Oon aina luullut, että enemmistö...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 20:38 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 20:32 MendedHearts kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 20:29 Äpyli kirjoitti:
Mä en voi nukkua liivit päällä. Ahdistavaa ja puristavaa! Vaikka oisin kuinka väsyny tai kännissä niin liivit päällä ei voi nukkua!! :D
Huomasin juuri, että olen varmaan tässäkin asiassa jonkin sortin neurootikko. Tissien pitää olla ojennuksessa omissa kupeissaan, eivätkä liivit saa puristaa mistään, koskaan. Jos puristavat niin nakkaan niillä vesilintua. Ja noin pitää olla aina, jopa yöaikaan.

Ahdistaa muutenkin tissit, ihmisen mieliharmi :xmas:
Viimeinen lause nappiin.Itseänikin ahdistaa.Aina kuitenkinniitä ekax kattellaan ja arvostellaan onko hyvät vai huonot.
Nimim A75 löytyy 178cm pitkältä
Ottaisin mielelläni tuon koon rinnat :)

No, ei parane valittaa, vaan pitää olla onnellinen etteivät enää lyö juostessa mua leukaan... Ja toivoa kädet ristissä että jatkaisivat kutistumista vielä pari kokoa :saint:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 20:39 äitiliini -65 kirjoitti:
Nuoruudessa luin jostakin lehdestä, että rinnat pysyy kiinteinä, jos nukkuu rintsikat päällä. No minä tyttö noudatin neuvoa kuuliaisesti monta vuotta...ja tuloksena ei mitkään kiinteät rinnat ;) . Nyt olen jo yli kaksikymmenentä vuotta nukkunut ilman rintsikoita ja tosi makoisasti.
Ja minä tyttö olen kanssa 100% varma että vielä vuodet vetää nuo tissit napaan asti, vaikka pitäisin liivejä lopun elämääni 24/7 (no juu, suihkua yms. ei nyt oteta mukaan lukuihin).

Tuskinpa sillä on siihen vaikutusta että roikkuuko vai eikö roiku. Vaikka eipä noi kyllä juurikaan roiku nyt kun ovat kutistuneet, sikäli kun oon vilkaissut peilistä suihkuun mennessäni :D Mutta kyllä ne vielä kerkiää.
 
Voi taivas mikä jutunaihe! :LOL:
No yksi korsi lisää kekoon... minä nukun tällä hetkellä liivit päällä pakosta. Imettelen vaavelia ja hanat on sitä mallia, että ne vuotaa. Siispä liivinsuojien takia on pakko olla jotain päällä, vaan kyllä saa liivit yöksi kyytiä kunhan imetyksen lopetan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 20:58 äitylipäityli kirjoitti:
Voi taivas mikä jutunaihe! :LOL:
No yksi korsi lisää kekoon... minä nukun tällä hetkellä liivit päällä pakosta. Imettelen vaavelia ja hanat on sitä mallia, että ne vuotaa. Siispä liivinsuojien takia on pakko olla jotain päällä, vaan kyllä saa liivit yöksi kyytiä kunhan imetyksen lopetan.
No oli ihan pakko tehdä tämä avaus, kun joku tyrmistyi kuullessaan että mulla on yöllä liivit, ja teki sen innoittamana sitten avauksen aiheesta tossa päivemmällä jo... :whistle:
 
mä en ainakaan pysty edes nukkumaan liivit päällä (eri asia on sitten kaarituettomat imetysliivit imetys aikana), koska saan yöllä hirveitä huutopaniikki kohtauksia jos liivit päällä nukun...
 
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Ihan ilman nukutaan! Nuo lärpykkeet lämmittää mukavasti kun muutaman kerran kääntyilee samaan suuntaan niin, että ne kiertyy ropan ympärille :D
Niinpä! :LOL:

Ihan imetyksen alkuun nukuin liivit päällä kun maitoa tihkutti ja oli pakko olla jotain mihin sai liivinsuojia sullottua. Mutta ekan kuukauden jälkeen olen heittänyt liivit mäkeen. Alasti nukun minäkin, joskus flunssassa saattaa olla pitkä flanelliyöpaita ja villasukat, mutta ei koskan alushousuja.
 
Eilen ostin uusia rintsikoita kun ei enää D-kuppiin mahdu kun raskaus turvottanut ennestään. DD:hen siis siirryin. Ja en ikinä nuku vaatteet päällä! Korkeentaan pikkuhousut jalassa, muuten AHDISTUISIN kuoliaaksi yön aikana.
 
mie
Musta on ahistavaa nukkua liivit päällä. En ihan alasti nuku, mutta ilman liivejä. Joskus imetysaikoina oli pakko pitää liivejä ja liivinsuojia ja se oli ihan kauheeta..
 
Rintsikat yöllä?! Sehän on helvetin ahdistavaa nukkua sillai! Mä nukun yleensä vaan pikkuhousut jalassa, tai sitten pikkuhousut ja toppi, mutta ei missään nimessä rintsikoita. Paitsi silloin teininä, kun oli häveliäisyysvaihe vielä menossa.
 
kylvielämustun
Minulla on ahdistunut ja orpo olo ellei rintsikat ole yölläkin päällä. Että sikäli olen ap:n kanssa samoilla linjoilla. Paljon mukavampi aamulla herätäkin kun on vaikein vaatekertaosuus jo valmiiksi päällä :)

FWG: Käypäs lindexiltä ostamassa sellaset saumattomat kaarituelliset ihanan pehmeät tissiliivit. Kuin toinen iho. Ja onnesi kaksinkertaistuu...
 
imetysaikana mullakin tietty ollu liivit mut muuten en vois kuvitellakaan nukkuvani rintsikoiden kans!Mulla kyllä pyjama et ihan alasti en nuku kuitenkaan.Mut se on mun mielestä outoo kun joskus mun äiti paasas mulle siitä kun nukun alushousut jalassa, hänen mielestään yöllä ei saa käyttää alushousuja (muuta ku menkkojen aikaan) jotta alapää saa tuuletusta...ei tulis mulla kyllä kyseeseenkään nukkua ilman alkkareita!
 

Yhteistyössä