Ahdistaa!!! En saanut nukuttua. Loma loppuu..

Joten avasin koneen. 3 päivää enää, sit pitäis jatkaa työntekoa :( |O Vaihtaisko joku mun kaa työpaikkoja :snotty: Tai parempi vaihtoehto olis oikeat lottonumerot..
Ahdistaako muita loman loppuminen ja paluu arkeen? Mua ei kai oo koskaan näin paljon ahdistanut :confused:
 
Jep, sama fiilis.
Maanantaina paluu arkeen, ahdistaa, ahdistaa todella.

Työkaverit on ihan kivoja, ja työ itsessään silleen. Muttakun, se on niin stressaavaa ja kiireistä ajoittain, että ihan vituttaa jo valmiiks paljon.

Siinä ne päivät sit meneekin 8-16 mukavasti, trallallaaa! Mäkin haluun lottonumerot!!! :headwall:

Minkä alan töitä tee ap?
 
Niin joskus pitää tehä rajujakin ratkasuja joita miettii ja joutuu miettimään..
kirjota paperille itelles ylös plussat ja miinukset työstäsi
ja sitten se tärkein miltä sinusta oikeesti tuntuu haluatko tavallaan ottaa ja repästä
mitkä on ne mahdollisuudet että vaihdat suuntaa laita kaikki paperille.
Ja sitten soittelemaan ja selvittämään asioita.
 
Mä olen pitkin kesää naureskellut niille, jotka ovat ahdistuneet töihinpaluusta, kun itse vielä lomailen, mutta juu, tässä kun itsellä loman loppu lähestyy ja pitäisi aloittaa työt aivan uudessa paikassa ilman varsinaista pätevyyttä hommaan, niin alkaa tässä hymy hyytyä :D Keväällä olin vielä innoissani, mutta nyt olen sanoinkuvaamattoman kauhistunut.
 
Jep, sama fiilis.
Maanantaina paluu arkeen, ahdistaa, ahdistaa todella.

Työkaverit on ihan kivoja, ja työ itsessään silleen. Muttakun, se on niin stressaavaa ja kiireistä ajoittain, että ihan vituttaa jo valmiiks paljon.

Siinä ne päivät sit meneekin 8-16 mukavasti, trallallaaa! Mäkin haluun lottonumerot!!! :headwall:

Minkä alan töitä tee ap?
Mä meen nyt muutamiksi viikoiksi muualle töihin, oma työpaikka on vielä kiinni. Mut silti mä en haluu. Vaikka teenkin "vain" 6h päiviä niin aina pomot pyytää tekee ylitöitä ja sitä ja tätä. Mun työ omassa paikassa on ihan saatanasta ja syksyllä meno pahenee :( Mitäs sä teet työkses?
Mä oon suurtalouskokki, ok kokki paskassa paikassa.
 
Mä meen nyt muutamiksi viikoiksi muualle töihin, oma työpaikka on vielä kiinni. Mut silti mä en haluu. Vaikka teenkin "vain" 6h päiviä niin aina pomot pyytää tekee ylitöitä ja sitä ja tätä. Mun työ omassa paikassa on ihan saatanasta ja syksyllä meno pahenee :( Mitäs sä teet työkses?
Mä oon suurtalouskokki, ok kokki paskassa paikassa.
Okei, no, mä toivottavasti saan sentään omaan työpisteeseen mennä. Sitäkään kun ei koskaan tiedä etukäteen. Aina voi olla pari muuttujaa. Argh.

Mä olen sosiaalialalla, sosiaalista ja ammatillista kuntoutusta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26773593:
Mä olen pitkin kesää naureskellut niille, jotka ovat ahdistuneet töihinpaluusta, kun itse vielä lomailen, mutta juu, tässä kun itsellä loman loppu lähestyy ja pitäisi aloittaa työt aivan uudessa paikassa ilman varsinaista pätevyyttä hommaan, niin alkaa tässä hymy hyytyä :D Keväällä olin vielä innoissani, mutta nyt olen sanoinkuvaamattoman kauhistunut.
Millaseen työhön oot menossa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26773593:
Mä olen pitkin kesää naureskellut niille, jotka ovat ahdistuneet töihinpaluusta, kun itse vielä lomailen, mutta juu, tässä kun itsellä loman loppu lähestyy ja pitäisi aloittaa työt aivan uudessa paikassa ilman varsinaista pätevyyttä hommaan, niin alkaa tässä hymy hyytyä :D Keväällä olin vielä innoissani, mutta nyt olen sanoinkuvaamattoman kauhistunut.
Mä taas tiesin että ahdistus tulee, tää kesäloma ei oo ollut oikein rentouttavaa niin yhtä piipussa menen töihin kun aloitin loman.. Ainakin nyt tuntuu siltä. Tsempit sullekin vaan! Milloin alkaa työt?
 
"Moi"
Mitä kauemmin olen samassa työpaikassa sitä vähemmän kokee ahdistusta.sehän on kuin toinen koti.olen myyntialalla ja aiemmin olen miettinyt kun menen loman jälkeen töihin että mitä mä täällä teen. Enään ei ole ehkä tähän on tottunut
 

Yhteistyössä