Kilpirauhasen liikatoiminta ja keuhkokipu

Onko muilla ollut? Vai onkohan mulla joku muukin sairaus..

Mulla suurimmat oireet(?) on juuri tuo edellä mainittu, näppylät sekä lievä huimaus. Välillä tulee hikoilukohtauksia ja vapinoita.

Labroissa valmiiksi alhainen kilppari arvo laskee edelleen. Menin kokeisiin ihan muiden vaivojen takia, joten homma on huomattu aika ajoissa.
 
En muista mitään keuhkokipua, hikkaa oli jatkuvasti ja sitä nikottelua kesti monta tuntia kerralla, huimaus, pahaolo, pahat silmäoireet, hikoilukohtaukset, vapina, levottomat jalat, nielemisongelmia, muistiongelmia...olihan noita vaikka ja mitä...
 
"Eva"
Joo, mulla oli kilppari arvot normaalun ylärajalla v.2010 ja ultrattiin pieni struuma.

Mulla on sellasta nipistelyä ja ja ahdistuksen tunnetta keuhkoissa ja hikoilukohtauksia, turvotuksia yms. Nyt mun lääkärikaveri käski mennä kokeisiin uudelleen josko ne arvot ois muuttunut.
 
[QUOTE="Eva";27121261]Joo, mulla oli kilppari arvot normaalun ylärajalla v.2010 ja ultrattiin pieni struuma.

Mulla on sellasta nipistelyä ja ja ahdistuksen tunnetta keuhkoissa ja hikoilukohtauksia, turvotuksia yms. Nyt mun lääkärikaveri käski mennä kokeisiin uudelleen josko ne arvot ois muuttunut.[/QUOTE]

Oliko se normaalia "nestepöhöturvotusta"? Mulla turpoaa maha ja olen kuin ilmapallo, alavatsakipuja on myös.
 

Yhteistyössä