Heips!
Eilen tuli täyteen 25+0!
Uskomatonta, että on enään viis viikkoa, kun tulee täyteen 30+0!!!!
Pupunen jaksaa potkia ja selkeesti alkaa olla tietyt ajat milloin tulee eniten. Ihaninta on vissiin potkia aamuyöstä, kun minä voisin vielä nukku monta tuntia!
Sillon potkut tulee tosi kovaa! Päivällä kun musta ois kiva keskittyä potkuihin niin sillon ei hirveesti neitiä huvita
Mahakaravat ja linea negra mulla on molemmmat, linea negra ei vielä kauheen tumma mutta näkyy kyllä ja on ihan rintavakoon asti! Ja myös masu täynnä karvaa
Ja meille siis tulee tyttö, joten en usko että niistä voi yksinään pätellä sukupuolta
Mä oon
pessyt kaikki ostetut ja saadut vaatteet sitämukaan kun niitä on keräntynyt! Silittänyt en oo jaksanut, sitäkin vaikeuttaa se fakta, että meillä ei oo silityslautaa ja keittiönpöydällä on vähän hankala silittää
Mä kyllä haluaisin
synnytystapa-arvioon, mutta siitä ei oo mitään vielä puhutuu neuvolassa. Pitää ottaa se esille ens kerralla! Haluaisin ihan vaan sen takia, että ne tietää siellä että haluun pärjätä mahollisimman pitkään omilla voimamvaroilla, ja että en mielellään haluais että synnytys käynnistetään lääkkeillä kun hätätapauksessa.
Rinnat on kasvanut hulluna, ja on tosi arat. Edelleen vuotaa vähän väliä jotain nestettä ja puristettaessa tulee reilusti. Mullahan on siis tää ollut jo 17viikoilta lähtien ja kysyinkin neuvolassa, että onko normaalia ja sanoi että on
Omaa napaa: Mulla alko tossa jossain vaiheessa supistamaan aina iltasin kun nukuin selälläni, ei yhtään kipeästi, mutta vaan sillätavalla että tuntuu sellasena paineena. Kyselin sitten neuvolassa varmuudenvuoksi (kuvittelin että ihan normaalia ja kuuluu raskauteen) niin neukkutätihän säikähti oikeen kunnolla ja sanoi että en todellakaan saa enää nukkua selälteni ja jos silti jatkuu, niin tutkimuksiin!!? Ihmttelin suuresti tädin reaktiota, sillä mitä täältä oon lukenut ihmisten kirjoittelua kivuttomista suppareista, niin luulin että silloin tällöin niitä tulee normaalistikkin. Ja tosiaan mulla niitä ei kuitenkaan edes mitenkään säännöllisesti tullut, vaan pari yössä! Voiko olla, että käytännöt noitten h-suppareitten kanssa vaihtelee noin paljon neuvoloissa? Noh, ne on nyt kuitenkin nyt vähentyneet, kun oon nukkunut pääsääntöisesti kyljelläni (mikä puuduttaa kivasti yössä aina jommankumman puolen ja lantion on aamusin kipeä).
Tsemppiä kaikille odotukseen ja oikeen ihanaa kevään alkua! :kiss:
LaraT ja Puputupuna 25+1 :heart: