Suurin keno, lotto, arpa tms. voittosi?

Tiedätkö jonkun joka on voittanut suuria summia?

Voittettiin joskus työporukan 10 hengen porukalla niin, että jokainen sai reilu 50 euroa. Yksin voitettuna summa olisi ollut ihan kiva.

Kaverin äiti on voittanut kenosta 200t euroa, toinen 5000 euroa.

Lähipubin pikkujouluissa olen voittanut kolmesta arvotusta palkinnosta kaksi; kaljakorin ja perhekossun. Muuten en kyllä ko.pubissa käynyt, enkä tiedä viitsikö kukaan "kantiksista" tuhlata rahojaan arpoihin joten :).
 
Yks tuttu on voittanu lotossa pääpotin, en muista paljonko, useampi miljoona kait... Mulla on pakkomielle kenon kans ja siitä joskus tullu muutamia satasia, voinu tulla enempiki mut enpä juuri muista.

Ja pelailen aina 50sentin panoksella pari riviä, koska oon myöski pihi :D Isommat voitot lahjottelen muille sitte....
 
  • Tykkää
Reactions: Sisar Ponteva
[QUOTE="vieras";27012845]Aijai, sitäpä en edes osaa sanoa, en suoraan sanoen muista. Aina se raha menee mitä tulee. Paljon euroja uppoaa omien ravureiden ylläpitoon. Kun nykyisistä aika jättää niin taidan jättää harrastuksen joksikin aikaa.[/QUOTE]

Tuntemillani hevosihmisillä ei kyllä koskaan ole ylimääräistä :D
 
Ystävä voitti 10 000e ässäarvasta, koulukaveri joskus vuosia sitten 5000mk joka oli tuolloin 15-vuotiaalle aika kova karkkiraha :rolleyes:

Mun vanhemmat on myös joskus mun lapsuudessa saaneet 6 oikein lotossa, voittosummaa en tiedä.

Mun äiti olisi voittanut kaksi vuotta sitten jostain telkkarin ohjelmasta 5000e mutta puhelu katkesi kesken voittolähetyksen ja ottivat toisen kun äitini puhelin ei vastannut, se siis hajosi silloin ja iskä joutui lohdutuspalkinnoksi ostamaan uuden kännykän äidille :D

Me ollaan saatu lotosta jotain parikymppiä.
 

Yhteistyössä