Hakutulokset

  1. V

    Mitä suvussasi esiintyviä nimiä voisit ajatella antavasi omille lapsillesi?

    Kerttu. Ehkä Valdemarin voisin antaa toiseksi nimeksi... Muut lähisuvun nimet ei oikein iske.
  2. V

    Mitäs teillä on suunitelmissa tälle illalle?

    Kohta kauppaan hakemaan herkkuja, sitten the voice of finland ja jotakin muuta... Ihanaa, viikonloppu :heart:
  3. V

    voiko iltapuuron lisäksi antaa vielä velliä?

    Ei kai nyt siitä mitään haittaakaan ole. Jos nälästä jää kiinni, niin mikset tee isompaa annosta puuroa ja maitoa päälle ?
  4. V

    Mitäs tämmöinen mahtaa olla rokko vai mikä?

    Meidän tytöllä samanlaisia. Onko sun lapsi kipeänä, flunssassa tms? Voi olla jotain virukseen liittyvää, ihan harmitonta :) Tai sitten tulee mieleen joku allergia, joku voimakas mauste tms. ruoka joka on aiheuttanut sen.
  5. V

    Oletko huomannut

    :whistle:
  6. V

    Tapahtui tänään ja häpeän varmaan pitkään :(

    ... verinen lumppu. :laugh:
  7. V

    Kukaan maistanut Vaasan Minihiilari-leipää ?

    Olen maistanut. Hyvää! Paljon, paljon parempaa kuin Karppisen. :x
  8. V

    Ootteko jääneet hoidosta pois, jos lapsi ei saa yskältä nukahdettua/nukuttua hyvin?

    En vie lasta hoitoon jos yskii yön läpeensä. Eihän se millään siellä jaksa kun ei ole saanut nukuttua edes.
  9. V

    2,5veen nukkumaan meneminen :(

    Nukkukaa lapsen kanssa samassa huoneessa. Jos tilanne jonkun ajan päästä rauhoittuu. Meillä tuossa iässä lapsi alkoi pelätä paljon kaikenlaista hassua. Jättiläisiä ja krokotiilejä, ei uskaltanut yksin nukkua. Me pakattiin patjat lapsen huoneen lattialle ja siellä kaikki uinuttiin. :D ´...
  10. V

    Kuinka usein hoidatatte lapsianne isovanhemmilla?

    En kutsuis sitä hoidattamiseksi. Mun äitini haluaa lapsenlapsensa useasti kylään tai ihan yökylään. Lapsi on 3v ja on todella läheiset välit mammaan, ja useasti kyläilläänkin siellä. Ei halua rahaa siitä tietenkään, se on yhdessäoloa eikä mitään "hoidattamista". Joskus kysyn että haluaako...
  11. V

    Verokortin toimitus työnantaja/Kela?!

    Minä en ole toimitellut koskaan kelaan mitään verokorttia erikseen, ne lykkää sen perus 20% veron kaikkiin etuuksiin.
  12. V

    Milloin äidin ja tyttären suhde ei ole enää terve?

    Mun mielestä ei ole mitään rajaa, kunhan vaan molemmille usein näkeminen/soittelu/tekstailu oon ihan ok. Itse olen äitini kanssa useasti tekemisissä, ja nähdään usein.
  13. V

    Kun 3-vuotias uhkailee luunapeilla ja puhuu rumia...

    No meinasin kanssa että mitä .... Meidän 3v on juuri nyt tässä pari pvää sitten sanonut ekan kerran ruman sanan, ei aavistusta mistä lie oppinut, koitamme kuitenkin kotona olla kiroilematta. Joskus tosin voi lipsahtaa jos käy jotain, lyö varpaansa johonkin kovasti tms...:ashamed: Mutta tuo...
  14. V

    Kun 3-vuotias uhkailee luunapeilla ja puhuu rumia...

    Muusta en osaa sanoa, mutta onko kakka tosiaan ruma sana ?! Mä kun olen ihan normaalina sanana sitä pitänyt... :D Niin, ja todennäköisesti sun lapsi oppii nuo "rumat" sanat kuitenkin jostain.

Yhteistyössä