Hakutulokset

1. S

Millä viikolla kävitte 4Dssä?

Siinäpä se kysymys tuuli. Kävittekö ennen vai jälkeen julkisen puolen 2. ultraa?
  2. S

Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

MySweetbaby mulla on ruokailun jälkeen aina tosi supertäysi ja jotenkin ahdistava olo, tuntuu, että palleaa painaa joku. Ja auta armias jos on vielä sukkahousut jalassa.... ja mulla siis viikkoja vasta 14+5. Epäilisin, että sairastamani refluksitauti oireilee tällä törkeällä...
  3. S

Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

https://www.mamidea.com/webshop/carriwell-expander-belt-p-136.html Löysinkin tän tuotteen ja heti menin tilaamaan. Nyt voi pitää vielä ihan tavallisia housuja :)
  4. S

Onpa "mukavan" kuuloisia esimiehiä...mun esimies on nainen, yksineläjä ja reilusti yli 50v, en siis odota mitään empatiaa siltä suunnalta ja siksi ei aio kertoa ennen kuin on aivan pakko. Missä kunnassa tuo sokerirasitus tehdään kaikille. Olen itse Helsingistä eli onkohan se edessä...
  5. S

Tsemppiä Siina vatsatautiin, sairastin ennen joulua ja kesti monta päivää. Vei huonoon kuntoon... Te, joille tehty sokerirasitus, saanko kysyä miksi? Ja milloin teille on puhuttu neuvolalääkäristä? Minulle ei asiasta mainittu kun kävin ekassa neuvolassa 17.12. Seurrava käynti 20.2, ehkäpä...
  6. S

12+0 ja väsyttää :(

Mulla varmaan hemoglobiinin lasku aiheuttanut väsymyksen, maanantaina mitattiin ja laskenut roimasti. Yleensä 140 ja nyt vain 107. Rautakuurille siis...
  7. S

Kuinka pitkälle haalari 116 cm?

Ticketin 116cm lahkeista jo vähän niukka kun tytär 121cm. Just ja just saa venytettyä ne kuminauhat kenkien alle ja jos ei tee sitä, nousee lahkeet ja kenkiin menee lunta heti.

Yhteistyössä