voida hyvin! Meidän poika on nyt 4vk 1pv ja aivan ihana. Rauhallisempi tempperamentti kuin...
  3. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Meidän pieni poika syntyi eilen 22.7 klo 13.22. Pituus 51cm, paino 3245g ja pipo 34cm. Synnytys oli aluksi kovin kivuliasta, päätin ottaa spinaalin ja ah, ponnistusvaihe 6 min. 4 ponnistusta ja poika syntyi. Ainoa ongelma oli että puudutus kesti puolen tunnin sijaan lähes kolme, joten kalvojen...
  4. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Ninnax; kovasti yritän olla kyllästymättä odotukseen, mutta on niiiiiin vaikeaa tällä luonteella :/ Kasvun paikka taas kerran, kun ei voi itse vaikuttaa siihen, milloin pieni syntyy... Onneksi aurinko paistaa, joten viitsii lähteä ulos käppäilemään perheen kanssa. S-S ja poitsu 39vk tasan
  5. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Onnea kaikille onnellisille synnyttäneille! Kävin eilen illalla Naistenklinikalla, mutta valunut vetinen vuoto ei ollut lapsivettä. Eli edelleen vaan odottelen....miten voikin tuntua tylsältä. Tääkin päivä on tuntunut tooooooosi pitkältä. S-S ja poitsu 38+6
  6. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Täällä kanssa vielä yhtenä kappaleena eikä oirettakaan, että poitsu olis tulossa. Ihan olis kyllä tervetullut jo. Ruokahalu kateissa sen takia, että heti kun syö, tulee ihan tuska täysi olo :/ Muuten kyllä onneksi ihan ok kaikki. Alle kaksi viikkoa laskettuun aikaan, toivon niin paljon, että ei...
  7. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Täällä ei mitään sen kummempaa kuin, että on jotenkin ihan tönttö olo, ei huvita mikään ja tuntuu, että koko ajan on jotain mitä pitää tehdä :/ Eli en ole ihan parhaalla tuulella tänään... Eilen kompastuin tyylikkäästi Espalla, nilkka jotenkin nyrjähti ja menin kontalleni siihen katuun...
  8. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Onnea Aubrey tyttösestä. Vauvoja syntyy nyt kuin sieniä sateella :) Tsemppiä meille vielä odottaville...:)
  9. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    MB: Ihana nimi!! Onnea tyttösestä!
  10. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Tänään oli neuvola. Ei mitään uutta. Kaikki ok ja kun vertasin esikoisen raskausaikaa, on kaikki melkein identtisesti. Oma painokin melkein tasan sama kuin aikoinaan 6v sitten. Siitä jos päättelee, ei tää vauva tule ulos ainakaan etuajassa vaan paremminkin vasta elokuussa. Jotenkin on...
  11. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    On kyllä tosi jännittävää nykyään tulla lukemaan näitä sivuja. Aina on joku saanut oman nyyttinsä :) Paljon onnea kaikille vauvan saaneille :flower: Itselläni ei mitään oireita ja täytyy rehellisesti sanoa, että toivon, ettei mene silti ihan heinäkuun loppuun....Kunhan tuo 37vk on täynnä niin...
  12. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Sopakakyllä tuntuu, että täytyy supistusten aikana juosta vessaan ja aika montaa kertaa olen mennyt kaupoilla ollessakin vessaan muka juuri kakalle :) Ja siis ihan turhaan. Nyt olenkin sitten parina päivänä vaan pinnistellyt (jos siis ollut kaupassa) tunteen kanssa ja ollut menemättä vessaan.
  13. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Kiitos Maanu uudesta pinosta ja paljon onnea kaikille vauvan jo saaneille! Itselläni tuli tänään 36vk täyteen, joten kärsimättömyys vaan lisääntyy... Päästiin miehen kanssa tänään leffaan kun vanhempani tulivat viettämään viikonloppua meille. Oli mukavaa ja sain kivan hääpäivälahjankin (tänään...
  14. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **KESÄKUUSSA**

    Mulla on kanssa ihan hirveitä yhtä äkkisiä vihlaisuja vasemmassa sisäreidessä. Väkisin tulee suusta auts! ja on pakko pysähtyä. Ja just kun oon kerennyt olla ihan innoissani siitä, että tässä raskaudessa pääsee ilman tuollaisia kipuja.. Lääkärissä kaikki tänään ok, vauva vastaa viikkoja jne...
  15. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **KESÄKUUSSA**

    Täällä ei mitään uutta, harjoitussuppareita joka päivä enemmän ja vähemmän, samoin öisin. Vessassa juoksen 2-4krt/yö ja yritän löytää sopivaa asentoa. Huomenna menen käymään omalla gynekologilla (en halunnut terveyskeskuslääkärille) ja siellä katsotaan miten päin pikku herra on ja samoin koosta...
  16. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **KESÄKUUSSA**

    Kiitti TanjaSiivastauksesta!
  17. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **KESÄKUUSSA**

    JA82onnea pienestä. Pidän täällä peukut ja varpaat pystyssä, että pieni pääsee pian kotiin!! Mistä muuten tiesitte tuosta kohdun seinämän ohentumisesta? En ole ennen itse moisesta kuullutkaan :O Mulla menee muuten hyvin, mutta öisin hikoiluttaa ihan törkeesti (kylmäkalle on paras kaveri)...
  18. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **KESÄKUUSSA**

    Noola: mulla tulee supistusten aikana just tollainen tunne.
  19. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **KESÄKUUSSA**

    Onnea Jebbikselle pikku pojasta. Tipetsulla toivottavasti kaikki on ok ja pieni myös sylissä. Olen lukenut juttuja joka päivä, mutta kirjoittanut en ole kun tuntuu, että mitään sen kummempaa ei ole tapahtunut. Viikkoja on lauantaina kasassa 34, joten vielä on odoteltava pojan maailmaan tuloa...

Yhteistyössä