Hakutulokset

  1. V

    Tuleva syksy ja talvi jo ahdistaa

    Mä ootan niin kovasti syksyä. Pimeitä iltoja ja kynttilöitä. :heart:
  2. V

    Kiitollisuuden osoitus isovanhemmille lapsen hoidosta.

    Mun mielestä se että sanotte miten paljon arvostatte ja olette kiitollisia on ehkä tärkeintä, sen lisäksi voit toki vaikka leipoa jotain. Muistakaa tarjota apua myös heille aina kun sellaiseen sauma tulee :)
  3. V

    Mulla on loppujen lopuksi asiat kyllä hyvin.

    Niinpä. Itekkin koitan aina välillä muistutella, että miten hyvin asiat on, jo senkin takia että on rakas mies, ihana tytär ja koti jossa asua. Vaikka tosin vuokralla :p Mutta tuo rakkaus jo itsestäänkin tekee elämästä onnellista.
  4. V

    Illan mitä päällä, lasissa, lautasella??-galluppi

    Lasissa (oikeesti pullossa) Pepsimax, lautasella ei mitään, mutta mietin koko ajan mitä söis.. Päällä mustat leggarit, keltainen toppi jossa lukee "Safe ride only" Tää toppi oli joku fashion against aids juttu...
  5. V

    Ahdistaa!!! En saanut nukuttua. Loma loppuu..

    Millaseen työhön oot menossa?
  6. V

    Ahdistaa!!! En saanut nukuttua. Loma loppuu..

    Okei, no, mä toivottavasti saan sentään omaan työpisteeseen mennä. Sitäkään kun ei koskaan tiedä etukäteen. Aina voi olla pari muuttujaa. Argh. Mä olen sosiaalialalla, sosiaalista ja ammatillista kuntoutusta.
  7. V

    Ahdistaa!!! En saanut nukuttua. Loma loppuu..

    Jep, sama fiilis. Maanantaina paluu arkeen, ahdistaa, ahdistaa todella. Työkaverit on ihan kivoja, ja työ itsessään silleen. Muttakun, se on niin stressaavaa ja kiireistä ajoittain, että ihan vituttaa jo valmiiks paljon. Siinä ne päivät sit meneekin 8-16 mukavasti, trallallaaa! Mäkin...
  8. V

    Koska teillä alkanut raskausvatsa näkymään? Millä viikolla?

    Viikkoja oli jotakin + 20. Oli tuskaa odotella, halusin että se maha kasvaa nopeammin!
  9. V

    Ruokahaaste VOL. 24 ÄÄNESTYS!

    Suolainen vei voiton, eli äänestin sateenkaaren väärässä päässä. :)
  10. V

    Suuri muodonmuutos... kuka on sun suosikki? :) (sis linkin)

    Suvi, on kyllä aivan huikea suoritus.
  11. V

    lapsen kanssa iltaristeilylle?

    Me ollaan oltu iltalähdöllä risteilemässä. Ollaan oltu hytissä joskus 21-22 maissa jo, lapsi valvonut vähän pidempään kuin normisti ja sitten aamulla herätään pirteinä ja on koko päivä aikaa juosta lasten riennoissa ;) Ei törmätty kännisiin örveltäjiin, koska tosiaan ollaan oltu myöhäisilta...
  12. V

    Stressiä pukkaa töissä ! Mikäs auttaisi stressiin ?

    Mä koitan toitottaa itelleni että työ on vaam työtä, ja että tää mun perhe-elämä on oikeasti se tärkein ja se mikä merkkaa eniten. Koitan kovasti olla ajattelematta työasioita kun sieltä poistun. Tehdään jotain rentouttavaa perheen kesken. :)
  13. V

    Voiko läski mennä pilatekseen?

    Minä käyn Pilateksessa ja siellä on ihan jokaista koko- ja ikäluokkaa, heidän suorituksiaan en ole kyllä seurannut mutta eiköhän onnistu kun kerta toisensa jälkeen käyvät.
  14. V

    Voiko hesylle viedä?

    Eikö kukaan ole halunnut niitä kissoja? Kun alunperin kissat ovat ystäväsi, joka sairastui, niin onhan sulla nyt ollut aikaa pistää ilmoitusta lehteen tai jollekkin palstalle, kun tiesit ettet kauaa kissoja pidä. Vai ihanko koiran takia kissat nyt pitää heittää mäkeen? Huoh.
  15. V

    Jos olet illalla/yöllä yksin liikenteessä, vaikkapa kylässä, hummaamassa...

    Taksilla aina, tai kaverin kyydissä jos joku sattuu olemaan kuskina. Inhoan busseja, ja ainakin öisin, ei kiinnosta kuunnella teinien älämölöä 20minuuttia. Nopeemminkin pääsee taksilla. :) Ja kyllä, pelottaa, turvallisempaa kun saa kyydin oven eteen. Taksikuskiakin kyllä joskus pelkään...
  16. V

    Kysymys painosta naisille

    Mun mies painaa n.76-77kg, sopivasti, pituutta löytyy n.176cm :) Painija ja lihaksikas, tykkään!
  17. V

    Saako muka yksityishenkilö selvitettyä toisen ihmisen luottotiedot??

    Kyllä saa. Luottotiedot voi tarkistaa jos siihen on jokin syy (huoneiston vuokraus, työpaikka tms.)
  18. V

    Katoitteko Voice of Finlandia?

    Katsoin, ja samaa mieltä, siskokset ihan huikeita! Isabellan mäkin oisin valinnut. Se Lauri oli myös tosi hyvä, eikös se Lauri ollu kans Elastisen joukkueesta? Se ja Isabella ois varmaan kova duo myös :P
  19. V

    Pieniä maistelijoita kaupassa...

    Mä oon just menossa ostamaan irtokarkkeja, kai.... :rolleyes:

Yhteistyössä