Hakutulokset

1. S

Heinäkuun Hellemasut 2012 **TOUKOKUUSSA**

Omaa napaa taas...eli kävin eilen naistenklinikalla kun vuoto jatkui. Tutkivat tarkkaan, mutta mitään syytä huoleen/vuotoon ei löytynyt. Eli voin jatkaa kuulema ihan normaalia elämään. Syy vuotoon oli kuitenkin tod.nälk. se, että koko viikonlopun touhusin muuttohommissa...eli nyt pitää yrittää...
  2. S

Heinäkuun Hellemasut 2012 **TOUKOKUUSSA**

Pitkästä aikaa kirjoittelen, olen kyllä lukenut joka päivä kuulumisia. On ollut tosi kiireistä arki ja nyt sunnuntai-illan kunniaksi sitten stressiä. Holahti äsken housuun melkoinen verinen vuoto, meni ihan alushousuista läpi:O Ollaan muuttamassa ensi viikonloppuna, joten olen touhunnut ihan...
  3. S

Heinäkuun hellemasut 2012 - MAALISKUU

Onko kellään ollut kipua rinnoissa? Mulla on vasemmassa ihme jomousta ja kirvelyä?! Tuntuu tosi ikävältä. Tänään muutenkin ollut kummallisen väsynyt olo, yleensä olen pireä, enkä tosiaankaan tartte päikkäreitä, mutta nyt ihan veto pois :( Toivottavasti vaan ihan yhden päivän juttu. Neuvolassa...
  4. S

Pitkästä aikaa kirjoittelen, tytär on kuumeessa, joten kotona tämä päivä. Huomisen olen ottanut vapaaksi jo kauan sitten, joten huomennakin vapaapäivä ja kolmas neuvola. Mielenkiintoista nähdä, paljon paino on noussut :eek: Meillä ei ole kotona vaakaa, joten voi olla mitä vaan. Sen kummempia...
  5. S

Plussa vai ei? (kuva)

Mun mielestä on haalea plussa eli plussa.
  6. S

Tipetsu toivottavasti sulla on kaikki hyvin!!
  7. S

Ai niin, yksi hammas vaivaa eli tänään hammaslääkärille :( Onko teitä puuduteltu raskauden aikana?
  8. S

Kummit ollaan mekin jo valittu ja suostuneet ovat, nyt olisi kolme kummia. Esikoisella on neljä, joten yhtä vielä mietitään... Oma olo on ollut ihan ok, mitä nyt välillä on kamalia ruuansulatusongelmia ja sunnuntaina ja maanataina lonkka oli tosi kipeä. Linkutin menemään kunnes päätin sisulla...
  9. S

Sopaka: Kyllä se oma ope on aina oma ope, oli murkku tai ei :) Multa puolestaan on kaksi äitiä huolissaan kysellyt, että olenko töissä lukuvuoden loppuun. Opetan valmistavaa luokkaa, eli oppilaat ovat kanssani aina vuoden ennen siirtymistä omaan lähikouluun/yleisopetukseen. Siina Huvittavaa...
  10. S

Omena85 mekin saatiin se voimavaramittarikaavake, mutta neuvolatäti sanoi, ettei ala käymään sitä läpi, mutta että voidaan miehen kanssa mielenkiinnon vuoksi täytellä se kotona ja kattella miten täsmää ja nähdäänkö asiat hyvinkin eri tavalla. Mulle tämä sopii hyvin, en jotenkin yhtään tykkää...
  11. S

Kauheaa kohtelua Onona!!! Toisaalta en ihmettele. Ittelläni oli vuotoa eka raskaudesta ja tosi tyly lääkäri Kättärillä tokaisi tylysti, että taitaa olla vaan olla kuule peräpukamat. Jeps. Tunsin vuodon ja kun teki sisätutkimuksen oli hanskassa verta. Silti vaan selitti peräpukamista :/...
  12. S

Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

4D takana ja kaikki näytti hyvältä <3 Ja kuulema 100% poika!!!! Oltiin miehen kanssa ihan hämmentyneitä, jotenkin ajateltu, että toinen tyttöhän sieltä tulee :) Kuvia saatiin, tosi paljon samannäköinen kuin siskonsa vastaavissa kuvissa, mutta kyllä ihan selkeästi jotenkin pojan näköinen...
  13. S

[B]Huisp[B]mikä on i-pana -lomake? En oo kuullutkaan. Harjoitussupistuksia mulla on jonkin verran, päivittäin. Tänään oli tarkoitus mennä omalle lääkärille näyttämään paikkoja, mutta oli pakko perua kun yöllä jouduttiin käymään esikoisen kanssa lääkärissä, enkä tiennyt joudutaanko jäämään...
  14. S

Ihana taas lukea kaikista hyvistä ultrauutisista. Meillä on huomenna illalla yksityinen ultra. Jännittää tosi paljon.... Aamulla käyn ensin omalla gynekologilla näytillä kun kiristää vatsaa niin usein :( Kyllä tiaisi kiristellä silloin ekassakin raskaudessa, mutta en muista miten paljon, joten...
  15. S

Handedmihin menette 4D-ultraan? Itse olen menossa Femedaan torstaina. Julkisen puolen ultra on sitten ensi viikon lopussa...Hassuahan se on mennä nyt 4Deehen, mutta en malta odottaa kun töissäkin pitäisi jo asia tällä viikolla ilmoittaa, jotta ymmärtävät miksi en esim. luistele oppilaiden kanssa...
  16. S

Onnea kaikille rakenneultrassa hyviä uutisia saaneille, ihan mahtavaa!! Aamulla katselin telkusta suorana kun prinssi Daniel kertoi prinsessan syntymästä, ihan liikutuin, on jotenkin niin herttainen tuo naapurimaan prinssi. Kokeeko kukaan muu tätä rintojen kasvua epämiellyttävänä? Mulle on...
  17. S

Toinen neuvola takana, kaikki arvot kunnossa, hemoglobiinikin noussut takaisin 120. Neuvolan mittari näytti vain 100, joten kävin ihan labrassa, josta tuli tuo tulos. .Verenpaine oli tosi alhainen, kuten yleensäkin, saisin kuulema syödä vähän suolaa enemmän. Painoa ei ole tullut paljoa, 2kg...
  18. S

Olenko uupunut vai onko tämä normaalia (ikääntymistä)?

Ikä alkaa nelosella täälläkin ja sama vaiva. Luulen,että on vaan ihan arkeen kyllästymistä ja väsymistä ja turhautumista omalla kohdalla ja kaipaan jotain piristystä. Tsemppiä, jos pahenee, käy vaikka juttelemassa lääkärissä, jos vaikka saisit vähän lepolomaa ja sitä kautta omaa aikaa olla ihan...
  19. S

Minnuskavoimia suruun. Täällä olo on pullea ja tuntuu, että vatsalaukku on täynnä, vaikkei ole paljon syönykään, joten en tunne olevani mitenkään hehkeä ja raskaan :) Maanantaina vihdoin raskauden toinen neuvolakäynti, viikkoja silloin 17+2. Saa nähdä varataanko aika neuvolalääkärille...
  20. S

Helsinkiläisen opettajan äitiysloma, kysymys..

Sain vuosi sitten viran ja olen jäämässä kesällä äitiyslomalle. Tutkin Kelan sivuja, jossa sanottiin, että mikäli työnantaja maksaa lomalaiselle palkkaa äitiysloman ajalta, Kela maksaa korvauksen työnantajalle. Kysymys kuuluu; mistä tiedän maksaako työnantaja minulle palkkaa? Onko kellään...

Yhteistyössä