Oon aina luullut, että enemmistö...

...naisista nukkuu rintaliivit päällä öisin. Mutta taas kerran koin valaistumisen teidän ansiostanne, kun joku oli näemmä keksinyt tehdä ihan avauksenkin aiheesta "nukkuuko joku muu tissiliivit päällä kuin MendedHearts?" :xmas: :whistle:

Olen aika täti, en nuku alasti koskaan. En ikinä. Tulee orpo olo. Ja liivit on pakko olla ettei joudu jatkuvasti järjestelemään rintavarustusta parempaan ojennukseen. Ei pysty olemaan jos tissit litistyy tai meinaa hiipiä kainaloihin.

Eipä mulla muuta :wave: :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 20:28 MendedHearts kirjoitti:
...naisista nukkuu rintaliivit päällä öisin. Mutta taas kerran koin valaistumisen teidän ansiostanne, kun joku oli näemmä keksinyt tehdä ihan avauksenkin aiheesta "nukkuuko joku muu tissiliivit päällä kuin MendedHearts?" :xmas: :whistle:

Olen aika täti, en nuku alasti koskaan. En ikinä. Tulee orpo olo. Ja liivit on pakko olla ettei joudu jatkuvasti järjestelemään rintavarustusta parempaan ojennukseen. Ei pysty olemaan jos tissit litistyy tai meinaa hiipiä kainaloihin.

Eipä mulla muuta :wave: :D
mäkään en osaa nukkua alasti. ainakin paita ja pikkarit oltava päällä. ja joskus nukun myös rintaliivit päällä, jäi päälle ensimmäisen raskauden aikaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 20:29 Äpyli kirjoitti:
Mä en voi nukkua liivit päällä. Ahdistavaa ja puristavaa! Vaikka oisin kuinka väsyny tai kännissä niin liivit päällä ei voi nukkua!! :D
Huomasin juuri, että olen varmaan tässäkin asiassa jonkin sortin neurootikko. Tissien pitää olla ojennuksessa omissa kupeissaan, eivätkä liivit saa puristaa mistään, koskaan. Jos puristavat niin nakkaan niillä vesilintua. Ja noin pitää olla aina, jopa yöaikaan.

Ahdistaa muutenkin tissit, ihmisen mieliharmi :xmas:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 20:31 huppaloora kirjoitti:
D-kuppi eikä nuo ole yön aikana mihinkään karanneet vaikka nukun pääsääntöisesti aina alasti :whistle:
Mulla on juuri kutistuneet tohon D:hen laihiksen ja imetyksen loppumisen jälkeen, mutta ihan yhtä epämukavat ne on vieläkin, etenkin jos valahtavat kainaloon :x Tai jos makaa selällään ja tissit meinaa karata kainaloon piiloon :x
 
Mun kainalossa on niin hyvä kolo tisseille, että ne taistelee tiensä vaikka liivien läpi sinne :LOL:
Ei vaan, mä en ole kotona juuri ikinä liivit päällä, paitsi jos on vieraita. Muille en kyllä kehtaa näyttäytyä ilman, sen verran on painovoima tehnyt tehtävänsä.
 
WickedFemale
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 20:34 MendedHearts kirjoitti:
Mulla on juuri kutistuneet tohon D:hen laihiksen ja imetyksen loppumisen jälkeen, mutta ihan yhtä epämukavat ne on vieläkin, etenkin jos valahtavat kainaloon :x Tai jos makaa selällään ja tissit meinaa karata kainaloon piiloon :x
Mulla on E-kuppi että älä inise siinä. :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 20:34 MendedHearts kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 20:31 huppaloora kirjoitti:
D-kuppi eikä nuo ole yön aikana mihinkään karanneet vaikka nukun pääsääntöisesti aina alasti :whistle:
Mulla on juuri kutistuneet tohon D:hen laihiksen ja imetyksen loppumisen jälkeen, mutta ihan yhtä epämukavat ne on vieläkin, etenkin jos valahtavat kainaloon :x Tai jos makaa selällään ja tissit meinaa karata kainaloon piiloon :x
Äää, kaikkeen tottuu.. Minä olen koittanut viettää yöt nukkuen enkä tissien öistä liikehdintää seuraten... ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 20:32 MendedHearts kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 20:29 Äpyli kirjoitti:
Mä en voi nukkua liivit päällä. Ahdistavaa ja puristavaa! Vaikka oisin kuinka väsyny tai kännissä niin liivit päällä ei voi nukkua!! :D
Huomasin juuri, että olen varmaan tässäkin asiassa jonkin sortin neurootikko. Tissien pitää olla ojennuksessa omissa kupeissaan, eivätkä liivit saa puristaa mistään, koskaan. Jos puristavat niin nakkaan niillä vesilintua. Ja noin pitää olla aina, jopa yöaikaan.

Ahdistaa muutenkin tissit, ihmisen mieliharmi :xmas:
Viimeinen lause nappiin.Itseänikin ahdistaa.Aina kuitenkinniitä ekax kattellaan ja arvostellaan onko hyvät vai huonot.
Nimim A75 löytyy 178cm pitkältä
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 20:35 WickedFemale kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 20:34 MendedHearts kirjoitti:
Mulla on juuri kutistuneet tohon D:hen laihiksen ja imetyksen loppumisen jälkeen, mutta ihan yhtä epämukavat ne on vieläkin, etenkin jos valahtavat kainaloon :x Tai jos makaa selällään ja tissit meinaa karata kainaloon piiloon :x
Mulla on E-kuppi että älä inise siinä. :whistle:
:D :D Syvimmät pahoitteluni! :D Olen ikionnellinen siitä että omani ovat menestyneet hyvin tässä kutistumisprosessissa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 20:34 Tättärä kirjoitti:
Mun kainalossa on niin hyvä kolo tisseille, että ne taistelee tiensä vaikka liivien läpi sinne :LOL:
Ei vaan, mä en ole kotona juuri ikinä liivit päällä, paitsi jos on vieraita. Muille en kyllä kehtaa näyttäytyä ilman, sen verran on painovoima tehnyt tehtävänsä.
Miksi et taistele painovoimaa vastaan ja pidä liivejä? Musta ois ahdistavaa jos tissit "vapaana" pomppis päivät pitkät..Vaikkei ne isot olekaan... :D
 
Nuoruudessa luin jostakin lehdestä, että rinnat pysyy kiinteinä, jos nukkuu rintsikat päällä. No minä tyttö noudatin neuvoa kuuliaisesti monta vuotta...ja tuloksena ei mitkään kiinteät rinnat ;) . Nyt olen jo yli kaksikymmenentä vuotta nukkunut ilman rintsikoita ja tosi makoisasti.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 20:36 Töllin Ruusa kirjoitti:
Mä hilluisin aina ilman rintsikoita, ellei se olisi paheksuttavaa. :/
Juu, samma här. Paitsi että on äärimmäisen inhottavaa kun ilman liivejä hikoo läpyskän ( lue -> tissin) alta...
Mutta mulla kanssa liikaa tuota kokoa ilman olemiseen (E).
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 20:37 huppaloora kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 20:34 MendedHearts kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 20:31 huppaloora kirjoitti:
D-kuppi eikä nuo ole yön aikana mihinkään karanneet vaikka nukun pääsääntöisesti aina alasti :whistle:
Mulla on juuri kutistuneet tohon D:hen laihiksen ja imetyksen loppumisen jälkeen, mutta ihan yhtä epämukavat ne on vieläkin, etenkin jos valahtavat kainaloon :x Tai jos makaa selällään ja tissit meinaa karata kainaloon piiloon :x
Äää, kaikkeen tottuu.. Minä olen koittanut viettää yöt nukkuen enkä tissien öistä liikehdintää seuraten... ;)
Minä kans (viittaan tuohon tummennettuun), ja siksi tissit saavat pysytellä likistyneenä rintakehää vasten.

Ja muutenkin, toivoisin itselleni A tai B kuppia, mutta sitä ihmettä tuskin koskaan näen, joten miellyttävin vaihtoehto on likistää nuo epämukavuudet vaikkapa sporttiliiveillä mahdollisimman aloilleen. ...ei tartte hyllyä mihinkään :xmas:
 

Yhteistyössä