Hakutulokset

  1. D

    3-vuotias kakkaa vielä vaippaan, siis tosi outoa

    \ Kuule, ei se aina oo ihan noin yksinkertaista. Meillä poika oppi kuivaksi 2-vuotiaana, mutta kakkoja ei kerta kaikkiaan tehnyt muualle kuin vaippaan. Taustalla paha ummetus jota ei saatu helpottumaan lukuisista kokeiluista huolimatta. Lisäksi panttasi kakkaa kun väkisin yritettiin saada...
  2. D

    Oletko aamu- vai iltaihminen?

    \ Tähänpä peesiä =)
  3. D

    vieras

    Entäs jos onkin umppari? Mulla aikoinaan oli tosi kova mahakipu, ensin joka puolella mahaa ja oksentelin muutaman kerran, sitten kipu siirtyi oikealle puolelle mahaa, ja umpparihan se oli tulehtunut...
  4. D

    Provo on taas yksin ja hylättynä :((

    \ No hyvä :D :D
  5. D

    Provo on taas yksin ja hylättynä :((

    Montako lasta sulla on? =) =)
  6. D

    vinkkejä!mitähän tän asunnon keittiölle vois tehdä?*kuva*

    Tuohan on vuokra-asunnoksi suorastaan upea luukku :o
  7. D

    Oletteko olleet sokeita itsestänne?

    Valokuat pudottivat suomut silmiltäni, mä olin kuvitellut olevani vain vähän pyöreä, mutta totuus on että olen hel.vetinmoinen läski :\| :\| Vaatteet on sitä yrittäneet kertoa mulle jo pitkään, mutta mä en ole uskonut. Nyt on pakko uskoa.
  8. D

    Varsinainen apulainen! ;)

    Voi toista :D :D Ihana apulainen sulla!!
  9. D

    murre kysymys!

    \ Kaaheen aakee laakee
  10. D

    G. Kuka fanittaa Petri Kososta??

    oo koskaan kuullutkaan :ashamed:
  11. D

    Rintaliivejä montako omistat

    Kahdet :kieh:
  12. D

    Tyttö tuli :)

    Paljon onnea =) =) :flower: :flower:
  13. D

    Joko olette saaneet tämän kuukauden Du&jag-paketin?

    Mulle tuli viime viikon keskiviikkona, tyttö-paketti koossa 74/80 sisälsi semmosen kivan lyhythihaisen mekon (harmaa-vaalenapunaruudullinen sekä valkoiset legginsit. Mun mielestä oikein nätit oli.
  14. D

    Mitä kadut?

    Kadun sitä että aina annan periksi mielihaluilleni-nimenomaan syömisen suhteen :ashamed: mätän kaikkea hyvää vaikka olen jo ennestäänkin läski :( ja paisun koko ajan lisää...nimim. tajuttoman irttarisäkin selättänyt tänään :ashamed:
  15. D

    laitatteko lapsille joka aamu puhtaat vaatteet??

    Pakko vaihtaa :\| Kummallakaan ei säily niin puhtaana että ilkiäis vielä toisena päivänä päälle laittaa.
  16. D

    Silitätkö pyykit vaiko ei?

    Minä sain herätyksen kun silitetyt vaatteet tuntuvat niin paljon kivemmilta päällä :ashamed: Niimpä silitän nykyään kaikki muut paitsi alkkarit, sukat ja yöpaidat.
  17. D

    Kuka meinaa tänään vielä kuntoilla?

    tunnin lenkin aion käydä heittämässä kunhan ruoka vähän laskeutuu B)
  18. D

    rillimakkara kalluppi

    Hiillosmakkara notskilla :p :p
  19. D

    Missä olet 7.7.2007

    Hitostako minä tiedän!!!!!!!!!!!!!!!!! \|O
  20. D

    Oon aina luullut, että enemmistö...

    \ sama täällä!!

Yhteistyössä