Hakutulokset

  1. S

    Mitä tuliaisiksi alle 40-vuotiaalle yksin asuvalle miehelle?

    Miehen kaveri, lasten kummi ja huipputyyppi! Harrastaa penkkiurheilua ja tykkää hyvästä ruoasta. En tiedä vaatekokoa enkä kengän numeroa. Ollaan menossa yökylään. Olis kiva viedä jotain jallupulloa luovempaa...?
  2. S

    Suosittele edullista ja hyvää sänkyä/patjaa

    Onko kokemusta? Ihan tempuriin ei ole varaa, mutta onko muita vastaavia patjoja tai sänkyjä? Mistä saa?
  3. S

    Kilpirauhasen liikatoiminta ja keuhkokipu

    Onko muilla ollut? Vai onkohan mulla joku muukin sairaus.. Mulla suurimmat oireet(?) on juuri tuo edellä mainittu, näppylät sekä lievä huimaus. Välillä tulee hikoilukohtauksia ja vapinoita. Labroissa valmiiksi alhainen kilppari arvo laskee edelleen. Menin kokeisiin ihan muiden vaivojen...
  4. S

    Jotka tiedätte verikokeen ottamisesta.. Kysymys.

    Olen viime aikoina joutunut useasti käymään verikokeessa. Yleensä hoitaja on ollut tosi taitava enkä uskoisi että hän olisi mitään tehnyt, jos en olisi veriputkiloita nähnyt. Homma on käynyt tosi kähvelästi. Tänään oli eri hoitaja ja tällä oli joku muovinen tötterö, jossa neula oli jonka...
  5. S

    Lapsen sosiaalisuudesta..

    Mikä on liikaa? Onko lapsi ylisosiaalinen, jos uudessa ympäristössä ja vieraitten lasten seassa on heti muiden "kimpussa" ja ehdottamassa mitä tehdään ja houkuttelemassa muita mukaan. Lapsi on tosi kiltti, mutta tuntuu niin hullulta, kun toiset lähinnä hämmentyy toisen sosiaalisuudesta...
  6. S

    Maksaisitko aikuisen vaatteesta kirpparilla yli 5e? Millaisesta?

    Entä onko käytetystä bodysta 0,50e liikaa? Miten hinnoittelisit käytetyt lasten goretex lenkkarit? Onko 8e liikaa jos ei ole suuria käytönjälkiä?
  7. S

    Suurin keno, lotto, arpa tms. voittosi?

    Tiedätkö jonkun joka on voittanut suuria summia? Voittettiin joskus työporukan 10 hengen porukalla niin, että jokainen sai reilu 50 euroa. Yksin voitettuna summa olisi ollut ihan kiva. Kaverin äiti on voittanut kenosta 200t euroa, toinen 5000 euroa. Lähipubin pikkujouluissa olen...
  8. S

    Onko joku joskus pursottanut blå bandin mousseja?

    ..kakun päälle siis? Pussissa lukee että voi käyttää kakun täytteenä, mutta onnistuukohan pursotus? Ois kiva tehdä eri värinen kakku, enkä tahtos elintarvikevärejä käyttää..
  9. S

    Kilpirauhasen liikatoiminnasta kärsivät...

    ...onko teillä ollut selkeitä oireita?
  10. S

    Mitkä ovat hyvät lastenkutsutarjoilut?

    Siis, jos kyseessä on alle kouluikäiset lapset vanhempineen ja olisi jotain sellaista joka kaikille maistuu. Kakkua ei välttämättä jaksaisi vääntää.. Juhlat ovat iltapäivällä reilusti lounasajan jälkeen, vieraat tulevat liukuvasti. Mitä itse haluaisit syödä, jos tulisit kylään? Olen hyvä...
  11. S

    Onko kaikki seurakunnan työntekijät uskovaisia?

    Esim.haudankaivajat tai toimistotyöntekijät?
  12. S

    Onko sellasia sukkahousuja olemassa missä on jarrut polvissa?

    ...helpottasko ne laminaatilla konttaamista?
  13. S

    Eroon pääjalkaisista?

    Rakas vikkeläkynäinen lapsosemme on löytänyt sisäisen taiteilijansa ja ikuistanut perhepotrettimme makuuhuoneen suht hintavaan paperitapettiin. Kokeiltu on taikasieni sekä marseillesaippua, molemmat toimivat maalattuun seinään hienosti, mutta tapetin kanssa meinaa olla ongelma. Apuja, oi...

Yhteistyössä