Oon aina luullut, että enemmistö...

IhanaValo
Ahdistaa tosiaan ajatuskin rintsikoista yöllä..vaikka nyt imetänkin, niin mieluummin laitan pyyhkeen ylävaralon alle, että maidot pääsee siihen yöllä valumaan kuin rintsikat.

Muuten, onkin pitänyt kysyä, mut nyt on aihekin sama..(Jollei ap pahastu, kun samaan pinoon tungen kyselemään?)
Mikä on seuraava koko 85c:stä? Tuntuu todella tyhmältä, mutta kun on koko iän ollut samankokoiset rinnat, ja nyt ne onkin kasvaneet..Imetysrintsikoita oon ettinyt, mutta ei ne mahdu päälle tuon kokoiset :ashamed:

Lunatic
En pystyis öisin pitämään rintsikoita, kun en pidä kotona muutenkaan. Heti kotiin tullessa lennätän tissiliivit nurkkaan. Ja isot munkit löytyy, ettei se siitä ole kiinni.

Mumpsille
Eikös koot mene niin, että jos sun ympärysmitta on pysynyt samana, niin 85d tai sen rinnakkais koot 90c tai 80e jotenkin niin ne menee. Tai sitten: Mittaa rinnanalta ympärys, sitten rintojen ympärys ja laske niiden erotus. Netistä varmasti löydät taulukon joka näyttää mikä kuppi pitää olla. Ainakin vaatelehdistä (hm, ellos,anttila) löydät tuon taulukon. Tai sitten menet liivikauppaan ja annat asiantuntijan mittailla ja valita liivit, niin minä olen monet hyvät ostanut :)

Yhteistyössä