Oletko aamu- vai iltaihminen?

Nuorempana oli selkeästi iltaihminen, aloitin siivouksenkin useimmiten puolen yön jälkeen. Nyttemmin olen kääntymässä aamuihmiseksi. On mukava herätä ajoissa päivään, saa rauhassa aloittaa päivän työt ja kerkeää tehdäkin enemmän.
 
Iltaihminen.. mie en saa millään unta iltaisin, vaikka olisin herännyt aikaisemmin aamulla tai seuraavana aamuna ois aikainen herätys.. monesti katson tv-sarjoja puoleen yöhön, vaikka puoliso siitä ei tykkää..
 
mä en oe selkeesti kyllä kumpikaan...periaatteessa en tykkää valvoo myöhään mutta en tykkää herätä kovin aikasinkaan vaikka sitte toisaalta on kiva herätä ennemmin josksu 8aikaan mitä 10 :whistle: että ota nyt siitä sitten selvää :D
 
Iltaihminen olen ollut aina ja saan aina kaikki inspiraatiotkin "keskellä yötä". Tyttö herää klo 6, joten on ollut pakko opetella nukkumaan meno edes ennen puolta yötä. Mutta vaikka kuinka aikaisin kävisin nukkumaan, niin kamalaa tuskaa se herääminen on silti.... Onneksi mies herää viikonloppuisin ihan mielellään =)
 
tiiaiita
Arvaatka kumpi? Tässä vähän taustaa tältä aamulta...'

Olen syönyt aamupalan
Olen pessyt kaksi koneellista pyykkiä
Olen viikannut kaksi koneellista pyykkiä+useammat lakanat
Olen imuroinut
Olen tyhjentänyt astianpesukoneen
Olen keittänyt jauhelihakeittoa
Olen istunut kohta tunnin tässä koneella tekemättä mitään muuta...
 
Sekä että.
Talvella väsyttää illalla ja aamulla mutta iltaisin saatan valvoa ja aamuisin nukkuisin.
Näin kesällä valvon myöhään ja on ihana herätä aikaisin. Päikkäreil saatan ottaa univelkaa takasi. Voi ku meilläkin olisi pitempi kesä.
 

Yhteistyössä